Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud&Nieuw 2016-2017 Films van VWC

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zo heerlijke films weer hoor!

    Comment


      #17
      Tijd voor een film! Ditmaal 2x de Zena Triumph, vervolgens nog een Hurricane van de X-treme collectie, helaas viel die mij nogal tegen, zat geen tempo in, terwijl naam toch anders doet vermoeden.

      Comment


        #18
        Hier ook weer tijd voor een film, want er werd ook specifiek naar een straatfilm van deze gevraagd.
        Ditmaal de Breaking Bad Box, leuke box, zelf vond ik 2 van de 5 cakes echt goed, maar smaken verschillen, beoordeel hem zelf!

        Comment


          #19
          Een tijdje niets gepost hier, tijd voor een mooie bak.
          De Intoxicated van China Red, 504 schoten verdeeld over 8 cakes waarvan 2 waaiers die aan het eind zitten. Ik vond het echt een topper, veel geld, maar hij ging maar door en qua effecten was ie prima, tempo ook echt top.

          Comment


            #20
            Prima bak idd!

            Comment


              #21
              Erg mooie en langdurende cakebox inderdaad. Top filmpje.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Tijd om hier weer eens wat te posten!
                Als eerste die heerlijke chaos bak van Witte Vuurwerk, de Charging Horn, eerder bekend als de ADHD, en die heeft gewoon veel effecten in zich welke hij met een niet te volgen tempo eruit schiet. Mooie bak voor de herrie liefhebber;



                Vervolgens een cake die ons opviel bij een demo van GBV, en in de straat presteerde hij ook echt top!
                Mooie kleuren, heldere sterren, lekker tempo en flinke burst, absolute aanrader deze cake!



                Eentje die ons door GBV zelf werd aangeraden was de Dominator 2.0 en inderdaad, die was top!
                Mooie kleuren, toffe effecten, tempo was goed en wisselde, vooral de laatste bak was een top afsluiter met telkens een groter salvo goud! De fonteinen tussendoor hoeft van mij dan niet, leidt ook wat af.




                Tot slot een fijne chaos van crackling met 2x de Crackling Fan 2.0. De toevoeging in 2016 was de kleur, leuke bijkomstigheid, al is het natuurlijk te doen om die lucht vol crackling.

                Comment


                  #23
                  Fijne films Mike, bedankt. Charging horn lijkt me een gave bak, lekker onrustig blokje. Dominator 2.0 ziet er ook goed uit zeg!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment

                  Working...
                  X