Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Medals

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mooi toch, een beetje spanning, in de freak actie is hij zo goedkoop dat het haast geen miskoop kan worden we gaan er dus voor om deze zonder film aan te schaffen.
    075 zaantjee

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
      Werd die vorig jaar ook al verkocht? Heb er namelijk mosterdsaus geen filmpje van gezien... Dacht dat het een proefwerk was.
      Heb 'm voorbij zien komen bij een winkel die deze box verkocht als jubileum-box. Maar goed, laten we on-topic blijven en het over de Golden Medals hebben. Kom maar op met dat filmpje!!
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        Heb deze box ook al gevonden voor 79,99.. Staat op m'n lijst samen met de Primal Instinct, Event Neon box en Ultimate Mythology box. Denk hiermee wel 4 toppers van Rubro in huis te halen!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
          Mooi toch, een beetje spanning, in de freak actie is hij zo goedkoop dat het haast geen miskoop kan worden we gaan er dus voor om deze zonder film aan te schaffen.
          Helemaal mee eens! Heb de Gold Medals ook al besteld voor een leuke prijs!

          Comment


            #20
            Hier zojuist ook besteld. Voor een mooi prijsje weliswaar. Laat mij gewoon verassen, Rubro kennende komt dit helemaal goed!

            Comment


              #21
              Eindelijk is de video vrijgegeven!!

              Laatst aangepast door titanium; 26 October 2017, 10:28.
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #22
                Simpel maar doeltreffend. Ziet er groots uit!

                Comment


                  #23
                  Zo, die kan ook weer van de lijst af. Idd grootse effecten maar beetje te eentonig/saai voor mij
                  ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                    Zo, die kan ook weer van de lijst af. Idd grootse effecten maar beetje te eentonig/saai voor mij
                    Daar heb je gelijk in, jammer dat deze zo eentonig is.
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #25
                      Misschien een beetje ééntonig ja, maar dat is vaak zo met boxen die gebaseerd zijn op goud. Maar dat neemt niet weg dat de uitwerkingen er top uit zien. Weet wel zeker dat deze box het heel goed doet in de straat

                      Comment


                        #26
                        Ik had toch meer goud verwacht.
                        Of het komt niet goed over op het filmpje.
                        Maar ben toch wel blij dat ik hem genomen heb.
                        Het ziet er in ieder geval groot uit.

                        Comment


                          #27
                          Jammer van die Crackling (Geen idee of dit de juiste benaming is voor het effect). Ik had gehoopt op het effect van de Immortal Gold. Ik vind die pure gouden volle boeketten die de Immortal Gold als finale schiet wonderschoon. Een lucht vol puur goud. Bij deze bak mis ik dat. Door de Crackling verdwijnt de schoonheid een beetje. Maja dat is mijn mening

                          Comment


                            #28
                            Mooi effect! Alleen ik had meerdere goud effecten verwacht. Die spinning tails op het einde vind ik erg mooi, beetje eentonig is het allemaal wel maar ik laat deze zeker op mijn lijst staan mede door het schappelijk prijskaartje.

                            Comment


                              #29
                              Deze laat ik staan. Je zit anderhalve minuut naar hetzelfde te kijken.

                              Comment


                                #30
                                Niet heel bijzonder, maar voor prijzen van onder de €60 die ik langs zie komen, voor veel mensen wel interessant denk ik ...

                                Comment

                                Working...
                                X