Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Medals

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik heb ze beide niet opgemeten, maar de Golden Medals is iets groter dan de Crash Box.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
      Ben benieuwd naar het formaat (lxbxh) van deze cakebox. Komt die bijvoorbeeld overeen met de crashbox?. Bij voorbaat dank voor een reactie.

      Hij staat hier boven op de crashbox


      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	doosjes.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,0 KB
ID:	1565450

      Comment


        #63
        Vond dit een prima bakje hoor de prijs waar die voor werd aangeboden!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          Best een mooie box. Maar toch iets te eentonig voor dat geld. Helaas ging de laatste cake niet af

          Comment


            #65
            Voor 56 euro in de Outlet van Breda meegepakt. Leuk voor in de vooravond (als er geen wind/regen/mist is)

            Moet zeggen dat ik er nooit meer dan 65 euro voor zou betalen op het eerste oog.
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
              (als er geen wind/regen/mist is)
              Dat geldt in principe voor al mijn cakes

              Vind deze box niet zo bijzonder, alleen op het laatst als hij in salvo's gaat schieten komt er iets meer pit in en verbloemt hij goed dat de effecten niet groots zijn uitgewerkt.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #67
                Ik kan deze box €42,- krijgen. Ik heb een gemiddeld budget. Is deze box €42,- waard of zijn er betere mogelijkheden voor dat geld?

                Comment


                  #68
                  Dat is een erg scherpe prijs, maar ik zou persoonlijk voor iets gaan met meer kleur en afwisseling. Hij is in mijn ogen erg saai.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                    Ik kan deze box €42,- krijgen. Ik heb een gemiddeld budget. Is deze box €42,- waard of zijn er betere mogelijkheden voor dat geld?
                    Inderdaad is dat een hele mooie prijs! Ik heb hem voor 56 euro in Breda besteld en daar liggen de prijzen al erg laag. Je hebt er wel een shots blok voor en zelfs ook nog compound. Ik zou achteraf voor 42 euro eerder 2 maal de Double Demotion van Mania kopen denk ik als ik eerlijk ben. En anders gewoon twee tientjes meer uittrekken voor een iets betere box!

                    Comment


                      #70
                      Ik ben benieuwd wat een jaartje drogen met deze box gedaan heeft..... ik heb spijt dat ik hem aan het begin van t jaar gekocht heb, maar heb hoop dat ie na wat drogen beter is
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment


                        #71
                        Van de week weer gezien bij een demo, prima bak.
                        https://store.steampowered.com/curator/43922535

                        Comment


                          #72
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181231_135713.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,4 KB
ID:	1571097Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181231_135718.jpg
Vertoningen:1
Grootte:216,5 KB
ID:	1571098
                          Ben benieuwd of deze een jaartje gedroogd heeft en hoe hij presteert zonder al te veel wind
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                            Vond dit een prima bakje hoor de prijs waar die voor werd aangeboden!
                            Ook hier een zeer positieve verrassing! Voor rond de 55 euro gewoon een heel lekkere compound!

                            Comment


                              #74
                              Lekker bakkie is dit hoor! Prima tempo en grootte van de boeketten is ook goed. Het effect van de Transbomber zit er ook in zo te zien. Filmpje is van youtube geplukt, niet de beste kwaliteit maar je krijgt wel een aardig beeld.

                              Comment


                                #75
                                --> Vuurwerkevents.nl <--

                                Comment

                                Working...
                                X