Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Primal Instinct

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het tempo was in het begin inderdaad wat laag maar verder is deze erg mooi! Wellicht twee nemen dit jaar zodat het tempo minder tegenvalt. Salutes aan het einde zijn fijn!

    Comment


      Vind het een leuke box vooral die Salutes waaren egt geweldige misschien het idee om deze komende jaar per 2 te schieten

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
        Op de demo filmpjes leek de 2de cake erg saai maar dat was in de straat zeker niet zo. Heerlijke box dit en die salutes waren ook dikke prima.

        @Ferron grappig dat we precies het tegen overgestlde vinden.
        Indd, prima salutes alleen op de demo was het echt een ram cake, heel snel alles achter elkaar. Maar was er al bang voor met het compound dat er enige (net te lange) delay tussen de cakes zit.

        Comment


          Heb deze per twee geschoten, zag er wel aardig uit alleen liep eentje echt een stuk trager.

          Comment


            2 x primal instinct

            Comment


              Hoppa, deze is ook weer besteld voor dit jaar voor een héle mooie prijs! Bovenstaande is echt dik, zo heb je gewoon een gruwelijk blok. Misschien als ie er volgende maand nog is dan nog 1tje bestellen en ze ook tegelijk schieten.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Hoppa, deze is ook weer besteld voor dit jaar voor een héle mooie prijs! Bovenstaande is echt dik, zo heb je gewoon een gruwelijk blok. Misschien als ie er volgende maand nog is dan nog 1tje bestellen en ze ook tegelijk schieten.
                Erg mooi inderdaad, maar toch moet je dat goud in de straat zien. Ziet er echt zoveel beter uit dan op video is vast te leggen

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                  Erg mooi inderdaad, maar toch moet je dat goud in de straat zien. Ziet er echt zoveel beter uit dan op video is vast te leggen
                  Ja heb ´m gehad zoals je 1 of 2 pagina´s terug kan lezen en kan zien op m´n filmpje. Echt een super boxje! Ik had eerst spijt dat ik ´m gekocht had maar de prijs was opzich wel oke ( €75,- ). Maar in het echt was ie echt super! En nu dan voor een bodemprijsje aanschaft, ben der echt blij mee! Voelt natuurlijk altijd goed als je er weinig voor betaald hebt.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Ja heb ´m gehad zoals je 1 of 2 pagina´s terug kan lezen en kan zien op m´n filmpje. Echt een super boxje! Ik had eerst spijt dat ik ´m gekocht had maar de prijs was opzich wel oke ( €75,- ). Maar in het echt was ie echt super! En nu dan voor een bodemprijsje aanschaft, ben der echt blij mee! Voelt natuurlijk altijd goed als je er weinig voor betaald hebt.
                    Gelijk heb je hoor, had er zelf 2 voor 120 dit jaar en heb er zelfs nog 1 over. Vond vooral dat goud echt prachtig Zou hem zo weer halen (misschien doe ik dat ook wel) Even afwachten wat er allemaal bij komt qua nieuw spul dit jaar. Heb zo het idee dat er meer van dit soort boxen gaan komen nu het 1e jaar compound een feit is

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                      Hier nog de film. Camera is niet van beste kwaliteit en de manier waarop moeders filmt ook niet helaas, maar wat boeit het

                      Jouw moeder filmt ongeveer hetzelfde als mijn zoon, dus dit is mooi vergelijkingsmateriaal Lekker boxje hoor!
                      Well, that depends...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
                        2 x primal instinct
                        Zie deze film nu pas, maar wat een schitterend spektakel zeg zo per 2. De boxen zijn ook nog eens te verkrijgen voor leuke prijzen, wat uitnodigt om per 2 te schieten. Mooi dat goud, prima tempo.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Zeker als je bedenkt onder welke weersomstandigheden ze zijn geschoten. Dit jaar wil ik hem ook graag hebben en zou hem alleen schieten als het niet te hard waait, want dan verwaaid het goud altijd zo snel.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Wat een rust in dit topic! Dit was voor mij één van de toppers van afgelopen oud en nieuwe, harde burst mooie grote boeketten!

                            Nog een Duits straatfilmpje van deze box:

                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Toevallig dat het topic weer wakker is, net besteld een paar minuten geleden ...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                                Wat een rust in dit topic! Dit was voor mij één van de toppers van afgelopen oud en nieuwe, harde burst mooie grote boeketten!
                                Nog een Duits straatfilmpje van deze box:
                                Mooi filmpje nitraat

                                Hier nog 1 van mijn kant. (kwaliteit wat matig)

                                Comment

                                Working...
                                X