Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 100
  1. #31
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Moest een paar keer kijken maar idd;) Die chinezen ook he

    Maargoed, zijn maar dummy's en neem aan dat die eerder gemaakt worden dan de productie en Rubro dit al opgemerkt heeft
    Hoezo Chinezen? Waarschijnlijk is het label door een Nederlander ontworpen, vandaar "Mythologie".
    Maar 5pyroman5 heeft ook een fantastische naam uitgedacht "Golden Merels" (post 24).

    Die Primal Instict komt wel erg klein over ervanuitgaande dat de schaar zo'n 20cm lang is.

  2. Deze gebruiker waardeert Flashing_Diamond voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Hoezo Chinezen? Waarschijnlijk is het label door een Nederlander ontworpen, vandaar "Mythologie".
    Maar 5pyroman5 heeft ook een fantastische naam uitgedacht "Golden Merels" (post 24).

    Die Primal Instict komt wel erg klein over ervanuitgaande dat de schaar zo'n 20cm lang is.
    Lang leve de auto-correct
    https://www.houtse-bazar.nl

  4. #33
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Hoezo Chinezen? Waarschijnlijk is het label door een Nederlander ontworpen, vandaar "Mythologie".
    Maar 5pyroman5 heeft ook een fantastische naam uitgedacht "Golden Merels" (post 24).

    Die Primal Instict komt wel erg klein over ervanuitgaande dat de schaar zo'n 20cm lang is.
    Goed dat je het ff zegt van die spelfout! Ik maar kijken en kijken... ik zag het niet hoor! Soms verbaas je je erover hoe klein sommige dozen in het echt zijn! Mij maakt het niet uit! Omvangende het kruitgewicht, des te kleiner des te beter!

    Idd "Golden Merels" klinkt eigenlijk ook wel goed!
    Eind goed, Knal goed!

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    355
    649 waarderingen in 208 posts
    Toch mag je er van uit gaan dat er verdorie wel twee keer naar zo'n doos wordt gekeken voordat ze productie maken dacht ik zo haha

  6. #35
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Goed dat je het ff zegt van die spelfout! Ik maar kijken en kijken... ik zag het niet hoor! Soms verbaas je je erover hoe klein sommige dozen in het echt zijn! Mij maakt het niet uit! Omvangende het kruitgewicht, des te kleiner des te beter!

    Idd "Golden Merels" klinkt eigenlijk ook wel goed!
    Sarcasme.

    Wat betreft afmetingen.. de ene bron spreekt van bijna 2KG PTS, een andere bron weer iets minder dan 1,5 KG. Aan de hand van de afmetingen probeer ik in te schatten wat het netto gewicht van het artikel is. Een doos van amper 30 bij 30cm zal netto geen twee kilo zijn omdat 30mm niet past in dat formaat. En wil je 2KG in 25mm stoppen, worden de afmetingen al gauw rond de 40x40x20cm (wat ongeveer het formaat van de Big Momma van Lesli is).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
    Toch mag je er van uit gaan dat er verdorie wel twee keer naar zo'n doos wordt gekeken voordat ze productie maken dacht ik zo haha
    Haha, daar zeg je wat. En wij vinden het grappig als Chinezen een taalfout maken of een andere vlag bij de gebruikersinstructie vermelden.
    Laatst gewijzigd door Flashing_Diamond; 21 november 2017 om 20:39

  7. #36
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Wat betreft afmetingen.. de ene bron spreekt van bijna 2KG PTS, een andere bron weer iets minder dan 1,5 KG. Aan de hand van de afmetingen probeer ik in te schatten wat het netto gewicht van het artikel is. Een doos van amper 30 bij 30cm zal netto geen twee kilo zijn omdat 30mm niet past in dat formaat. En wil je 2KG in 25mm stoppen, worden de afmetingen al gauw rond de 40x40x20cm (wat ongeveer het formaat van de Big Momma van Lesli is).
    Je hebt geen 30mm nodig voor 2KG kruit hoor! Transbomber is ook 25mm, ook een relatief klein doosje (zelfs een stuk kleiner dan Big Momma en bijv. 4 Seasons) en toch ook 2KG...
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    399
    Thanks
    296
    204 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Je hebt geen 30mm nodig voor 2KG kruit hoor! Transbomber is ook 25mm, ook een relatief klein doosje (zelfs een stuk kleiner dan Big Momma en bijv. 4 Seasons) en toch ook 2KG...
    Toch staat in de openingspost 30mm tubes toch? 2KG zijn we over uit dat het kan, maar kan 30mm ook?

  10. Deze gebruiker waardeert JeRe voor het bericht:


  11. #38
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
    Toch staat in de openingspost 30mm tubes toch? 2KG zijn we over uit dat het kan, maar kan 30mm ook?
    Dat klopt. Maar als je goed naar de afbeelding kijkt zie je dat niet alle tubes even groot zijn...
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #39
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Je hebt geen 30mm nodig voor 2KG kruit hoor! Transbomber is ook 25mm, ook een relatief klein doosje (zelfs een stuk kleiner dan Big Momma en bijv. 4 Seasons) en toch ook 2KG...

    Helemaal mee eens. Sterker nog denk dat je met 25mm vaak net zo grote effecten kan maken als met 30mm. Het hoeft echt niet altijd 30mm te zijn wat veel mensen hier wel denken/willen
    https://www.houtse-bazar.nl

  13. #40
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Staat deze ergens bij een demo op de planning? Ik heb toch mijn twijfels wat betreft de uitwerking van productie.

  14. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2015
    Berichten
    467
    Thanks
    144
    260 waarderingen in 106 posts
    Misschien word deze wel geschoten op de demo van Kuiper Koekange.. maar dat weet ik niet zeker. Je zou ze kunnen bellen om te vragen of deze word geschoten.

  15. #42
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Staat deze ergens bij een demo op de planning? Ik heb toch mijn twijfels wat betreft de uitwerking van productie.
    Zou alleen kunnen op een demo na half december. Wij wilden 'm schieten op 14-12 maar dan zit 'ie nog op de boot...
    www.huismanvuurwerk.nl

  16. #43
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Voorlopig nog nergens op de planning helaas. Wellicht dat als er een demo rond de kerst is dat die dan wordt geschoten..... het blijft spannend tot het laatst!
    https://www.houtse-bazar.nl

  17. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Gaat deze nog ergens geschoten worden? Of is hij uberhaupt wel binnen? Ben er toch erg benieuwd naar. Flink volle lucht zo, maar haast iets TE

  18. #45
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.159
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Veel moet nog komen, meen zelfs pas na kerst

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •