Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Neon Box 146'S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Vind de box op film wel mooi over komen. Geen rammer, maar gewoon een mooie sierlijk box. Zou hem zelf niet aanschaffen, vind ik het net niet mooi genoeg voor. Naam van deze box mag wel aangepast worden, zit weinig neon in helaas.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      STRAATFILMPJE event neon box

      https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

      Comment


        #48


        Nadat ik hier de reacties las dacht ik echt dat ik een kat in de zak gekocht had. Ik kwam deze tegen tijdens een sale in mei en heb hem toen in een impuls direct gekocht (had enkel de film van de demo gezien).
        Kwam dit filmpje net tegen, en als ik het begin combineer met een paar losse cakes valt hier echt wel iets van te maken. Met de finale is weinig mis
        I love Mines

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht


          Nadat ik hier de reacties las dacht ik echt dat ik een kat in de zak gekocht had. Ik kwam deze tegen tijdens een sale in mei en heb hem toen in een impuls direct gekocht (had enkel de film van de demo gezien).
          Kwam dit filmpje net tegen, en als ik het begin combineer met een paar losse cakes valt hier echt wel iets van te maken. Met de finale is weinig mis
          Klopt, er valt hier zeker iets mee te maken in combinatie met andere cakes, maar op zichzelf een langzame cake, uitwerkingen zijn wel prima.
          Dit was hem bij mij vorig jaar

          Comment


            #50
            Straat film:

            Comment


              #51


              Filmpje van Leander van Losser
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #52
                Best een mooie bak, helaas 2018 geschoten met erg veel mist, ondanks dat..

                https://youtube.com/@Skoebievuurwerk

                Comment


                  #53
                  ziet er goed uit deze bak

                  Comment

                  Working...
                  X