Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spinning UFO to TI-Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
    Blijf het altijd knap vinden dat mensen dat kunnen beoordelen aan de hand van een filmpje!de cake is al helemaal de grond in geboord terwijl de 1 keer is geschoten in Nederland!
    Knap he, dat zijn de professionals op VWC

    De beste stuurlui staan aan wal, dat weet je toch
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #32
      Wat een onzin.
      Op de film is duidelijk te zien dat hij niet klopt met de effectomschrijving en als je het filmpje luisterd zonder naar het beeld te kijken hoor je geen verschil tussen de salutes en het sier effect.
      Niet raar dat mensen hem dan tegen vinden vallen toch?
      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

      Comment


        #33
        Knap cakje hoor !!
        Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

        Comment


          #34
          De omschrijving klopt inderdaad niet met de uitwerking. Ik betwijfel ook of dit een 30mm bakje is, dat lijk me namelijk sterk.. Dit zou makkelijk in 20mm kunnen? Hooguit de boeketten 25/30mm door de spinningtail.

          Ik weet ook niet echt wat ik er van moet zeggen, het is niet wat ik had verwacht. Maar als ie leuk knalt dan heb je een prima bakje voor een goede prijs ( adviesprijs, de freakprijs zal wel leuker zijn natuurlijk ). Dat de burst van het boeket en de salute geen of weinig verschil heeft, dat maakt niet uit toch als het bij beide hard is.

          Comment


            #35
            Wat een gelul allemaal zeg.
            Hoor hem maar in live.....(ik weet dit) knal is goed.
            cake is 30mm, alles van euro is 30mm
            mijn mening, vuurwerk moet je niet op film kijken, maar in Real Live, dan kan je beter oordelen.
            he deze zelf geschoten, mijn mening, hij is niet slecht, had voor mij zelfs wel iets meer tempo in gemogen.
            www.rowyvuurwerk.nl

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
              Wat een gelul allemaal zeg.
              Hoor hem maar in live.....(ik weet dit) knal is goed.
              cake is 30mm, alles van euro is 30mm
              mijn mening, vuurwerk moet je niet op film kijken, maar in Real Live, dan kan je beter oordelen.
              he deze zelf geschoten, mijn mening, hij is niet slecht, had voor mij zelfs wel iets meer tempo in gemogen.
              Precies... wijze woorden!!!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                Wat een gelul allemaal zeg.
                Hoor hem maar in live.....(ik weet dit) knal is goed.
                cake is 30mm, alles van euro is 30mm
                mijn mening, vuurwerk moet je niet op film kijken, maar in Real Live, dan kan je beter oordelen.
                he deze zelf geschoten, mijn mening, hij is niet slecht, had voor mij zelfs wel iets meer tempo in gemogen.
                Amen .....
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #38
                  Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening geven, of dat nou uit een filmpje voort komt of ui real live .
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                    Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening geven, of dat nou uit een filmpje voort komt of ui real live .
                    Nou... die eigen mening geven word wel selectief toegepast de laatste tijd!

                    Comment


                      #40
                      Je zou wel gewoon je ongezouten mening moeten kunnen geven hoor. Maar in dit geval zou ik het niet proberen de grond in te trappen zonder het meegemaakt te hebben.

                      Comment


                        #41
                        persoonlijk ben ik van mening dat je pas iets van een burst kan zeggen met vergelijkingsmateriaal door dezelfde filmer. of als je hem in het echt hebt meegemaakt.....

                        wat je wel kan zeggen is dat de effectomschrijving van geen kant klopt:
                        Effectomschrijving:
                        Red Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
                        Lemon Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
                        Blue Head with Tit Crackling Tail to Ti-Salute
                        UFO Spinner Tail with Whistling


                        ik heb heb niets van dit alles gezien op de film....af en toe zie ik een keer een rode comet, en een spinning tail to crackling. maar die staat niet op de omschrijving.

                        Verder zo op het oog een best leuk bakje denk ik.....

                        Comment


                          #42
                          ik wil zelf toch eens zien hoe deze presteert, vond er wel leuke effecten in zitten zo op de film, heb er 1 gehaald en vanavond kijken hoe de knal is

                          Comment


                            #43
                            En, hoe is deze bevallen?
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door mars25 Bekijk bericht
                              ik wil zelf toch eens zien hoe deze presteert, vond er wel leuke effecten in zitten zo op de film, heb er 1 gehaald en vanavond kijken hoe de knal is
                              Ik ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen wat betreft deze cake.

                              Iemand anders die deze heeft geschoten ?
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #45
                                Iemand nog ervaringen opgedaan met deze cake?

                                Comment

                                Working...
                                X