Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hades

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier had ik meer van verwacht. Laag tempo, effecten niet onderscheidend. Moet toch meer uit te halen zijn met 30mm en 500 gram.

    Comment


      #17
      Mijn video:

      Comment


        #18
        Ik had er ook wel iets meer van verwacht, maar hij was zeker niet slecht met zijn vele verschillende effecten. De cake zelf was wel bizar groot trouwens haha.

        Van de drie producten die ik van Eurostar ( burning vulcano en de styx ) had, vond ik dit trouwens wel de beste, maar niet voor herhaling vatbaar.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          Deze cake gratis bij een bestelling erbij gehad. Ik vond 'm redelijk, maar ik zou 'm zelf niet zo snel aanschaffen. Hij blonk nergens in uit, geen harde burst, geen hele grote boeketten. Een''Leuke cake'' punt

          Comment


            #20
            Knaap!

            Comment


              #21
              Hierbij mijn film van afgelopen oud en nieuw. Ik had de 2017 versie. Vond hem echt niet slecht, tempo waarin ook goed, kleuren ook mooi.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
                geen harde burst
                Met de burst was niets mis mee, had jij oordoppen in of zo

                Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
                geen hele grote boeketten.
                Ook niet mee eens, deze waren wel degelijk heel groot. Ik vraag mij af wat jij dan onder groot verstaat?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Vond dit echt een vette cake, boeketten waren meer dan prima. Geloof maar 13.50 voor betaald.

                  Comment


                    #24
                    Kruitkoorts !

                    Comment

                    Working...
                    X