Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 183
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    108
    Thanks
    47
    42 waarderingen in 19 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Hmm oke want er staat het volgende bij.

    Tolle 19 Schuss Batterien von Funke,6 verschiedene Ausführungen,Effekt zufällig von uns gewählt.Hier das Angebot,dass wir einen der 6 Effekte für euch auswählen,dafür ist die Cake 10% günstiger.

    Dat zou betekenen dat hun de cakes voor je uitkiezen en welk effect je gaat krijgen.
    Ik heb ze er net over gemaild. Aan de andere kant er zijn 6 verschillende effecten dus misschien als je 6 keer de mix (karton) besteld dat je dan alle effecten krijgt?

  2. #47
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Groningers die hierheen gaan, of andere Funke dealer, en klein speelgoed mee wil nemen? PM eens...

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vwz Bekijk bericht
    Ik heb ze er net over gemaild. Aan de andere kant er zijn 6 verschillende effecten dus misschien als je 6 keer de mix (karton) besteld dat je dan alle effecten krijgt?
    In pm heb ik te horen gekregen dat je dan de hele box met elke effect erin krijgt.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Matii voor het bericht:


  5. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    108
    Thanks
    47
    42 waarderingen in 19 posts
    om de laatste twijfels mbt tot de 19sh mixed karton en de afhaaltijden bij deze winkel weg te nemen hieronder het mailtje wat ik terug kreeg:

    Hi,

    yes, when you buy 6 pieces of the 19sh mixed effects, you will get each effect once. The box has the 10% discount already.

    And yes, you can pick up your fireworks on all 3 days between the 28th until the 30th :-) I am waiting for your order :-D


    Mit freundlichem Gruß

    Manuel Simon

  6. Deze 2 gebruikers waarderen vwz voor het bericht:


  7. #50
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Goede zet van Manuel om zich hier op het forum aan te melden. Hij heeft al meerdere bestellingen vanuit Nederland gekregen. Goed om te zien dat wij Nederlanders er zoveel vertrouwen in hebben. En mooi om te zien dat ze het hele Funke Fajerwerki assortiment voeren, zitten meerdere parels tussen voor goede prijzen.

  8. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    zuid
    Berichten
    357
    Thanks
    808
    214 waarderingen in 79 posts
    hier ga ik deze week maar eens bestellen. en als mijn 13 e maand gestort is nog eens een extra bestelling. top hoor al dat funke

  9. #52
    VWC-Lid Ruhrfeuerwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2017
    Berichten
    44
    Thanks
    1
    98 waarderingen in 34 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Goede zet van Manuel om zich hier op het forum aan te melden. Hij heeft al meerdere bestellingen vanuit Nederland gekregen. Goed om te zien dat wij Nederlanders er zoveel vertrouwen in hebben. En mooi om te zien dat ze het hele Funke Fajerwerki assortiment voeren, zitten meerdere parels tussen voor goede prijzen.
    Thank you for your trust in our shop. I know many fireworks friends from the Netherlands so it was definitely the right step to invite you guys to buy the quality funke products. By the way, I heard that Blackboxx Fireworks is also quite known and sought after in the Netherlands.. we deliver everything from Blackboxx in general, just make sure you order early enough. Next year, we can do the same price special for Blackboxx... I am thinking about a spring special, so stay tuned here :-)
    http://shop.ruhrfeuerwerk.de - all Funke products!

  10. Deze 4 gebruikers waarderen Ruhrfeuerwerk voor het bericht:


  11. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    A special discount for big orders will be great

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Matii voor het bericht:


  13. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    108
    Thanks
    47
    42 waarderingen in 19 posts
    Ik lees net het verhaal dat er door sluiting van een aantal fabrieken in china dit jaar een groot aantal producten niet geleverd zal worden bij verschillende leveranciers. Heeft dit nog effect op de funke producten bij deze site? Aangezien ik hier al besteld heb.

  14. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vwz Bekijk bericht
    Ik lees net het verhaal dat er door sluiting van een aantal fabrieken in china dit jaar een groot aantal producten niet geleverd zal worden bij verschillende leveranciers. Heeft dit nog effect op de funke producten bij deze site? Aangezien ik hier al besteld heb.
    Soms kun je je teveel zorgen maken. Ik ga altijd uit van het posietieve tenzij je tegenbericht krijgt.

  15. #56
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Ze vertelden mij dat wanneer er iets niet geleverd wordt, je daar op tijd bericht van krijgt. Dus je kan gewoon bestellen! Het risico is er inderdaad wel en dit jaar groter dan normaal. Maar het is niet dat je voor niks daarheen gaat rijden.

  16. #57
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    Denk dat hij de bunkers al aardig vol het liggen met funke

  17. #58
    VWC-Lid erase2fast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    834
    Thanks
    546
    575 waarderingen in 267 posts
    dear Rurhfeuerwerk, why is it that a lot of funke products are now located in the 1.3g section? The supernaut etc. are just regular 1.4g in my opinion? could you elaborate on that?
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

  18. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 maart 2008
    Locatie
    AAN HET WATER
    Berichten
    187
    Thanks
    94
    42 waarderingen in 28 posts
    heb pm gestuurd naar deze beste mensen, ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg.
    wil in de shop bestellen maar dan kan ik de discount van 5% niet inwisselen, heb begrepen dat
    het via pm op dit forum moet ?

  19. #60
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilles Bekijk bericht
    heb pm gestuurd naar deze beste mensen, ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg.
    wil in de shop bestellen maar dan kan ik de discount van 5% niet inwisselen, heb begrepen dat
    het via pm op dit forum moet ?
    Als je wilt bestellen dan kan je gewoon een bestelling plaatsen op de site. Je krijgt later een betaalverzoek, dus het is geen iDeal zoals je misschien gewend bent. Manuel mailt je dan de correcte prijs die je kan overmaken.

  20. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •