Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 183
  1. #106
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2017
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    63
    Thanks
    26
    51 waarderingen in 16 posts
    Ik heb zojuist mijn spul ook opgehaald. Het was inderdaad een erg omslachtige manier van afhalen, maar ik kreeg gewoon wat ik besteld had. Ik heb wel een paar mensen gezien die niet alles kregen wat ze hadden besteld, en ik vind het een slechte zaak dat je daar pas in de 'winkel' achter komt ipv dat er even gemaild wordt.

    Al met al mag ik niet klagen, want in mijn doos 19s assorted zaten wel gewoon 6 verschillende. Kan wel iedereen aanraden om de doos even open te maken voordat je terugrijdt naar NL...

    We gaan er weer een feestje van maken

  2. #107
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Berichten
    170
    Thanks
    24
    49 waarderingen in 29 posts
    Ik had niet besteld en kwam even een kijkje nemen rond de klok van 11.30. Sprak iemand dat zijn bestelling verre van compleet was.. Hoop dat het voor hem uiteindelijk wel goed is gekomen. Zelf 8 knalcakes gekocht en verder niet de moeite gedaan. Vond de ruimte en afhandelen een beetje warrig.

    Zal vast een leermoment zijn en voor mezelf de tip om gewoon te bestellen vooraf.

  3. #108
    VWC-Lid de gvr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    57
    Thanks
    95
    37 waarderingen in 21 posts
    Ik ben vandaag ook geweest (12.00u) en ik vond het allemaal vrij voorspoedig gaan. De bestelling werd netjes op een karretje bij me gebracht in de ruimte waar ik stond te wachten. Na alles gecheckt te hebben mocht ik het karretje meenemen naar mijn auto, ingeladen en het karretje weer netjes teruggebracht. Appeltje eitje wat mij betreft.

  4. #109
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Ik was binnen 10 minuten weer weg, handig dat je erop gewezen werd dat je binnen moest zijn. Buiten stonden veel mensen, maar ze hadden de spullen zo op de kar. Daar de 19sh gecheckt, en de beloofde 6 zaten erin.

  5. #110
    VWC-Lid Adnoctum's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2016
    Berichten
    925
    Thanks
    1.603
    1.568 waarderingen in 427 posts
    Mijn ervaring was hier niet heel erg top (deels eigen schuld had mischien in de voorverkoop moeten bestellen)
    Ik was bij lidl en aldi in Voerde en dacht ik rij even naar Ruhr , echter is het adres op google het postadres en stond ik dus verkeerd.
    Na wat bellen met de winkel waarin ze mij verzekerde dat er nog voldoende funke was vol goede moed die kant uit gereden.
    Eenmaal daar aangekomen kwam ik in 1 of ander half gaar kantoortje en bleek de belofte dus gewoon een lokkertje want dit bleek al lang en breed uitverkocht.
    Jammer maar helaas voor de winkel hoef je het niet te doen want deze is niets meer dan een kantoortje van 2x2 meter
    Dus zonder iets te kopen weer vertrokken

  6. #111
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Mij is het goed bevallen. Alle spullen werden keurig gehaald. Ja het kantoortje stelt verder niet veel voor, maar goed het is ook het 1e jaar dat ze vuurwerk verkopen. Wellicht wordt dat in de toekomst dan groter. Helaas mochten de luchthuilers niet uitgeleverd worden op bevel van de lokale overheid. Jammer. Schijnt teveel mee rond gegooid te worden in mensenmassa's in de grotere steden daar. In plaats daarvan maar een Blackboxx cake gekozen (erg mooi trouwens). Mijn buurman had de Funke Austrum besteld, maar die was niet op tijd geleverd. Ja dat kan natuurlijk ook gebeuren. In plaats daarvan kreeg hij een duurdere fanshaped waaier van Blackboxx die overigens ook super was. Dus in mijn geval allemaal goed geregeld gelukkig

    Ik ben expres de 2e verkoopdag gegaan om alle drukte te ontlopen. Was gelukkig een verstandige keuze. In de ochtend eerst even bij de Aldi en Lidl langs geweest in Bottrop, daarna de Kaufland en heerlijk rustig op ons gemak kunnen winkelen. Alles op voorraad en geen Nederlander te zien haha. Daarna naar Ruhr gereden en de bestelling opgehaald. Daarna nog even een rondje door Bottrop gereden en bij diverse winkels als Norma en Netto langs gegaan. Was fijn shoppen zo. Volgend jaar weer

    Manuel schrijft overigens op Facebook dat ze het dit jaar groter en beter gaan aanpakken met Funke

    Ja, Funke wird definitiv auch mehr für den Ladenverkauf auf Lager sein. Die Vorbesteller haben uns schlichtweg den Vorrat weggekauft :-) Aber dieses Jahr werden wir definitiv größer !

  7. Deze gebruiker waardeert Afcajax voor het bericht:


  8. #112
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Overigens lees ik op feuerwerk.net, dat er per direct weer vooruit besteld kan worden in de shop.

    10% korting vanaf 150 met code: Forum2018

  9. Deze gebruiker waardeert Afcajax voor het bericht:


  10. #113
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    Overigens lees ik op feuerwerk.net, dat er per direct weer vooruit besteld kan worden in de shop.

    10% korting vanaf 150 met code: Forum2018
    Met kartonafname ook nog 15% verwacht ik zo
    Jeder Schuss ein Genuss

  11. #114
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    bij mij is het vertrouwen nog niet zo dat ik een volledige bestelling in het voren ga doen, jullie wel?

  12. #115
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Dat had ik vorig jaar een klein beetje, dat ik een vaag onderbuik gevoel had dat ze niet alle Funke spullen geleverd zouden krijgen als dat ze beloofden. Heb er uiteindelijk ook niks meer besteld. Dit gevoel kwam vanuit het idee dat ze nieuw op de markt waren en het leek alsof je onbeperkt kon bestellen qua Funke. Maar nu lees ik wel veel positieve reacties en als Zena niet met bepaalde Funke spullen gaat komen, dan ga ik dit jaar waarschijnlijk wel hier naar toe! Het is tot nu toe volgens mij wel de dichtstbijzijnde Funke leverancier uit Duitsland voor mij.

    En het voordeel is dat je bij Zena dezelfde dag er naar toe moet racen op een doordeweekse dag dat je niet eens kan gaan en dan vis je alsnog achter het net. En hier kan je het op bestelling natuurlijk afhalen. Ik kom dan wel speciaal voor de Funke Finale 1 en de Funke Bollers.

  13. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  14. #116
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Ze zijn nergens op te bereiken, mail ook niet, meer die dat ook hebben?
    Jeder Schuss ein Genuss

  15. #117
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ze zijn nergens op te bereiken, mail ook niet, meer die dat ook hebben?
    Manuel Simon is te bereiken op +49 1735466059, PM hier, contact via de site.

    Eventueel via Facebook op zijn naam dan vind je hem ook maar ik vind dat zelf niet zo prettig omdat ik zakelijk en privé zelf ook gescheiden wil houden.

  16. #118
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Manuel Simon is te bereiken op +49 1735466059, PM hier, contact via de site.

    Eventueel via Facebook op zijn naam dan vind je hem ook maar ik vind dat zelf niet zo prettig omdat ik zakelijk en privé zelf ook gescheiden wil houden.
    Is al niet meer nodig. Had al eerder bericht, maar nu is er al activiteit
    Jeder Schuss ein Genuss

  17. #119
    Banned
    Geregistreerd
    25 november 2017
    Berichten
    57
    Thanks
    17
    30 waarderingen in 20 posts
    Dear Manuel ,

    Is it possible for a small assortment of Jorge Fireworks this year to sell?
    These toppers are unfortunately not et found on the Dutch market and think you can make many freak happy with it!

    JW2036 - Victory
    JW2039 - Eden
    JW904 - Turbo
    JW905 - Blue Dreams
    JW31-1 - Glittering and whistling comets
    Strobe Fountain JS021

    Greetz Erik

  18. Deze 2 gebruikers waarderen erik94 voor het bericht:


  19. #120
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Die Turbo is inderdaad heel gaaf!

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •