Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkoop vuurwerk Duitsland 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Verkoop vuurwerk Duitsland 2017

    Hi Guy's! Het is nog zomervakantie maar we kijken er allemaal al naar uit! Omdat de 31e op een zondag valt is de verkoop in Nederland al vanaf de 28e, hoe zit dit in Duitsland!?

    Alvast bedankt.

    #2
    Geldt altijd hetzelfde als in Nederland. De verkoop begint dus ook 28 december in Duitsland.

    Comment


      #3
      En is het daar dan ook niet toegestaan om te verkopen op de 31e? Of mogen we die zondag naar het oosten toe?

      Comment


        #4
        Nee helaas, op zondag zullen de deuren ook daar gesloten zijn.

        Comment


          #5
          De aldi/ lidl zijn op de bewuste dagen toch om 8 uur open? En enkle eerder? Hoe kun je dat per filiaal zien? Dit jaar een andere route en filiaal. Iemand die dat weet,?
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
            De aldi/ lidl zijn op de bewuste dagen toch om 8 uur open? En enkle eerder? Hoe kun je dat per filiaal zien? Dit jaar een andere route en filiaal. Iemand die dat weet,?
            Als je via de site een postcode invult van de winkels aan de grens (voor mij Emmerich, Kleve etc) dan kun je de openingstijden zien. Volgensmij worden deze pas bijgewerkt vlak vóór de afhaaldagen, dus 27 december ongeveer. Hier in de grensstreek zijn ze meestal om half 7 / 7uur geopend.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
              De aldi/ lidl zijn op de bewuste dagen toch om 8 uur open? En enkle eerder? Hoe kun je dat per filiaal zien? Dit jaar een andere route en filiaal. Iemand die dat weet,?
              Ik had vorig jaar een mooi plan gemaakt waar ik wanneer naartoe kon. Maar door enthousiasme een uur te vroeg vertrokken ;-) Bleken de meeste winkels al open te zijn hahaha. Enkel de Lidl ging stipt om 8:00 open, waarna zo'n 50 Nederlanders naar binnen stormde :-P

              Kern van t verhaal, een beetje kijken, meeste is wel eerder open maar dat weet je nooit zeker ;-)

              Comment


                #8
                Bedankt, hier heb ik wat aan. Dit jaar ga ik verder Duitsland in, en maak ik er een dagje van. Verder van de grens zijn de meeste niet voor 8uur open
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                  Bedankt, hier heb ik wat aan. Dit jaar ga ik verder Duitsland in, en maak ik er een dagje van. Verder van de grens zijn de meeste niet voor 8uur open
                  Ligt eraan wat je bedoelt met verder van de grens. Ik denk dat je tot max 25km van de grens voor 8uur terecht kunt.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                    Ligt eraan wat je bedoelt met verder van de grens. Ik denk dat je tot max 25km van de grens voor 8uur terecht kunt.
                    Een kilometertje of 50, ga niet alleen voor het vuurwerk
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                      Een kilometertje of 50, ga niet alleen voor het vuurwerk
                      Als je van plan bent 50km van de grens te shoppen, ben je om 8uur vroeg zat. Daar komen alleen Duitsers, die zijn niet zó van het vuurwerk als wij.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Er zijn ook genoeg plaatsen vlakbij de grens waar ik nog nooit één Nederlander heb gezien ;-)

                        Comment


                          #13
                          ik ga altijd een uurtje verder de grens over geen hyper stuiterende landgenoten te zien die je enkels aan gort rijden met de winkelwagentjes , maar ik ga niet alleen voor het vuurwerk ook voor de boodschappen ook dat scheelt enorm in de knip en savonds met de vrouw des huizes gezellig eten is die ook weer happy

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                            Als je van plan bent 50km van de grens te shoppen, ben je om 8uur vroeg zat. Daar komen alleen Duitsers, die zijn niet zó van het vuurwerk als wij.
                            Freaks heb je overal, maar die gierige graaiende hollandse horde loop je wel mis.
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                              Freaks heb je overal, maar die gierige graaiende hollandse horde loop je wel mis.
                              En die bedoel ik
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X