Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Duisburg] Ruhrorter hafenfest 18 augustus 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Duisburg] Ruhrorter hafenfest 18 augustus 2017

    Stad/dorp: Duisburg
    Locatie: Friedrich-Ebert-Brücke
    Datum: 18-8-2017
    Tijdstip: 23:00
    Schietbedrijf: ...
    Max. kaliber: 10-12inch
    Bijzonderheden: ...

    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    #2
    Dit is een aanrader hele dikke show en niet heel ver rijden.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #3
      Zeker interesant deze show. 10-12 inch zie je niet heel snel meer op zon korte afstand.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Schietbedrijf is Fogg overigens. Het is trouwens een heuze pyromusical. Op 1 van de WDR radio zenders is de music gelijk tijdig te horen. Zie de film van afgelopen jaar van pyroworld.

        Comment


          #5
          Hele dikke dit elk jaar. Mooie schietlocatie zo vanaf de brug.

          Comment


            #6
            Hier nog een film van onze vrienden van Pyroworld met muziek. Vooral het moment vanaf 23.30 met de waterval was echt ongekend en gaf mij enorme kippevel. Wij stonden dichterbij en daarmee werd het alleen maar grootser.


            Voor de gene die gaan, probeer aan de niet kermiszijde een plek te krijgen voor de auto. Het duurt een poos alvorens de brug weer opengaat...en het niveau van het wachtend publiek is van een niet al te best niveau zullen we maar zeggen.

            Comment


              #7
              Ben benieuwd ga er dit jaar er voor het eerst heen, heb heel veel positieve verhalen er overgehoord en de beelden liegen er niet om !!

              Comment


                #8
                @Jakhal, aan die kant is ook de muziek te horen?

                Comment


                  #9
                  Nee, de muziek is alleen via de radiozender te horen. Een beetje appart in mijn ogen en de zender zelf is mij onduidelijk.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                    @Jakhal, aan die kant is ook de muziek te horen?
                    Nee muziek is alleen aan de kermiskant maar je kan wel muziek via de radio
                    ontvangen.

                    DIE MUSIK ZUM FEUERWERK WIRD VON RADIO DUISBURG AUF UKW 92,2 EINGESPIELT (23:00 – 23:30 UHR).
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #11
                      Bijgaand nog wat informatie voor de gene die gaan kijken. Zie de kaart, dat is de mooiste plek om te kijken aan de goeie kant van de brug.
                      Parkeren in de wijk Homberg voor een snel vertrek. Let op!!! De kermis staat aan de andere zijde van de brug deze is gesloten van 22.00 t/m 00.00/00.15.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20170810_215930.jpg
Vertoningen:1
Grootte:191,5 KB
ID:	1561791

                      Comment


                        #12
                        Bedankt voor de info, neem ik gewoon zelf wel ff een goede speaker mee

                        Comment


                          #13
                          Heb 1 keer aan de kermiskant gestaan maar dat vond ik nou niet echt een succes.Dus dan liever zelf een radio mee inderdaad.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #14
                            Bedankt voor de handige info, daar hebben we wat aan. Weet 1 van jullie toevallig de brug zelf dichtgaat? Want dan kunnen we eerst nog aan de kermis kant kijken en daarna die kant op.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Staat in mijn info...van 22.00 tot na twalven is de brug dicht. Als het lukt zeker er nog even op en neer wandelen..is echt gaaf langs alle rekken met buizen

                              Comment

                              Working...
                              X