Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Criss Cross Crackhead

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Niet echt mijn favoriete effect en dus heb ik de cracklingbakken de afgelopen jaren laten liggen. Maar met deze geweldige actie heb ik toch maar een karton besteld, wat een topactie! Van mij mogen ze die Sovjet-versie ook wel uitleveren, leuk label!

    De andere actie laat ik even links liggen, per cake is de red ghosts van Evo dan nog steeds goedkoper bij een aantal verkopers en dan heb ik toch liever de rode effecten.

    Heerlijk al die mooie acties weer dit jaar! Ik was eigenlijk klaar met bestellen maar dit buitenkansje moest ik wel pakken:P

    Comment


      #32
      Zag hem voorbij komen in scheveningen gruwelijk ding voor die 15 euro.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #33
        Luchtvullend, prachtig.

        Comment


          #34
          Hele fijne bak dit. En voor die aanbiedingsprijs al helemaal een koopje.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Kon het niet laten om deze met die aanbieding mee te pakken...dus ook maar 3 stuks besteld
            En mooi dichtbij ophalen ook...Ideaal!

            Comment


              #36
              Kreeg net een telefoontje dat deze uitverkocht is en mijn winkel hem niet kan leveren. Gelukkig de kremlin ervoor in de plaats, die (volgens mij) identiek is aan deze?

              Comment


                #37
                Net een belletje gehad van mijn plaatselijke dealer. de crisscross crackhead was uitverkocht maar ipv deze leveren ze de kremlin. hij benadrukte nog maar eens dat het precies hetzelfde product is. niet dat ik zou schrikken als ik de bestelling op zou halen. netjes dat ze het toch even doorgeven.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                  Kreeg net een telefoontje dat deze uitverkocht is en mijn winkel hem niet kan leveren. Gelukkig de kremlin ervoor in de plaats, die (volgens mij) identiek is aan deze?
                  haha jij ook al dus!

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jspoel Bekijk bericht
                    haha jij ook al dus!
                    Idd haha. Schrok wel van het belletje want wou absoluut geen vervanger, maar omlabeling geen problemen mee Had eigenlijk geeneens hoeven bellen, maar toch erg netjes van ze.

                    Vraag me wel af of dit bij alle leveranciers zo is, dacht eerst misschien alleen in Doetinchem

                    Comment


                      #40
                      Hier is de Criss Cross Crackhead nog te koop: http://topvuurwerkbreda.nl/red-wire-...crackhead.html

                      Heeft er iemand een demo film? Twijfel nog

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door WhiteFang Bekijk bericht
                        Hier is de Criss Cross Crackhead nog te koop: http://topvuurwerkbreda.nl/red-wire-...crackhead.html

                        Heeft er iemand een demo film? Twijfel nog
                        Staat er toch bij op pagina 1? Je kunt ook youtube kijken, staan veel filmpjes van de krejser, is dezelfde bak.

                        Of deze
                        Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van Lesli Vuurwerk.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                          Idd haha. Schrok wel van het belletje want wou absoluut geen vervanger, maar omlabeling geen problemen mee Had eigenlijk geeneens hoeven bellen, maar toch erg netjes van ze.

                          Vraag me wel af of dit bij alle leveranciers zo is, dacht eerst misschien alleen in Doetinchem
                          vraag ik me ook af! ik kom ook uit doetinchem..

                          Comment


                            #43
                            Ja is bij alle leveranciers het geval.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door WhiteFang Bekijk bericht
                              Hier is de Criss Cross Crackhead nog te koop: http://topvuurwerkbreda.nl/red-wire-...crackhead.html

                              Heeft er iemand een demo film? Twijfel nog
                              In Breda zal je waarschijnlijk ook gewoon de vervanger krijgen. Wij hebben de criss cross ook nog gewoon op de webshop staan. Helaas kreeg ik bij de levering al gelijk de Kremlin binnen. Het is een omlabeling dus vind het niet zo erg. Ook het vuurwerk wat ik al had voorbesteld. Ik kan me dus niet voorstellen dat het bij een ander verkooppunt anders zal zijn.
                              Er is te veel december voor mijn salaris

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Flexie Bekijk bericht
                                In Breda zal je waarschijnlijk ook gewoon de vervanger krijgen. Wij hebben de criss cross ook nog gewoon op de webshop staan. Helaas kreeg ik bij de levering al gelijk de Kremlin binnen. Het is een omlabeling dus vind het niet zo erg. Ook het vuurwerk wat ik al had voorbesteld. Ik kan me dus niet voorstellen dat het bij een ander verkooppunt anders zal zijn.
                                Klopt, op dit moment krijgt iedereen de Kremlin.
                                Dezelfde cake met een ander label.

                                Comment

                                Working...
                                X