Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luftblitz [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze is 20mm kaliber.
    En 624gram NEM
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      #17
      Deze ook maar erbij gedaan ben benieuwd hoe deze presteert, verwacht er niet teveel van.. maar voor deze prijs is het toch een leuke bak voor in de vooravond.

      Comment


        #18
        Ga je hem filmen? Ben wel benieuwd!

        Comment


          #19
          Ik vind dit een hele goeie budget box hoor, denk hem wel te nemen.

          Comment


            #20
            Net afgestoken, toch echt een leuk bakje voor prijs! erg leuke salvos op het eind! al met al een leuke budget bak voor in de vooravond. Helaas vergeten te filmen..

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Havoc-NL Bekijk bericht
              Net afgestoken, toch echt een leuk bakje voor prijs! erg leuke salvos op het eind! al met al een leuke budget bak voor in de vooravond. Helaas vergeten te filmen..
              Dit vond ik ook wel, alleen de boeketten uit de eerste cake stellen echt niks voor. Maar goed, voor 35 euro mag ik zeker niet klagen

              Comment


                #22
                De eerste cake van de twee is wat slap en ook een laag tempo. Tweede gedeelte erg vet! Was de 35 euro waard.

                Comment


                  #23
                  Toch vind ik 35 euro dan veel voor 1 matige en 1 goede cake samen. De double Demolition van Vuurwerkmania heeft bewezen dat je voor een bedrag van onder de €30,- een prima cakeboxin huis kunt halen die 00:00 waardig is. Deze voldoet hier helaas niet aan.

                  Comment


                    #24
                    Ik vond dit een perfext 1800 h blokje voor die prijs. Leuk ding. Volgend jaar weer

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                      Toch vind ik 35 euro dan veel voor 1 matige en 1 goede cake samen. De double Demolition van Vuurwerkmania heeft bewezen dat je voor een bedrag van onder de €30,- een prima cakeboxin huis kunt halen die 00:00 waardig is. Deze voldoet hier helaas niet aan.
                      Je vergelijkt een cakebox met 40 schoten, met een cakebox met 96 schoten. Logisch?? dat die van 40 schoten tegen dezelfde prijs een betere uitwerking heeft dan 1 van 96 schoten? Meer kruitinhoud, groter kaliber per schot.

                      Comment


                        #26
                        Waarom kan ik dat niet vergelijken? Ze vallen ongeveer in de zelfde prijsklasse. De double Demolition is goedkoper, heeft meer kruit en minder schoten maar wel met meer inhoud per schot. Voor de luftblitz betaal je meer, minder kruit en veel meer schoten met minder inhoud per schot. Als consument beoordeel ik beide op basis van kwaliteit/prijs verhouding. Dan vind ik het concept van Vuurwerkmania met minder schoten en meer inhoud beter. Dat is mijn mening

                        Comment


                          #27
                          Straatfilm van deze compound Box:

                          Comment


                            #28
                            Straatvideo gevonden van: VuurwerkTeamH

                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #29
                              Is nu duidelijk te horen dat deze niet 0:00 waardig is

                              Comment

                              Working...
                              X