Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 98
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    399
    Thanks
    296
    204 waarderingen in 125 posts
    Wow de schiethoek van de crackling chry lijkt zo wel erg smal..
    Laatst gewijzigd door JeRe; 21 november 2017 om 18:16 Reden: Typfout

  2. #47
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pingjong Bekijk bericht
    Ik zit heel erg te twijfelen voor het geld die deze cake kost kan ik ook bijvoorbeeld 3x de crackling chry kopen. Wat zouden jullie aanraden deze of bijvoorbeeld de crackling chry?
    100% de Dark Palm, maar dat komt omdat het effect van deze mij meer aanspreekt

  3. #48
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
    Wow de schiethoek van de crackling chry lijkt zo wel erg smal..
    Hahaha, inderdaad, lijkt zoals je al zegt. Die Dark Palm is gewoon zo onwijs groot!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2015
    Locatie
    Ouddorp
    Berichten
    27
    Thanks
    3
    6 waarderingen in 5 posts
    Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik toch ook maar voor de dark palm box ga (bedoeld als finale voor mijn showtje).
    Kan er iemand iets zeggen op de manier waarop hij doorgelont (compound) is, het lijkt mij dat ze net als de video alle drie tegelijk gaan maar er moet toch een pauze tussen de cakes zitten (anders is het één pot met 1,4 kg kruit en 0,5 kg is de max). Ik vind dat compound verhaal best verwarrend tot nu toe en bij de winkel waar ik werk hebben we nog niks van Zena binnen.

    Ps. is er een topic met uitleg over compound en de regels daarbij, kan ik mij inlezen voor als de klant vragne stelt.

  5. #50
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    Ik heb deze dummy gezien en wat is dit een groot apparaat zeg!
    ben benieuwd hoe hij in de straat tot zn recht komt.

  6. #51
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pingjong Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik toch ook maar voor de dark palm box ga (bedoeld als finale voor mijn showtje).
    Kan er iemand iets zeggen op de manier waarop hij doorgelont (compound) is, het lijkt mij dat ze net als de video alle drie tegelijk gaan maar er moet toch een pauze tussen de cakes zitten (anders is het één pot met 1,4 kg kruit en 0,5 kg is de max). Ik vind dat compound verhaal best verwarrend tot nu toe en bij de winkel waar ik werk hebben we nog niks van Zena binnen.

    Ps. is er een topic met uitleg over compound en de regels daarbij, kan ik mij inlezen voor als de klant vragne stelt.
    Ben ik ook erg benieuwd naar. Ik wil hem ook als finale gaan schieten maar dan moeten er dus geen (grote) pauzes tussen zit. Risicootje dit. Het kan je show gaan maken of kraken..

  7. #52
    VWC-Lid stefan11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Berichten
    151
    Thanks
    18
    82 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat is wel appels met peren vergelijken. Wacht ik zal anders even een foto maken met allebei erop, dan kun je het verschil zien...

    Zie hier, zoek de verschillen...

    Bijlage 33863
    Grote doos zeg
    Maar is die schiethoek nou aangepast van de Crackling chry 2.0? Lijkt wel bijna een I-shape zo???

  8. #53
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
    Grote doos zeg
    Maar is die schiethoek nou aangepast van de Crackling chry 2.0? Lijkt wel bijna een I-shape zo???
    Dat is geen nieuwe maar een "oude" dummy van de Crakcling Chry 2.0. Er is dus niets aangepast t.o.v. de afgelopen jaren.
    www.huismanvuurwerk.nl

  9. #54
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat is geen nieuwe maar een "oude" dummy van de Crakcling Chry 2.0. Er is dus niets aangepast t.o.v. de afgelopen jaren.
    Hai Erwin,

    Normaal gesproken trek ik jouw posts niet in twijfel, maar degene die ik nog heb staan thuis is wel degelijk anders, en dit lijkt mij de nieuwe lay-out met die bliksems. En inderdaad, de schiethoek is minder breed...

  10. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  11. #55
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Hai Erwin,

    Normaal gesproken trek ik jouw posts niet in twijfel, maar degene die ik nog heb staan thuis is wel degelijk anders, en dit lijkt mij de nieuwe lay-out met die bliksems. En inderdaad, de schiethoek is minder breed...
    Helder. De afgelopen jaren is de dummy een paar keer veranderd. Van een grote waaier naar een rechthoekige doos met daarin een waaier naar een waaier(tje) met die bliksemflitsen die je op de foto ziet. Deze dummy met die bliksemflitsen is van vorig jaar. Helaas kan ik de productie niet nakijken, de nieuwe voorraad loopt pas half december binnen in de havens en wij hebben er geen restvoorraad van staan...
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #56
    VWC-Lid stefan11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Berichten
    151
    Thanks
    18
    82 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat is geen nieuwe maar een "oude" dummy van de Crakcling Chry 2.0. Er is dus niets aangepast t.o.v. de afgelopen jaren.
    Het label is inderdaad hetzelfde type met de bliksem erop. Naar mijn weten heeft de CC 2.0 ook nooit deze schiethoek gehad voorheen...
    Hopelijk voor iedereen is dit een foute dummie

  13. #57
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
    Het label is inderdaad hetzelfde type met de bliksem erop. Naar mijn weten heeft de CC 2.0 ook nooit deze schiethoek gehad voorheen...
    Hopelijk voor iedereen is dit een foute dummie
    Ik vraag mij af of dat het geval is. Je moet het wel in het juiste perspectief zien. Die Dark Palm is zo enorm groot dat ook de hoek van die Crackling Chry dummy er opeens klein(er) uitziet. Even voor het juiste perspectief: deze Dark Palm dummy is ongeveer 2x zo hoog en 1,5x zo diep als bijv. een 6 Elements van Rubro. Het is veruit de hoogste dummy die we hebben. Bij dat soort afmetingen valt veel in het niet, zo ook deze Crackling Chry dummy. Maar laten we het in dit topic vooral over de Dark Palm hebben!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  14. #58
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Ik vraag mij af of dat het geval is. Je moet het wel in het juiste perspectief zien. Die Dark Palm is zo enorm groot dat ook de hoek van die Crackling Chry dummy er opeens klein(er) uitziet. Even voor het juiste perspectief: deze Dark Palm dummy is ongeveer 2x zo hoog en 1,5x zo diep als bijv. een 6 Elements van Rubro. Het is veruit de hoogste dummy die we hebben. Bij dat soort afmetingen valt veel in het niet, zo ook deze Crackling Chry dummy. Maar laten we het in dit topic vooral over de Dark Palm hebben!!
    Kan je niet een foto van alleen de dummy van de CC 2.0 in het betreffende topic plaatsen? kunnen we daar verder discuseieren.

  15. Deze gebruiker waardeert kloesje voor het bericht:


  16. #59
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Kan je niet een foto van alleen de dummy van de CC 2.0 in het betreffende topic plaatsen? kunnen we daar verder discuseieren.
    Done, je vindt de foto's hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post909480
    www.huismanvuurwerk.nl

  17. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  18. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Veelste kort, wel mooi

Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •