Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Dark Palm [Box] [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ik kom hem tegen voor 100, en zo kwam ik terecht in dit topic. Maar dan nog...

    Comment


      #92
      Misschien komt Zena met een mooie actie tijdens de Trophy. Dan wil ik nog wel overwegen deze bak nog eens aan te schaffen.100 Euro vind ik nog te veel voor deze bak

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Net als bij die andere w-shape snelle bakken van Lesli/RedWire geldt dat je als knutselaar het met 3 losse cakes zelf heel veel goedkoper kunt doen. Voor de leek die een finalebak wil, is het natuurlijk wel makkelijker en veiliger maar geeft die 120e uit voor 10-15sec?
        Nee dat denk ik niet. Op de demo bij 123vuurwerk hoorde ik ook om mij heen dat ze het veel te duur vonden voor die paar seconde. De normale consument wilt vaak toch wel een product die een beetje door blijft schieten. Daarom zijn die grote profblokken altijd zo gewild, blijkbaar vinden zij dat wel best; een 600 shots I shape bak die dezelfde paar effecten om de beurt gaat schieten een paar minuten lang. Ik denk dat de 2000grams compoundblokjes die I shape zijn ook meer gewild zijn dat dit ding. En voor de freak is het ook niet zo aantrekkelijk, daar je zelf wel wat in elkaar steekt voor de helft van het geld.

        Comment


          #94
          Kwam deze net tegen in een showtje, maar als ik eerlijk ben vind ik deze verre van spannend. Schiet erg snel, maar boeket groote is niet heel spectaculair...... Voor 140euro kan je zeker weten wat mooiers halen
          https://www.houtse-bazar.nl

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Net als bij die andere w-shape snelle bakken van Lesli/RedWire geldt dat je als knutselaar het met 3 losse cakes zelf heel veel goedkoper kunt doen. Voor de leek die een finalebak wil, is het natuurlijk wel makkelijker en veiliger maar geeft die 120e uit voor 10-15sec?
            De boeketten zijn te klein dat maakt dat ze tegenvallen.
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              #96
              Had het weer natuurlijk ook niet mee deze bak met die wind van afgelopen jaar.

              Comment


                #97
                Dat klopt natuurlijk, het goud vliegt zo weg met die wind. En ik ben zeker gecharmeerd van deze box, het is een fijn finaleblok. Alleen blijft de prijs een struikelblok als je het afzet tegen de duur van deze rammer. Het is echt zó weg.

                Comment


                  #98
                  Meermaals gezien gister en maakte geen indruk.

                  Comment

                  Working...
                  X