Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Snow Shadow

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Welke kleur maakte het meeste indruk?

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Welke kleur maakte het meeste indruk?
      Voor mij dan toch wel het rood! deze deed het trouwens wel het beste van alle ghost cakes!
      075 zaantjee

      Comment


        #33
        Voor mij ook rood en dit was zeker de beste ghost cake.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
          Leuke box, ik kreeg alleen wel 2x het zilveren effect (ook al stond er op één gewoon red). Dan is het wel een beetje saai met 32 schoten achter elkaar.
          Dat is inderdaad saai, als het nu alleen rood was geweest dan zou ik het minder erg vinden.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #35
            Ik had de Collector, de Red Ghost en deze. Deze was echt het beste van dit rijtje, rode was het mooiste, maar ook de zilveren maakte indruk. Ik probeer morgen even het filmpje online te zetten.

            Comment


              #36
              leuke box, wel fijn dat hij met korting is aangeschaft.

              Comment


                #37
                Ziet er echt goed uit deze, beter uitgewerkt dan bijvoorbeeld de Red Ghost.
                Toch zie ik liever die rode cake als tweede, vind die mooier, al had een mix in de cake zelf ook fraai geweest.

                Comment


                  #38
                  De Snow Shadow heb ik dit jaar gezien tijdens de demoshow avond van RedWire tijdens het Wintervuurwerk in Scheveningen. Deze sprong er toen echt tussen uit. De spreiding van de boeketten is erg goed en wat is het toch een uniek effect. De zilveren variant deed zijn naam eer aan want het leek inderdaad alsof het sneeuwde. Ook deed het me denken aan een soort photoflash effect. Ik hoop dat we dit jaar meer cakes of cakeboxen tegenkomen en dat dit verder wordt ontwikkeld qua kleursamenstelling, kleurencombinaties etc.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Demo Lichtenvoorde 23-02-2018

                    Comment


                      #40
                      Ja dit was een gaaf ding in Lichtenvoorde. Zeer opvallend effect. De combinatie van de fish en het Ghost effect kwam zeer goed uit de verf.

                      Comment


                        #41
                        Heb deze vorig jaar los geschoten en was zo tevreden dat ik er dit jaar een projectje van wil maken. Eerst de red ghost en daarna deze...maar dan eindigen met de rode ghost dus beginnen met de silver. Topkwaliteit hoor...

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            Zo, die witte is ook wel erg mooi hoor

                            Comment


                              #44
                              Tegelijk geschoten. Erg mooi, "voelde" echt als sneeuw, snap niet hoe; dat doet "ghost" blijkbaar. Grote boeketten, mooi rond, flink harde burst. Topboxje.

                              Comment

                              Working...
                              X