Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - W-Strobe XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hoe bedoel je bestaand product?Die in Duitsland is geschoten was een sample zoals in dit topic staat aangegeven.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
      Hoe bedoel je bestaand product?Die in Duitsland is geschoten was een sample zoals in dit topic staat aangegeven.
      Excuses, ik zag een ouder filmpje uit Duitsland op youtube maar daar staat inderdaad bij 'Neuheit 2017'. Buiten dat die tragere versie een sample was ja maar er zijn ook filmpjes van de snellere versie die al 6 maanden geleden waren gezet op youtube.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Excuses, ik zag een ouder filmpje uit Duitsland op youtube maar daar staat inderdaad bij 'Neuheit 2017'. Buiten dat die tragere versie een sample was ja maar er zijn ook filmpjes van de snellere versie die al 6 maanden geleden waren gezet op youtube.
        Het blijft sowieso afwachten hoe die uiteindelijk op de markt komt.Kwaliteit zoals uit het eerste filmpje moet haalbaar zijn al weet je het nooit met die chinezen.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          Het blijft sowieso afwachten hoe die uiteindelijk op de markt komt.Kwaliteit zoals uit het eerste filmpje moet haalbaar zijn al weet je het nooit met die chinezen.
          Daarom eerst even de winkeliers demo's afwachten met dit soort producten. Zijn vaak te mooi om waar te zijn.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
            Filmpje 9 is ook een sample die nog aangepast. In Februari heeft niemand zijn productie nog binnen.

            Ik moest het anders verwoorden. Ik bedoel te zeggen dat de kans mij groter lijkt dat de daadwerkelijke productie van deze cakebox meer op de film zal gaan lijken uit post #9 dan het veelbelovende filmpje in post #1.
            Zo niet dat de productie vrijwel gelijk zal zijn aan het filmpje in post #9.

            Ik kan mij gewoon niet voorstellen dan er zo'n W-Shape blok op de consumenten markt zal komen, dat de 3 afzonderlijke cakes exact of zo goed als gelijk zullen lopen.

            Het is geen reden om hier niet enthousiast van te worden, maar ik betwijfel of het concept (film uit post #1) wel haalbaar is.

            Zoals gezegd hou ik deze toch maar in de gaten en hopen op het beste.


            Edit: Spelling
            Laatst aangepast door BurstDuo; 10 August 2017, 02:08.

            Comment


              #36
              Vuurwerkfilmpjes.nl - Vuurwerk.startpagina.nl

              Comment


                #37
                Dit Finale blok gister besteld!, samen met de wall of willows en de dark palm van zena 2x, een brute finale lijkt me nog meer mensen die deze kopen en filmen?
                075 zaantjee

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                  Dit Finale blok gister besteld!, samen met de wall of willows en de dark palm van zena 2x, een brute finale lijkt me nog meer mensen die deze kopen en filmen?
                  Weet je zeker dat je deze in de finale zet...

                  Check 2:20

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Wow, wat een tegenvaller zeg. Hoop dat mensen hun geld terug krijgen zonder gedoe.
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      #40
                      Oh dat valt toch vies tegen. Zulke mooie beelden uit China...

                      Comment


                        #41
                        Jup, die ligt volgend jaar in de opisopruiming.
                        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                        Comment


                          #42
                          Aangenomen dat op 2.20 idd de W-Strobe is. Wat valt er dan precies tegen. 20seconden leeg, hele mooie kleurtjes, volle lucht. Ik vind m wel goed hoor.

                          Comment


                            #43
                            Zeewind zeker
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              #44
                              Dat de werkelijkheid weer eens niet klopt met de prof kwaliteit die het productfilmpje laat zien misschien?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                                Aangenomen dat op 2.20 idd de W-Strobe is. Wat valt er dan precies tegen. 20seconden leeg, hele mooie kleurtjes, volle lucht. Ik vind m wel goed hoor.
                                13 seconden zelfs en ook nog gefilmd op 60 meter afstand vermoed ik.
                                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                                Comment

                                Working...
                                X