Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VERSLAG] Bezoek Royal Fireworks 27 mei 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Helaas een verslag met minder goed nieuws, maar helaas wel de realiteit. Wel goed om te horen dat Royal goed aan de weg timmert met het schieten van consumenten en professionele vuurwerkshows. Heel veel succes daarbij en hopen dat er misschien volgend jaar beter nieuws is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
      Erg jammer. Ja als je je op het randje van het toelaatbare begeeft wordt je keihard bestraft (hier in Holland)
      Ik begrijp dan ook wel waarom ze een andere keuze hebben gemaakt. Ik heb in ieder geval kunnen genieten van hun producten zoals de G.O.E. om maar eens wat te noemen.
      Het ga jullie goed.
      tja? maar zullen ze ook niet iets of veel te veel over het randje zijn gegaan.
      Vraag me af waar het nu echt mis is gegaan,maargoed kijken wat de toekomst gaat brengen.
      maar denk niet veel goeds.

      Comment


        #18
        Potver! Had me toch verheugt, na eerdere berichtgeving op een paar nieuwe producten van royal.
        Helaas! gelukkig zijn er genoeg alternatieven.

        Comment


          #19
          Wat!!!!!!! denk eindelijk verslag te lezen. zat zo te zeuren dat het zo lang duurde en wordt je afgescheept met dit bericht Echt jammer van royal dat zo diep zijn gezonken van top tot zero shows in buiten land wat hebben wij eraan helemaal niks mischien ooit x bruiloft hou dat ik ze kan vragen voor een showtje Maar ze hadden jullie trip ook wel kunnen besparen door simpel een mailtje te sturen dat ze niks meer doen voor consumenten vuurwerk alleen nog hun voorraad verkopen. Doei doei royaal het was een ware genot de afgelopen jaren bedankt.

          Comment


            #20
            Bedankt Royal voor al het moois! Succes met het voortzetten waar jullie een kei in zijn, het schieten van shows!
            Hier mijn favoriet, geschoten in 2011/2012 de FIRE FLOWER.

            Comment

            Working...
            X