Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 90
  1. #76
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
    De nieuwe producten waren helaas duidelijk opgevoerde samples. Dit zat hem dan in de burst die echt hard was. Vooral de nieuwe compound lijn knalde bijvoorbeeld de transbomber er compleet uit.
    Vind het moeilijk om hier dan door heen te kijken om een goed beeld van de nieuwe producten te krijgen.
    Er zaten wel wat leuke producten bij maar maar heel enthousiast werd ik er niet van.
    Voor mij begint Rubro kwa effecten de aansluiting te verliezen als een van de betere importeurs in Nederland. Heel veel van hetzelfde.
    Smaken verschillen idd, Rubro heb best mooi spul en ik begrijp ook dat mensen helemaal uit hun dak gaan met bijv de Transbomber maar t is gewoon mijn ding niet als er een x crackling in een box of cake zit prima als de cake of box goed in elkaar steekt maakt me dat niet uit, en nogmaals zo n demo bekijken vind ik prachtig hoor met nieuwe producten maar ik vind dat Rubro met elke x weer die crackling bakken een beetje blijft hangen in t oude waar andere importeurs met vernieuwende dingen komen waarvan ik zeg yes dat is m voor mij en wat voor mij dan ook de moeite waard is om te kopen. Evolution en Wolff zijn daarom ook mijn favorieten en Pangu ook alleen 1 klein minpuntje met Pangu is ook soms veel van t zelfde effect maar t stoort me eigenlijk niet zo want hun kwaliteit is zeer goed te noemen. Vandaar voor mij geen Rubro ook al hebben ze ook mooie producten hoor moet ik zeggen want de Secret Salute vond ik echt gaaf zoals die was en dat was ook zoiets waar ze zo mee kwamen om maar voorbeeld te noemen. Toch Rubro veel succes gewenst want t is jullie wel gegund....

  2. Deze 3 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  3. #77
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Ik vond de zero tolerance en 4 seasons erg goed, de secret salute is weer prima. Jammer dat sommige met 5 of meer tegelijk moesten...

  4. #78
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Ik kan me helemaal in je verhaal vinden elburgersc. Rubro en Zena waren voor mij de merken op vuurwerkgebied, maar de glans is er een beetje vanaf. Vuurwerkmania valt mij steeds meer in positieve zin op en ik heb mij dit jaar verdiept in Evolution en ben zwaar onder de indruk. Wat een pracht producten zijn dat zeg. Heel vernieuwend en verfijnd.

  5. #79
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Heb gister totaal niet het gevoel gehad met opgevoerde sampels, behalve bij 1 box waar de salute's wel erg hard gingen. Vorig jaar het zelfde verhaal met oa de transbomber, iedereen had het er over dat het een opgevoerde sample was en dat het totaal niet kon. Maar niets bleek minder waar, hij was precies zo. Zaten weer enkele toppers tussen, enigste min punt was het per twee schieten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  7. #80
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb een leuke avond gehad in Wierden en vreselijk moeten lachen om die omroeper.!! Zijn info had totaal geen toegevoegde waarde maar hij bracht het wel heel leuk.
    Rubro heeft mij niet teleurgesteld. Ze hebben gewoon goed vuurwerk. Wel vond ik de crackling teveel aanwezig in de cake,s. En jammer dat ze de Transbomber met 5 tegelijk afgeschoten hebben.
    De finale was geweldig!!
    Ik vind Rubro vooral goed scoren met de combiboxen. En de Gravity blijft mijn Rubro favoriet nr. 1

  8. Deze 3 gebruikers waarderen moontan voor het bericht:


  9. #81
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Heb gister totaal niet het gevoel gehad met opgevoerde sampels, behalve bij 1 box waar de salute's wel erg hard gingen. Vorig jaar het zelfde verhaal met oa de transbomber, iedereen had het er over dat het een opgevoerde sample was en dat het totaal niet kon. Maar niets bleek minder waar, hij was precies zo. Zaten weer enkele toppers tussen, enigste min punt was het per twee schieten.
    Ach ja zo heeft ieder z'n eigen mening en dat respecteren we ook, hoop dat een ieder niet teleurgesteld word met z'n aankoop de 31-ste. Da s belangrijkste....

  10. #82
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.406
    743 waarderingen in 262 posts
    Wellicht ben ik te kritisch. Ik hoop natuurlijk dat Rubro zichzelf heeft overtroffen. De geschoten exemplaren van de Primal Instinct en de Ultimate Mythology Box waren wel erg lekker namelijk.
    Ik zie het wel na de jaarwisseling.

  11. #83
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
    Wellicht ben ik te kritisch. Ik hoop natuurlijk dat Rubro zichzelf heeft overtroffen. De geschoten exemplaren van de Primal Instinct en de Ultimate Mythology Box waren wel erg lekker namelijk.
    Ik zie het wel na de jaarwisseling.
    Kritisch mag je zijn en hier kan een importeur toch ook wat mee! Niet negatief bedoeld toch...

  12. #84
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Rubro is mijn favoriete importeur, en de demo heeft daar voor mij niets aan veranderd. Ja, veel crackling, maar daar hou ik wel van in de straat. Maar...

    Er is helemaal NIETS gedaan met de kritiek over het schieten per 2 (of meer). De uitleg was helder, maar wederom stonden de producten te dicht naast elkaar. Daar komt bij dat de cakes sync werden getrokken na elke losse cake. Leuk voor de demo, maar als je ze in de straat per 2 schiet zonder kist heb je wel een verschil in duur.

    De producten zagen er top uit, en vooral de oud gedienden deden het weer top; 4 seasons, w-shape box, etc.

  13. #85
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    was erbij, top avond! man man man dat einde was zo lekker die dreunen!
    Kan het zo even niet terugvinden maar werd de secret salute nou per 4 of 6 geschoten want vim werd er ook vanuit het midden geschoten bij die pot. Kan het me verkeerd herinneren, hij was wel erg lekker!

  14. #86
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Heb een prima demo gezien in Wierden. Allereerst een dankwoord naar Rubro; de ruimte voor de toeschouwers was perfect, was allemaal leuk opgezet.

    De demo zelf; weinig vernieuwends en inderdaad veel crackling. Persoonlijk ben ik er wel een liefhebber van, maar ik vond dit erg overheersend. Wat ik ook jammer vond is dat er niks met de namen van de boxen werd gedaan, bijvoorbeeld de Neon Box. Dan maak je een prachtige waaier in neon kleuren, stop je er toch weer crackling en goud in. Maak het dan ook een neon box met effecten a la Massive, ghost effecten in meerdere kleuren (indien mogelijk) of iets dergelijks.

    Wat ik ook jammer vond is dat de Secret Salute en Transbomber in meervoud werd geschoten. Bewaar dat lekker voor in de finale, zo krijg je geen realistisch beeld. Wij als freaks zien dat wel, maar hoorde naast mij toch vaak; da's vet voor maar 99 euro! Toen ik zei dat het 500 euro kostte was het enthiousasme snel weg.

    Toch wel goede producten gezien, met name de ''oude'' garde in de zin als 4 seasons en immortal gold. Ook de nieuwe losse producten presteerden goed!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  16. #87
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Heb een prima demo gezien in Wierden. Allereerst een dankwoord naar Rubro; de ruimte voor de toeschouwers was perfect, was allemaal leuk opgezet.

    De demo zelf; weinig vernieuwends en inderdaad veel crackling. Persoonlijk ben ik er wel een liefhebber van, maar ik vond dit erg overheersend. Wat ik ook jammer vond is dat er niks met de namen van de boxen werd gedaan, bijvoorbeeld de Neon Box. Dan maak je een prachtige waaier in neon kleuren, stop je er toch weer crackling en goud in. Maak het dan ook een neon box met effecten a la Massive, ghost effecten in meerdere kleuren (indien mogelijk) of iets dergelijks.

    Wat ik ook jammer vond is dat de Secret Salute en Transbomber in meervoud werd geschoten. Bewaar dat lekker voor in de finale, zo krijg je geen realistisch beeld. Wij als freaks zien dat wel, maar hoorde naast mij toch vaak; da's vet voor maar 99 euro! Toen ik zei dat het 500 euro kostte was het enthiousasme snel weg.

    Toch wel goede producten gezien, met name de ''oude'' garde in de zin als 4 seasons en immortal gold. Ook de nieuwe losse producten presteerden goed!
    Ben het met bovenstaande wel eens heb zelf via live stream gekeken en t is weer veel goud/crackling helaas ook t nadeel van meerdere tegelijk schieten is te misleidend niet voor de freaks maar wel voor de gewond consument hoop dat ze dat s veranderen...

  17. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  18. #88
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Doen ze dat bij andere demo's ook of is Rubro de uitzondering?

  19. #89
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Doen ze dat bij andere demo's ook of is Rubro de uitzondering?
    Doen ze bij meerdere demo's, echter gaf Rubro aan dat ze hier op gingen letten. Gemiste kans!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  21. #90
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Rhenen
    Berichten
    413
    Thanks
    2
    140 waarderingen in 89 posts
    Heb een winkelier gbv met de grond horen afbranden over het dubbel schieten met een kleine afstand er tussen. Nou bij rubro kunnen ze er ook wat van!

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •