Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DRGN Custom

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    DRGN Custom

    Artikelnummer: 3388
    Artikelnaam: DRGN Custom
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal schoten: 80 schoten - compound
    Effectomschrijving: Geweldige custommade cakebox! Prachtige colourchange verkleurd van blauw naar rood, palmen met gekleurde punten, palmen met rode blinkers en knetterbloemen. Unieke effecten in een moordend tempo, de DRGN Custom!
    Kartoneenheid: .../...
    Richtprijs:
    Adviesverkoopprijs € 199,00,
    Voorverkoopprijs € 165,00
    Onlineprijs € 139,00
    Freakrijs: Vraag je lokale dealer

    O.a. te koop bij: DeVuuwerkWinkel.nl








    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 16 October 2022, 13:24.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Deze vindt ik ook prima

    Comment


      #3
      Misschien is het wel een defect in mijn brein, maar ik kan zo moeilijk beoordelen of het wat is als er per 2 geschoten wordt. In het echt lukt het nog wel, maar op video levert het bij mij kortsluiting op en durf ik het nooit aan.

      Comment


        #4
        hele mooie compound box, vind de eerste cake het mooiste!

        Hoop dat we dat effect eens een keer in 30mm 500 gram gaan zien :-D

        Comment


          #5
          Ik vind de effectgrootte maar magertjes en de burst is net gepruttel van een portie bruine bonen.

          Prijs zal ook wel weer over de top zijn
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
            Ik vind de effectgrootte maar magertjes en de burst is net gepruttel van een portie bruine bonen.

            Prijs zal ook wel weer over de top zijn
            Tsjonge zeg een ieder mag zijn mening hebben.... maar volgens mij ben je levensmoe of zo! Altijd een en al negativiteit bij jou

            Comment


              #7
              Omlabeling van de Mortal

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                Tsjonge zeg een ieder mag zijn mening hebben.... maar volgens mij ben je levensmoe of zo! Altijd een en al negativiteit bij jou
                Zal wel, als je dit een top product vins moet je vooral een paar kartons inslaan.

                Ik ben erg kritisch, als je daar niet tegen kan is een ander maar meteen levensmoe?
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  #9
                  Op video vind ik de effecten ook niet zo groot overkomen maar wel prachtige heldere kleuren. Op hoe zo'n afstand zal deze box gefilmd zijn? En de borst is soms moeilijk te beoordelen op filmpje.

                  Ik snap trouwens die opmerking over levensmoe niet zo. Levensmoe ben je als je van een flatgebouw wil springen ofzo, niet als je een vuurwerk product niet mooi vind.

                  Verder, ja ieder zijn mening. Ook dat mag gedeeld worden op deze forum, toch?

                  Oké, nu weer Ff ontopic, om deze te beoordelen zou ik wachten op een demo of ervaringen van anderen.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                    Misschien is het wel een defect in mijn brein, maar ik kan zo moeilijk beoordelen of het wat is als er per 2 geschoten wordt. In het echt lukt het nog wel, maar op video levert het bij mij kortsluiting op en durf ik het nooit aan.
                    Nah ja, dat ze per 2 schieten kan ik nog best mee leven als ze er maar voldoende ruimte tussen laten. Maar in dit geval is daar zeker geen sprake van waardoor het inderdaad wel erg lastig te beoordelen is. Zelf hebben ze eerder aangegeven dat ze zich gedwongen voelden om dubbel te schieten omdat de concurrentie dat ook doet. Ik denk dat ze zich hiermee alleen wel in de eigen vingers snijden. De uitleg over dubbel schieten vind je hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...amens-GBV-WECO
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                      Nah ja, dat ze per 2 schieten kan ik nog best mee leven als ze er maar voldoende ruimte tussen laten. Maar in dit geval is daar zeker geen sprake van waardoor het inderdaad wel erg lastig te beoordelen is. Zelf hebben ze eerder aangegeven dat ze zich gedwongen voelden om dubbel te schieten omdat de concurrentie dat ook doet. Ik denk dat ze zich hiermee alleen wel in de eigen vingers snijden. De uitleg over dubbel schieten vind je hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...amens-GBV-WECO
                      Dat doet Rubro ook. Schijt irritant. Zorgt er bij mij eerder voor dat ik iets niet koop, of een straatvideo opzoek

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                        Dat doet Rubro ook. Schijt irritant. Zorgt er bij mij eerder voor dat ik iets niet koop, of een straatvideo opzoek
                        En Lesli en Cafferata en Vuurwerkmania en en en... kijk de demo-video's van vorig jaar er maar op na. Oftewel: ze hebben wel een punt dat anderen dat ook doen, maar zorg dan voor voldoende tussenruimte. Of onderscheid je juist door enkel te blijven schieten!
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #13
                          Dit is wel één van de redenen dat ik meestal spullen koop die ik óf live heb gezien, of zich al eerder hebben bewezen. Want dit soort demo-filmpjes kan ik weinig mee.

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Nou GBV ziet er leuk uit. Nu nog bij een demo aanschouwen.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment

                              Working...
                              X