Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3X Heaven [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Van de 17 boxen die ik had waren er 7 erg goed, de 3xHeaven staat op plekje 3.
    Mooi boxie hoor, wel een dwerg (qua afmetingen) vergeleken met Serenity en Mayhem.

    Welke boxen stonden op 1 en 2?

    Comment


      Ziet er toch goed uit. Zonde van die afkeur
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        Afkeur was totaal onnodig, ik vond het een schitterende bak. Maar als importeur heb je er geen invloed op. Heb je de pech dat tijdens een test één vonkje te dicht bij de grond komt: HELAAS meneer, uw complete batch is bij deze afgekeurd.

        Wat ik begreep ging de afkeur om vallende brandende delen, nou met windkracht 5 hier ging hij perfect.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
          Afkeur was totaal onnodig, ik vond het een schitterende bak. Maar als importeur heb je er geen invloed op. Heb je de pech dat tijdens een test één vonkje te dicht bij de grond komt: HELAAS meneer, uw complete batch is bij deze afgekeurd.

          Wat ik begreep ging de afkeur om vallende brandende delen, nou met windkracht 5 hier ging hij perfect.
          Er was hier ook iemand die hem wel had grekegen die finaal mis ging, effecten die net boven de grond klapten geloof ik.

          Dat moet je ook gewoon niet willen als consument.

          Het is en blijft een steeproef maar alle boxen moeten gewoon goed zijn.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            Er was hier ook iemand die hem wel had grekegen die finaal mis ging, effecten die net boven de grond klapten geloof ik.

            Dat moet je ook gewoon niet willen als consument.

            Het is en blijft een steeproef maar alle boxen moeten gewoon goed zijn.
            Met alle respect.
            Maar aan geloof ik heeft men weinig en breng je nog meer onrust.
            Omdat 1 cake van de 3 brandende delen binnen 8mtr had is deze niet door de test gekomen.
            Wij hebben ook het idee dat dit is veroorzaakt door condensatie in de container.
            Wij willen dit product dan ook aan een hertest onderwerpen.
            Dat men dit product toch heeft meegekregen is op verantwoording van de verkopende partij.

            Gr
            Evolution Fireworks
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Met alle respect.
              Maar aan geloof ik heeft men weinig en breng je nog meer onrust.
              Omdat 1 cake van de 3 brandende delen binnen 8mtr had is deze niet door de test gekomen.
              Wij hebben ook het idee dat dit is veroorzaakt door condensatie in de container.
              Wij willen dit product dan ook aan een hertest onderwerpen.
              Dat men dit product toch heeft meegekregen is op verantwoording van de verkopende partij.

              Gr
              Evolution Fireworks
              snap ik maar het stond in de chat volgensmij dus de preciese details weet ik ook niet meer, maar wel dat deze persoon niet verbaasd was dat ie afgekeurd was. Het is ook geen blaam richting evo,, vocht een maandag ochtend chinees kan snel roet in het eten gooien. hopelijk zie we hem dit jaar wel gewoon op de markt, lijkt mij een geweldige box.


              Wat ik me trouwens afvroeg is of het niet mogelijk is van de vocht sensors plakkertjes te gebruiken die ze ook wel in telefoons stoppen. Dan kan je precies zien welke boxen vochtig zijn geworden en welke nog wel gebruikt kunnen worden. lijkt mij een stuk goedkoper dan een hele batch afkeuren ?
              Laatst aangepast door lbanoa; 7 January 2018, 13:51.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                snap ik maar het stond in de chat volgensmij dus de preciese details weet ik ook niet meer, maar wel dat deze persoon niet verbaasd was dat ie afgekeurd was. Het is ook geen blaam richting evo,, vocht een maandag ochtend chinees kan snel roet in het eten gooien. hopelijk zie we hem dit jaar wel gewoon op de markt, lijkt mij een geweldige box.


                Wat ik me trouwens afvroeg is of het niet mogelijk is van de vocht sensors plakkertjes te gebruiken die ze ook wel in telefoons stoppen. Dan kan je precies zien welke boxen vochtig zijn geworden en welke nog wel gebruikt kunnen worden. lijkt mij een stuk goedkoper dan een hele batch afkeuren ?
                Wij zijn inmiddels met een info sheet bezit bezig waar onze container verpakkings eisen in worden vast gelegd om dit zo veel mogelijk te voorkomen.

                Gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  En bedankt voor het filmen, lekker boxje, die verschillende schietrichtingen zijn wel tof hoor. Kan niet helemaal beoordelen hoe de boeketgrootte is zo vanaf film, maar ziet er verder goed uit.
                  Boeketgrootte was gewoon prima. De box maakte meer indruk omdat hij een goed tempo had en salvo's in de verschillende schiet richtingen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                  Mooi boxie hoor, wel een dwerg (qua afmetingen) vergeleken met Serenity en Mayhem.

                  Welke boxen stonden op 1 en 2?
                  Om even Off-topic te gaan.
                  Bij de 3xHeaven beleefde ik bij meerdere salvo's echt even een "wauw" momentje. Het was gewoon super mooi om te zien en anders dan alle andere boxen die ik had. Daarom heb ik hem op 3 gezet waar ik persoonlijk het meeste van genoot.

                  Op 1 heb ik de "On the Beat" van Pangu gezet (steeds weer een salvo van top kwaliteit). En op 2 heb ik de Winternight van Evolution gezet, deze heb ik toch maar als een impulsaankoop meegenomen. 0,0 spijt van. Super kwaliteit en enorm heldere sterren en pracht kleuren combinaties, alleen het tempo mocht misschien een stukje hoger liggen.

                  Nu maar weer On-topic

                  Comment


                    Klopt het dat er een herkeuring komt van de afgekeurde batch, en dat deze eventueel weer beschikbaar komt?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                      Klopt het dat er een herkeuring komt van de afgekeurde batch, en dat deze eventueel weer beschikbaar komt?
                      Dat staat wel in de planning.

                      Het gaat om cake B welke moet worden herkeurd wegens te laag brandende delen.
                      Dit kan te maken hebben met vocht daar deze nog geen dag gelost waren.

                      gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        Ik hoop dat deze schitterende box nu wel door de keuring komt. Staat in ieder geval op de lijst voor dit jaar

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                          Dat staat wel in de planning.
                          Al enig idee wanneer dat ongeveer gaat gebeuren?

                          Comment


                            Pyroforum 2018 door Pyro Kreis Heinsberg

                            Comment


                              Nog een blokje die wel heel veel lijkt op deze

                              Comment


                                Duss, ben je mooi klaar mee. Blijft wel een onwijs dik blok hoor!

                                Comment

                                Working...
                                X