Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3X Heaven [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Ppff pijnlijk, respect voor je open en eerlijkheid Marchel!!.
    Eens kijken voor een alternatief...waarbij de Mayhem eigenlijk als enige een beetje als vervanger zou kunnen fungeren.
    Serenity zou ook een goeie vervanger zijn.

    Comment


      Ik ga maar de Mayhem als vervanger nemen. Twijfel wel nog om een extra insane te kopen om die tussen cake 1 en 2 te doen.

      Comment


        Pff lees het nu pas van de afkeur
        Doodzonde evo
        Niks mis met jullie vuurwerk
        Zijn ze wel in duitsland goedgekeurt

        Comment


          Werd net netjes gebeld voor Vuurwerkbunker IJsselstein over de afkeur. Ze geven de Colorful City als vervanger, maar ik mag ook iets anders kiezen of geld terug. Ik twijfel nog wat ik doe. Of de Serenity, of de Crackling War (RedWire, was net topper op demo), of geld terug en iets anders nemen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
            Ik twijfel nog wat ik doe. Of de Serenity, of de Crackling War (RedWire, was net topper op demo), of geld terug en iets anders nemen.
            Als ik jou was zou ik voor de Serenity gaan. Ik zat sowieso erg te twijfelen tussen beiden. Keuze nu makkelijker gemaakt!

            Comment




              Deze Box meegekregen als vervanger van de Ultimate Mythology Box die nog niet binnen was.
              Video is gemaakt +- 30 meter afstand.
              Zeer mooie box erg grote effecten.
              Geen enkel probleem mee gehad, schoot alles keurig hoog.
              Hopelijk komt deze volgend jaar weer op de markt als goedgekeurde versie met de zelfde effect grote!

              Comment


                Ook live mogen zien zondag, erg mooi ! Hopen dat hij dit jaar overal verkocht mag worden

                Comment


                  in duitsland gehaalt ?

                  Comment


                    Hopelijk volgend jaar te koop in NL.
                    Laatst aangepast door Nikespike; 2 January 2018, 21:51.

                    Comment


                      Ook sneu in wat voor omstandigheden producten worden getest door het ILT. Door vocht kunnen de bombettes bijvoorbeeld veel minder hoogte bereiken. Ik weet verder het fijne niet van de afkeur maar ik gok dat het een soort gelijke reden zal hebben. Die boxen kwamen namelijk net vers van de boot.

                      Comment


                        Ik snap niet helemaal waarom de 3xheaven voor 95€ verkocht is, hij was toch afgekeurd?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Ook sneu in wat voor omstandigheden producten worden getest door het ILT. Door vocht kunnen de bombettes bijvoorbeeld veel minder hoogte bereiken. Ik weet verder het fijne niet van de afkeur maar ik gok dat het een soort gelijke reden zal hebben. Die boxen kwamen namelijk net vers van de boot.
                          maar de consument kan hem net zo goed zo nat krijgen

                          Comment


                            Ik heb de 3xHeaven wel meegekregen. Stond er zelf bij toen de medewerker em opgehaald en gebracht heeft. Volgens mij was hij niet op de hoogte dat deze was afgekeurd en hem niet mocht meegeven. Het geluk aan mijn kant Natuurlijk heb ik er verder niks van gezegd en ging ik met een Big Smile richting huis

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_1852194.jpg
Vertoningen:2
Grootte:166,1 KB
ID:	1565644

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_185408.jpg
Vertoningen:1
Grootte:163,2 KB
ID:	1565645



                            Persoonlijk zag ik 0,0 reden voor afkeuring.
                            Van de 17 boxen die ik had waren er 7 erg goed, de 3xHeaven staat op plekje 3.
                            Pracht Box! Het mocht gerust een 4xHeaven zijn. 5x zou weer overdreven zijn.

                            Edit:
                            Ik weet niet waarom de 2e foto op zijn zij wordt weergegeven. Hier kan ik niks aan doen.

                            Comment


                              sommige dingen moet je hier niet plaatsen.
                              anders heb evo het weer gedaan

                              wel een prachitg filmpje kerel

                              Comment


                                Verantwoordelijkheid voor het niet uitleveren ligt bij de winkelier, Evolution heeft het naar de winkeliers gemeld en dan moet het gewoon aan de kant, niet meer uitleveren. Dat gebeurt vaker wanneer het zo laat nog gekeurd en dus afgekeurd wordt, dan kan je als importeur niet meer doen dan melden en aangeven dat alles geteld is en terug zal worden gehaald, direct of later pas.

                                Al vaker in bunkers wat afkeur gezien, soms in een hoek waar je af moet blijven, soms op de doos geschreven dat iets afkeur is en afblijven, moet goedkomen.

                                In ieder geval bedankt voor de beelden, je hebt geluk gehad dat je hem dan toch krijgt, gelukkig was het geen enorm mankement.

                                En bedankt voor het filmen, lekker boxje, die verschillende schietrichtingen zijn wel tof hoor. Kan niet helemaal beoordelen hoe de boeketgrootte is zo vanaf film, maar ziet er verder goed uit.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X