Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Official Fireval Aftermovie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Official Fireval Aftermovie 2017

    Deze zag ik nog niet voorbij komen, toch leuk om te kijken, hebben ze leuk in elkaar weten te zetten bij GBV-WECO en je krijgt een mooie indruk van deze avond. Echt een goed georganiseerde avond en ook dit jaar was het weer zelf ook top met een goede temperatuur en droog tot na het event.


    #2
    Mooie beelden!

    Comment


      #3
      Zelf ook aanwezig geweest maar dit filmpje had ik ook nog niet gezien ziet er goed uit.

      Dennis

      Comment


        #4
        Mooie dag zo te zien en t vw zag er goed uit! Goed bezig Weco...

        Comment


          #5
          Idd een erg leuk filmpje. Lekker sfeer,mooi weer, drankje,hapje.en natuurlijk een mooi showtje.
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #6
            Mooie beelden en inderdaad erg goed in elkaar gezet. Wat ziet de locatie er prachtig uit en de gezelligheid spat er van af. Vind vooral de drone beelden erg gaaf om te zien! Ook goed dat er al een aantal producten van Fireval 2017 daadwerkelijk aan het eind van het jaar in de winkels liggen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Vette after movie en inderdaad een prachtige locatie! Ook mijn complimenten aan GBV-WECO voor de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen. Terug de kwaliteit van jaren geleden!

              Comment


                #8
                Hele gave film, erg leuk in elkaar gezet. Locatie is natuurlijk geweldig.
                Erg goed bezig daar.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment

                Working...
                X