Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Predator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Zo he, deze box heeft burstknallen die me heel erg doen denken aan de Salute Cake 1.
    Hoop dat hij zo is als op de film getoond wordt. Maar ik denk dat hij wat minder is.
    Desalniettemin zou deze box in de straat zeker niet misstaan denk ik.
    Hoop op nog wat demofilmpjes. Staat in ieder geval hoog op mijn lijst.

    Zoals de film in deze post (startpost) wordt hij niet. Dit is een 30mm variant. Hoop dat er snel een film komt van de demo met de 25mm versie
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #32
      Film toegevoegd aan startpost.

      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        **eedit***

        zie het al, zijn er 2, wel een erg mooie box
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #34
          Gematigd positief, op zich echt wel een mooie box! Maar laat die krekel filmpjes met 2-3 inch blokken aub achterwege.

          Comment


            #35
            Ik snap dat er wat sceptisch naar Vulcan wordt gekeken, maar deze en een aantal andere boxen deden echt weinig onder voor boxen van Rubro of Mania. Daarentegen was er ook genoeg dat ik 1 ster voor de moeite gaf, vooral de losse producten van vorige jaren.

            Comment


              #36
              Had ook echt niet verwacht dat hij zo zou zijn als op die krekelfilm.
              Maar bij de demofilm vind ik hem er dus best prima uit zien.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                Het is ook niet handig om eerste 30mm samples te laten zien. Want een 25mm zal op film dit nooit evenaren. Desalnietemin kunnen ze in de straat waar de afstand kleiner is prima overkomen. Wil je echt weten hoe ze presteren tegenover bijvoorbeeld een rubro blok dan moet je alle 2 kopen en naast elkaar afsteken :P in alle andere situatie zal je waarschijnlijk het verschil als dat er is niet echt merken.

                Kleine kantekening:
                In de nieuwe juiste filmpjes wordt er per 2 geschoten die heel dicht op elkaar staan...

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                  Het is ook niet handig om eerste 30mm samples te laten zien. Want een 25mm zal op film dit nooit evenaren. Desalnietemin kunnen ze in de straat waar de afstand kleiner is prima overkomen. Wil je echt weten hoe ze presteren tegenover bijvoorbeeld een rubro blok dan moet je alle 2 kopen en naast elkaar afsteken :P in alle andere situatie zal je waarschijnlijk het verschil als dat er is niet echt merken.

                  Kleine kantekening:
                  In de nieuwe juiste filmpjes wordt er per 2 geschoten die heel dicht op elkaar staan...
                  Ik geloof best wel dat als deze in 30mm uitgevoerd worden dat ze zo binnenkomen. Echter is er gekozen voor 25mm. Persoonlijk zou ik dan de 30mm filmpjes zo snel mogelijk offline halen. Een normale consument zal t wellicht niet super snel zien maar het is niet heel handig.
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    #39
                    Met 2 wordt het toch weer chaos hè, terwijl het er in principe best goed uit ziet. Maar dan moet je voor de consument wel met betrouwbaarder filmmateriaal komen om de 160euries te rechtvaardigen.

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        Dit laatste filmpje is vanuit productie? Best wel een goede bak en met korting best wel te doen.

                        Comment


                          #42
                          Filmpjes zijn inderdaad productie. Tijdens de productdemonstratie in Limmen is zojuist deze afgestoken. Wat een mega effecten heeft deze! Prachtig. Één van de weinige producten die mij het wauw- gevoel gaf.

                          Comment


                            #43
                            deze was zeer mooi een van de mooiste bij de demo van vuurwerk tilburg , persoonlijk van ik oman beter maar dat is een kwestie van smaak .
                            maar ben we onder de indruk van wat vulcan dit jaar bied ECHT PRACHT SPUL

                            Comment


                              #44
                              Het is de box op rechts. Links is de 20mm Imagination van China Red. Als het productie is dan is het wel een topper. Top kleuren, effecten en knallen. Heel mooi met een indrukwekkend eindsalvo ala jackhammer.


                              Comment


                                #45
                                Deze viel mij ook positief op, kon helaas door de verwarring het niet herleiden, dank hiervoor!
                                Maar poeh die prijs!

                                Comment

                                Working...
                                X