Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Dit artikel met de jaarwisseling live in de straat gezien. Ik vond de combinatie van effecten goed bij elkaar passen. De crossettes waren helder van kleur en die 3traps fluiters waren echt puur genieten. Dat vind ik echt een geweldig effect en wat gaan die hoog zeg, zien we dat maar wat meer in NL. Helaas plopte niet alle crossettes goed open, dat was iets minder. Kortom, de combinatie van effecten vind ik goed gevonden, leuk om een keer gezien te hebben.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32


      Dit filmpje brengt me op ideëen om deze cake ook zo in V shape of I shape en dan 2 verspreid naast elkaar te schieten! Het blijft echt een prachtige combinatie zo met de crossettes en de 3 traps fluiters. Paar keer gezien in een show dit jaar en hij is zeer herkenbaar.

      Comment


        #33
        Make Fireworks Great Again!

        Comment


          #34
          Dit blijft een leuke cake! Ook prima om in een wat stiller thema te verwerken van je showtje.

          Comment


            #35
            Film aan startpost toegevoegd.

            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Make Fireworks Great Again!

              Comment


                #37
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Wat een leuke speelse cake!!. Een jongen uit het westen kwam er helemaal mee aangelopen naar het hoge noorden om deze te showen.

                  Comment


                    #39
                    Wie was die jongen dan, Tatanka?
                    Deze cake deed het ERG goed in de straat! Hele unieke combinatie van effecten. Ik houd er wel van! Maar dit moet je zeker niet vlak na middernacht schieten.

                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment

                    Working...
                    X