Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No Mercy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hierbij de video van onze kant! Wat een lekkere potten afgelopen jaar bij Vulcan!!



    Groetjes LVT!
    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
      Top dat je hem gefilmd hebt! Moet zeggen dat ie op film veel minder goed overkomt naar mijn mening, vond dit zelf een topbak om onder te staan. Goede crackling, tof die rode sterren en prima tempo. Ging goed los, wil hem zeker weer hebben.
      Met dit cameraatje is het gewoon heel moeilijk om met dit soort potjes de ware kleurstelling vast te leggen! Afijn, je hebt deze zelf mogen ervaren! Gouden crackling met bloedrode sterren die je beter in het echt kan ervaren, dan op film! Ik vond het een topper!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #18
        Nog niemand opgevallen dat deze cake echt super veel lijkt uit de cake (s) uit de Transbomber van Rubro?
        Niet dat het erg is ofzo
        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

        Comment


          #19
          Ziet er goed uit, niettemin dankzij het tempo. 42,50 vind ik wel aan de prijs

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
            Nog niemand opgevallen dat deze cake echt super veel lijkt uit de cake (s) uit de Transbomber van Rubro?
            Niet dat het erg is ofzo
            Heeft er zeker wel wat van weg! Importeurs kijken nu eenmaal graag bij elkaar af! Dit is trouwens ook gewoon cake 1 uit de Oman!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
              Nog niemand opgevallen dat deze cake echt super veel lijkt uit de cake (s) uit de Transbomber van Rubro?
              Niet dat het erg is ofzo
              Was het eerste waar ik net aan dacht toen ik je filmpje zag. Erg fijne cake dit hoor.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Dit is ook wel het effect waar de meeste mensen de Transbomber voor halen, buiten de finale om dan natuurlijk. Ik zou bij wijze van spreken dan liever 2 van deze blokjes halen en de 2e sneller maken en vervolgens overlappend doorlonten.

                Comment


                  #23
                  Deze niet gezien, maar het lijkt op de Oman en die was echt groots! Aanrader waarschijnlijk, al kan ik ook de cskebox aanraden.

                  Comment


                    #24
                    Make Fireworks Great Again!

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Dit is Echt een onderschatte cake afgelopen jaar gehad . Maar er kwam geen andere in de buurt van deze jonge . Niet NORMAAL

                        Comment


                          #27
                          Ik had vanavond ook weer even het gevoel van; deze moet ik dit jaar ECHT gaan kopen. Uiteindelijk alsnog niet besteld want heb al zoveel wel gekocht.. Maar dit is inderdaad een topper, groots en hard! Hiermee ga je opvallen tijdens de jaarwisseling.

                          Comment


                            #28
                            Plak er vier achter elkaar en je de box van van de avond

                            Comment


                              #29
                              Deze live meegemaakt. Een dikke aanrader voor mensen die van crackling houden. Zit deze ook niet verwerkt in de Berlin. Prijs in Duitsland 26 euro.

                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                                Deze live meegemaakt. Een dikke aanrader voor mensen die van crackling houden. Zit deze ook niet verwerkt in de Berlin. Prijs in Duitsland 26 euro.

                                Dit is de eerste cake uit de Oman

                                Comment

                                Working...
                                X