Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bad Boys Assortiment

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Heeft iemand een dummy foto van deze cakes zodat te zien is hoe ze geleverd worden (doos/zak)?
    Het formaat zou verder ook handig zijn.
    Zojuist de dummy binnen gekregen, lekker compact assortiment. Zal er morgen een foto van maken als ik het niet vergeet.
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
      ja iemand een idee waar deze te krijgen zijn kan maar 1 vulcan dealer vinden die de site al open heeft en daar staat ie gewoon voor 85 op maar voor iets minder neem ik ze wel .
      Ik denk dat je bij de kleinschalige lokale winkels genoegen moet nemen met de prijs van 85,- euro. Op zich is dat niet eens zo'n slechte prijs. De Six Red (dat was de naam geloof ik) van China Red waren iets van 6 stuks voor 50 euro. Dit komt dus goedkoper uit. Echter wat de kwaliteit is moet nog blijken.

      Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
      Zojuist de dummy binnen gekregen, lekker compact assortiment. Zal er morgen een foto van maken als ik het niet vergeet.
      Compact klinkt goed!! Als je dat zou willen doen, graag! Ben benieuwd.
      Laatst aangepast door Flashing_Diamond; 1 December 2017, 21:11.

      Comment


        #33
        Helemaal vergeten vsndaag. Zodra ik dr kans heb plaats ik hier een foto
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #34
          Deze voor 6 tientjes aangeschaft. Ben erg benieuwd. Benieuwd naar je foto 5pyroman5

          Comment


            #35
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	98650329-5B3A-432D-A03A-04031AB2F131.jpg
Vertoningen:1
Grootte:167,5 KB
ID:	1562604

            De dummy van dit assortiment

            Comment


              #36
              Grappig, een beetje vergelijkbaar met het Thor - Messier assortiment. Doet oude tijden weer een beetje herleven.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door KVB Bekijk bericht
                Foto

                De dummy van dit assortiment
                Hoe worden ze geleverd? Los of in doos? Hoe groot zijn deze dingen? 10x10x10cm? 12x12x12cm?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                  Hoe worden ze geleverd? Los of in doos? Hoe groot zijn deze dingen? 10x10x10cm? 12x12x12cm?
                  Ik denk nog wel iets groter afgaande op die "deur" (als dat 100 procent een deur is tenminste :P) waar die potten op staan.

                  Edit: Bij nader inzien zijn dit geen deuren. Het is nog vroeg....

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                    Hoe worden ze geleverd? Los of in doos? Hoe groot zijn deze dingen? 10x10x10cm? 12x12x12cm?
                    Worden in een doos geleverd, denk dat je met 10x10x10cm erg in de buurt komt.

                    Comment


                      #40
                      Afmetingen: 10x10x12.5 Staat in begin post.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
                        Afmetingen: 10x10x12.5 Staat in begin post.
                        Idd.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
                          Ik denk nog wel iets groter afgaande op die "deur" (als dat 100 procent een deur is tenminste :P) waar die potten op staan.

                          Edit: Bij nader inzien zijn dit geen deuren. Het is nog vroeg....

                          Ze staan op stelling materiaal. Zo'n plank waar ze opstaan is 1 meter breed. Maar 10x10 klopt een heel eind, Zoals eerder gezegd lijken ze kwa formaat super op de messiers van vroeger
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                            Heeft iemand een dummy foto van deze cakes zodat te zien is hoe ze geleverd worden (doos/zak)?
                            Het formaat zou verder ook handig zijn.

                            In de startpost is te lezen dat ze in één karton worden geleverd. Ook staan de afmetingen per cake erbij.

                            Edit: zie net dat ik niet de eerste ben die antwoord op je vraag.

                            Comment


                              #44
                              60 euro?
                              Hebben jullie deze met een kortingscode ofzo?

                              Bij mijn dealers helaas 85 euro :(.
                              Neem het ervan!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
                                60 euro?
                                Hebben jullie deze met een kortingscode ofzo?

                                Bij mijn dealers helaas 85 euro :(.
                                Ik denk dat ze een Vulcan Member card hebben. Krijg je af en toe kortingen op bepaalde producten.

                                Comment

                                Working...
                                X