Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artillery Cannonade

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16

    Comment


      #17
      Zijn deze ook ergens in een freak actie te koop?
      Fuochi D'Artificio!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
        Zijn deze ook ergens in een freak actie te koop?
        Neem aan bij elke winkel die Vulcan verkoopt. Teminste als je wellicht een vol karton pakt. Maar er zijn toch genoeg freak winkels die andere salute cakes verkopen?
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #19
          De naam moet veranderd worden

          Comment


            #20
            Eerste particuliere filmpje. Ik was niet aanwezig met het afschieten. Hoe vinden jullie m knallen? Op de dolby klinkt het iig goed!

            Comment


              #21
              Hier, ik heb ´m even voor je vergroot:


              Het klinkt op film zo erg goed hoor! Jammer dat je er niet bij was, dan had je er zelf een goed oordeel over kunnen geven.

              Comment


                #22
                @MasterBsc Thanks! Dat lukte me even niet na al die jaren��. En ja, erg jammer dat ik er niet bij was. De eigenaar van het filmpje zei dat het goeie klappen waren. Met een Vulcan membercard kost ie in mijn omgeving €19,99.

                Comment


                  #23
                  Is dit filmpje van een demo?
                  Ben wel benieuwd naar mensen die iets kunnen zeggen over vergelijkbare knalcakes.

                  Comment


                    #24
                    Ik ben op 1 of andere manier nieuwsgierig, vooral omdat er zo vroegtijdig een straatfilmpje werd geplaatst van deze cake. Dus hij komt er bij mij in de collectie! We gaan het meemaken met oud en nieuw.

                    Comment


                      #25
                      leuk, hopelijk de opvolger van salute cake 2!

                      Comment


                        #26
                        Deze is geschoten/ wordt geschoten bij alle standaard productdemonstraties van Vulcan. Laat deze maar links liggen. Een doorsnee goede cake knalt veel harder.

                        Comment


                          #27
                          Iemand deze nogin de straat gehad en bovenstaande kan bevestigen danwel ontkrachten?

                          Comment


                            #28
                            Het is precies dezelfde film in post 16 en 21. Is dus geen straatfilm, of ze hebben een straatfilm gebruikt voor de productvideo, maar dat lijkt me sterk...

                            Comment

                            Working...
                            X