Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oman

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    en in vergelijking met de transbomber ?

    Comment


      #47
      Heb alle compounds geschoten van Vulcan, was van bijzonder goede kwaliteit( wat ik eigenlijk niet verwachte)
      Volgend jaar zeker weer in onze collectie!!
      Mooie Finale en of grote spreiding van wolken crackling als waardige finale
      Dan was trans 2017 maar een bakkie

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door MAGICVUURWERK Bekijk bericht
        Heb alle compounds geschoten van Vulcan, was van bijzonder goede kwaliteit( wat ik eigenlijk niet verwachte)
        Volgend jaar zeker weer in onze collectie!!
        Mooie Finale en of grote spreiding van wolken crackling als waardige finale
        Dan was trans 2017 maar een bakkie
        kijk hier kunnen we wat mee :P wanneer komen jullie weer online :P

        Comment


          #49
          deze was niet normaal dik , schoot transbomber 2017 er totaal uit .
          vulcan waren toch wel het beste met compound niks of bijna niks van vertraging tussen de cake's
          groot uitgewerkt , dikke burst
          zeker volgend jaar weer

          Comment


            #50
            Dus dit is een nog opgevoerde transbomber?
            Is dat wel mogelijk?

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
              beste met compound niks of bijna niks van vertraging tussen de cake's
              een vertraging tussen de cakes bij een compound is toch verplicht, dit zag ik zo'n beetje bij alle importeurs terug. Ik ben benieuwd waarom dan niet bij Vulcan, en dat betekent dus dat de andere importeurs de vertraging flink kunnen inkorten....
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                een vertraging tussen de cakes bij een compound is toch verplicht, dit zag ik zo'n beetje bij alle importeurs terug. Ik ben benieuwd waarom dan niet bij Vulcan, en dat betekent dus dat de andere importeurs de vertraging flink kunnen inkorten....
                De cakeboxen van Pronk hebben ook totaal geen vertraging
                Keep it legal!

                Comment


                  #53
                  Grandioos deze cakebox, enorm vol en iedereen was stomverbaasd. Een aanrader voor het geld, niet goedkoop, maar ook weer professionele effecten.

                  Comment


                    #54
                    Deze cakebox was echt grandioos..mooie volle boeketten en een prachtige finale.

                    Op het moment dat ik de doos opende en de typesticker van de vulcan profblokken van welheer herkende wist ik dat het goed was.

                    Comment


                      #55
                      Benieuwd of ze deze vanavond gaan schieten bij vulcan

                      Comment


                        #56
                        Wel duur maar presteerde afgelopen Oud & Nieuw geweldig.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #57
                          Weet iemand waar deze te koop is in Brabant? Voor een leuke prijs
                          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                          Comment


                            #58
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #59
                              Zijn deze en de montreal ook ergens in een freakactie te koop? ziet er toch echt wel uit als goede kwaliteit boxen. Is de prijs misschien ook de reden dat deze 2 niet in de lijstjes voor komen betreft beste cakebox 2017? Het lijkt er namelijk niet op dat ze onder doen aan de boxen van bijvoorbeeld evolution en pangu..

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
                                Zijn deze en de montreal ook ergens in een freakactie te koop? ziet er toch echt wel uit als goede kwaliteit boxen. Is de prijs misschien ook de reden dat deze 2 niet in de lijstjes voor komen betreft beste cakebox 2017? Het lijkt er namelijk niet op dat ze onder doen aan de boxen van bijvoorbeeld evolution en pangu..
                                Bij Bredavuurwerk deze maand!

                                Comment

                                Working...
                                X