Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
  1. #16
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Ik vind het maar een rommelige show. Met dit materiaal is er veel meer mogelijk als je het mij vraagt.
    Hoorde op de Social-Media dat de opbouw 4 dagen heeft geduurd, zie dit niet echt terug in het Eindresultaat...

    Bedankt voor jullie films mannen.

  2. Deze gebruiker waardeert Thunderboy voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts


    Bij deze ook nog mijn film!

  4. Deze 5 gebruikers waarderen DsNL voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Ja, het kan beter maar ik had nooit meer verwacht dat dream ooit op dit niveau zou komen. En het is niet slecht, het is best redelijk een 7 geef ik. Salutes was ik wel heel tevreden over maar ze kunnen beter ingezet worden op zn spaans zegmaar.

  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Waar ze in nederland nu altijd een week voor nodig hebben? Snap het ook niet!

  7. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Waar ze in nederland nu altijd een week voor nodig hebben? Snap het ook niet!
    Vergeet niet dat in Nederland alles op locatie moet worden opgebouwd. Dus je zult een aantal dagen aan één stuk moeten werken. En met name de single shots vergen erg veel tijd. In andere landen wordt dit gewoon bij het bedrijf zelf gedaan en zetten ze de singleshots met ontsteker en eventueel een schietkist op transport. Ik heb dit wel eens gezien bij een 360graden rad, die worden kant-klaar in een houten kist naar de locatie gebracht.

  8. #21
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Ik vind het maar een rommelige show. Met dit materiaal is er veel meer mogelijk als je het mij vraagt.
    Hoorde op de Social-Media dat de opbouw 4 dagen heeft geduurd, zie dit niet echt terug in het Eindresultaat...

    Bedankt voor jullie films mannen.
    Ik ben het wel met je eens. De timing klopt op veel momenten niet, waardoor de prima effecten erg rommelig overkomen. Neemt niet weg dat dit voor een Nederlandse show best een aardige berg vuurwerk is.

  9. #22
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
    Vergeet niet dat in Nederland alles op locatie moet worden opgebouwd. Dus je zult een aantal dagen aan één stuk moeten werken. En met name de single shots vergen erg veel tijd. In andere landen wordt dit gewoon bij het bedrijf zelf gedaan en zetten ze de singleshots met ontsteker en eventueel een schietkist op transport. Ik heb dit wel eens gezien bij een 360graden rad, die worden kant-klaar in een houten kist naar de locatie gebracht.
    Een rad of een peacock is zo gemonteerd en aangesloten.

  10. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2016
    Berichten
    6
    Thanks
    5
    0 waarderingen in 0 posts
    Wow wat een mooie show zeg. Vorig jaar geweest maar door omstandigheden dit jaar niet kunnen gaan helaas, maar de show zit goed in elkaar.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •