Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 69
  1. #46
    VWC-Lid Silverspeed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Locatie
    Enkhuizen
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik koop mijn Diamond altijd bij J Niks in Middenmeer. Goede winkel. Daar heb je mooie Diamond potten voor een lage prijs. Dan is het leuk om te doen. Ik weet niet zeker of de Fort Knox van Diamond was (correct me if i'm wrong), maar dat heb ik altijd een te gekke pot gevonden! Die had ik al een paar jaar geleden en dit jaar heb ik hem weer kunnen scoren!

    De mooiste pot van de laatste tijd vind ik toch wel de Buffalo. En dan aan elke zijkant een Sniper. Gegarandeerd mooi! En nog een klassieker vind ik de Diamond Screamer! Altijd geweldig
    Life is like a box of fireworks. You never know what you're gonna get.

  2. #47
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    311
    198 waarderingen in 101 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silverspeed Bekijk bericht
    Ik koop mijn Diamond altijd bij J Niks in Middenmeer. Goede winkel. Daar heb je mooie Diamond potten voor een lage prijs. Dan is het leuk om te doen. Ik weet niet zeker of de Fort Knox van Diamond was (correct me if i'm wrong), maar dat heb ik altijd een te gekke pot gevonden! Die had ik al een paar jaar geleden en dit jaar heb ik hem weer kunnen scoren!

    De mooiste pot van de laatste tijd vind ik toch wel de Buffalo. En dan aan elke zijkant een Sniper. Gegarandeerd mooi! En nog een klassieker vind ik de Diamond Screamer! Altijd geweldig
    volgens mij was de ford knox van de oude american dream collectie overigens jammer dat ze die collectie niet meer voeren vond het en hele goeie collectie

  3. #48
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    De filmpjes van de nieuwe producten 2011 zijn compleet vernacheld. Ik weet niet wie er heeft lopen editten (China of Schuurmans), maar die films klopt niets van. Aantal schoten klopt vaak niet (staan er meer op film dan de productspecificaties), zelfde schoten worden achter elkaar gemonteerd, slecht knip en plakwerk, storend inzoomen. Ik weet niet wat Schuurmans er zelf van vindt, maar ik vind dit ECHT een aanfluiting. Elke consument ziet gewoon dat ie bedonderd wordt.

  4. #49
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    't Is inderdaad behoorlijk schaamachtig, niet kloppende en slecht geëdite filmpjes... Zo wil je je toch niet presenteren?

  5. #50
    VWC-Lid Savendro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2006
    Berichten
    349
    Thanks
    892
    496 waarderingen in 141 posts
    Van wat ik van de filmpjes zie is schuurmans tot nu toe de enige importeur die me warm weet te maken met nieuwe producten. Zit naar mijn mening erg leuk spul tussen. (de prijs even afwachten maar het laatste jaar zat Diamond al op niveau met andere collecties)

    Ik denk alleen dat de filmpjes en producten nog bij elkaar gezocht moeten worden. Want tot nu toe lijkt er niet veel van te kloppen.

    Hopen dat er ergens een demo wordt geschoten!

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik hoop ook dat er een demo word geschoten zodat er een representatief beeld komt van de cakes. Want op zich vind ik de filmpjes redelijk mooi, maar er klopt geen hout van. Dus dat lijkt gewoon nergens op.
    Daarom ga ik ook zeker niet zeggen dat er iets in mijn collectie komt. Want ik denk dat je gewoon op dit moment nog niet kunt weten wat er uiteindelijk uitkomt.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  7. #52
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Veel nieuwe producten zijn ordinair omlabelingen van Beko producten. Dit getuigt van weinig originaliteit.

    De productfilms zijn werkelijk een aanfluiting. Films worden absurd ingezoomd, aantal schoten en effecten komen niet overeen met de beschrijving.

    En dan nog prijsstijgingen ook!
    Ik walg van de prijsstijgingen die doorgevoerd worden. Veel producten zijn al aan de dure kant en dan nog het lef hebben de prijzen verder te verhogen.

    GROTE BAH!
    Laatst gewijzigd door Jupilerfreak; 7 oktober 2011 om 12:18

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    het lijkt mij verstandig dat Schuurmans een besloten demo gaat houden. Waarop ze alle producten uit de nieuwe lichting(dus geen samples) gaan schieten en filmen.
    Want dit gaat nogmaals echt helemaal nergens meer over. Ik heb nog geen een filmpje gezien waarin alles klopt.
    Op deze manier worden mensen verkeerd voorgelicht en min of meer opgelicht.
    Is hetzelfde als een filmpje van een vakantie laten zien als reisburo van mooie stranden en palmbomen en je komt terecht in de ghetto van rio.
    Heel erg jammer dit, want de naam gooi je op deze manier te grabbel.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  9. #54
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    En dan nog prijsstijgingen ook!
    Ik walg van de prijsstijgingen die doorgevoerd worden. Veel producten zijn al aan de dure kant en dan nog het lef hebben de prijzen verder te verhogen.

    GROTE BAH!
    die prijsstijgingen sieren hen ook niet, nee. Tot een tientje op een €30 cake...30%...echt bizar.

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Dit jaar sla ik schuurmans denk ik een keer over, ze zijn altijd aan de dure kant geweest dit nam ik voor lief omdat er mooie dingen tussen zitten.

    Echter dit jaar worden er bezuinigingen doorgevoerd door het kabinet en gaat de zorgverzekering aankomend jaar omhoog, zorgtoeslag omlaag etc.

    Dan kijk ik liever bij een concurent die goedkoper is en die de prijzen wel op een normale manier weet te hanteren.

    Edit: die prijsstijgingen zijn inderdaad jammer

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2011
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    221
    Thanks
    0
    88 waarderingen in 40 posts
    Vorig jaar weer eens wat Diamond gekocht. Zoals velen bij Niks Middenmeer een paar potten voor de helft van de prijs, maar ook een paar nieuwe.

    Ik vond het stuk voor stuk allemaal toppers, alleen de alom geprezen Wolf viel enorm tegen. Snake,Cougar, Alligator waren top!

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 juni 2010
    Berichten
    16
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 1 post
    Diamond collection een zeer goed merk, en hele goede kwaliteit

  13. #58
    VWC-Lid !mike!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juni 2009
    Berichten
    67
    Thanks
    102
    15 waarderingen in 11 posts
    ik zit idd nu zo eens de bestellijst te kijken van de plaatselijke diamond
    dealer en het is er idd niet goedkoper op geworden...
    waarbij er pittige prijsstijgingen tussen zitten.

  14. #59
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Poeh, de producten van Diamond die dit jaar nieuw erbij komen zijn net op het forum geplaatst. Er is nog alleen een omschrijving en prijs bekend gemaakt, maar toch kan ik al zeggen dat ik daar niet blij van word
    Diamond vind ik al jaren een aflopende zaak. Maar nu dit jaar komen ze ook weer met producten die (bijna) allemaal richting de anderhalve euro per schot gaan! Sorry hoor, maar dat is echt achterhaald. Dat soort prijzen leggen we gewoon maar zelden neer voor een cake. Ik mag hopen voor de 'normale' consument dat er in de andere lijnen ook nog cakes komen in het segment onder de euro per schot.
    Laten we lekker link gaan doen!

  15. #60
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Poeh, de producten van Diamond die dit jaar nieuw erbij komen zijn net op het forum geplaatst. Er is nog alleen een omschrijving en prijs bekend gemaakt, maar toch kan ik al zeggen dat ik daar niet blij van word
    Diamond vind ik al jaren een aflopende zaak. Maar nu dit jaar komen ze ook weer met producten die (bijna) allemaal richting de anderhalve euro per schot gaan! Sorry hoor, maar dat is echt achterhaald. Dat soort prijzen leggen we gewoon maar zelden neer voor een cake. Ik mag hopen voor de 'normale' consument dat er in de andere lijnen ook nog cakes komen in het segment onder de euro per schot.
    Op dit moment heb ik nog niet eens gekeken. Dankzij jouw post hoef ik dat ook niet meer te doen. Duidelijk!

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

  1. Diamond Collection
    By Mattenfreak in forum [Archief] Diamond Collection
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 8 februari 2006, 18:22

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •