Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splitting Red

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
    Helaas niet gefilmd door dat takkenweer maar ik vond hem heel erg gaaf. Hele dikke crosettes, mooie dikke tails en hele heldere tips.
    Ging die wel gewoon goed? Hoorde dat deze wel eens heel laag wilt knallen. Ik heb hem in ieder geval besteld voor nog geen 20 euro. Redelijk aan de prijs voor een 19 schots maar met zo'n gaaf effect wil ik dat er wel voor kwijt.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
      Ging die wel gewoon goed? Hoorde dat deze wel eens heel laag wilt knallen. Ik heb hem in ieder geval besteld voor nog geen 20 euro. Redelijk aan de prijs voor een 19 schots maar met zo'n gaaf effect wil ik dat er wel voor kwijt.
      Zeker een mooie prijs, als ik m daarvoor kan vinden in de regio haal ik m ook. Koste afgelopen jaar 34,95 hier in de voorverkoop
      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        #33
        Ik weet niet wat jouw regio is maar ik heb hem bij Almere Haven vandaan. Daar stond hij nog in de webshop volgens mij.

        Comment


          #34
          Hij knalde redelijk hoog alleen kwam er wel 1 crosette beetje laag. Maar echt een prachtbak
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Toch ff 2 van deze besteld (2017). Vond t een topcake.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Helaas niet heel goed op beeld, maar hier zit er ook 1 bij. Laatste schot kwam hier ook op de grond terecht

              https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

              Comment


                #37
                Wat een topper is dit zeg echt zwaar onderbelicht staarten tot bijna op de grond



                Comment


                  #38
                  Al die hele 19 schoten voor het zachte prijsje van maar 35 euro! WOW

                  Comment


                    #39
                    Als die beetje normaal geprijsd was idd een topper

                    Comment


                      #40
                      Is hier ook een Proline versie van?
                      ☞M~PYRO☞

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
                        Als die beetje normaal geprijsd was idd een topper
                        Tip: kijk in 2019 als Vuurwerk Almere Haven weer online komt maar eens op de site. Dan is deze pot een stuk vriendelijker geprijsd

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                          Tip: kijk in 2019 als Vuurwerk Almere Haven weer online komt maar eens op de site. Dan is deze pot een stuk vriendelijker geprijsd
                          19 euro dacht ik, heb er ook een aantal van besteld iig.

                          Comment


                            #43
                            Thanks voor de tip, woon er niet ver vandaan. Bij cakes haak zowiezo af bij > 1 euro per shot. Voor de freakprijs prima optie.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
                              Is hier ook een Proline versie van?
                              Nee die is er niet.

                              Ik had er ook een paar voor inderdaad 19 euro per stuk bij Dennis.

                              Comment


                                #45
                                Ziet er toch vet uit zo'n kleine cake met van die mega tubes.

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_061838.jpg
Vertoningen:2
Grootte:204,2 KB
ID:	1570636Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_061847.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,4 KB
ID:	1570637
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_061911.jpg
Vertoningen:1
Grootte:139,1 KB
ID:	1570638

                                Comment

                                Working...
                                X