Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 31
  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    [Verslag] Bezoek Fireworks for All 31 mei 2017

    Bezoek Fireworks for All 31 mei 2017

    Afgelopen woensdag 31 mei (alweer een kleine maand geleden) hadden we een afspraak bij Fireworks for All. Jaco (DsnL) en ik (Bassie1978) gingen op pad naar Amersfoort. Dit omdat Vuurwerk Riezebos een van de initiators is achter Fireworks for All. Dit was ons eerste bezoek bij Fireworks for All, dus we waren reuze benieuwd! We werden hartelijk verwelkomd en onder het genot van wat fris kon het gesprek beginnen.

    Terugblik vuurwerkseizoen 2016-2017
    Fireworks for All is een collectief van winkeliers die zelf hun eigen cakes importeert. Afgelopen jaar hebben 5 winkels hier aan meegedaan en hebben gezamenlijk 5 verschillende cakeboxen in grootte en effecten en een assortiment cakes geïmporteerd. Deze geïmporteerde cakes zijn volledig uitverkocht. Dat smaakt dus naar meer!
    Vooral de grootste box, de Thrillseeker, was niet aan te slepen.
    De boxen hebben allemaal ridders als afbeeldingen en ook de namen hebben allemaal een link met ridders of naar de riddertijd. Erg leuk bedacht!
    Fireworks for All is dit jaar te koop geweest bij 4 winkels. Dit zijn Vuurwerk Riezebos, Kuiper Koekange, Vuurwerkwinkel Enschede en Vuurwerk Kruidenier. Alle winkels zullen dit ook blijven doen.

    Vooruitblik vuurwerkseizoen 2017-2018
    De lijn van Fireworks for All zal komend jaar bij meer winkels te krijgen zijn. In totaal zijn er nu al 9 winkels die Fireworks for All gaan verkopen. Welke dit zullen zijn, zal later dit jaar bekend worden.
    Blijven de bestaande producten alles voor Fireworks for All? Zeer zeker niet. De lijn zal dit jaar fors worden uitgebreid! Wat komt erbij? De lijn zal worden uitgebreid met vijf extra boxen! Een 4 x 25 schots box (25 mm), een 3 x 36 schots box (25 mm), een 6 x 25 schots box (30 mm), een 9 x 25 schots box (20 mm) en 4 x 30 schots box (25 mm). Daarnaast komt er een cakepakket van 6 x 20 schots vierkante 25 mm cakes. Dit zal een cake pakket ala een big19 pakket zijn, alleen dan met 1 schot per cake meer economischer verpakt (dus zonder loze ruimtes en in een iets kleinere verpakking.
    Maar dat is niet alles. Er komt nog een meterpakket, een pakket met 4 cakes en 2 fonteinen, een pakket met 10 cakes en 2 vuurpijlen en een pijlenpakket met 8 x 40 grams pijlen.
    Verder zal er ook klein vuurwerk worden geïmporteerd. Een single shot, een wondertol en een rotje. Dit rotje zal verpakt worden op de oude manier, dus met mooi rood crêpe-papier!
    Als laatste zullen er nog twee actiepakketten komen. Een “twee cakes voor de prijs van een” concept.

    Alle cakes en pakketten zullen worden uitgevoerd in de ridderlook and –feel met passende namen. Deze worden later dit jaar bekend gemaakt. Wij hebben de eerste productiefilms al mogen zien vanuit China en dat zag er veelbelovend uit! Mooie effecten, prima burst en veel afwisseling! Dat beloofd veel goeds dus! De productie van bovenstaande artikelen loopt dus al en is reeds volledig gekeurd met CE. Ook zal er niets worden geïmporteerd zonder kooi.

    Als alle productinfo en namen bekend zijn, zullen deze ook op het forum gaan verschijnen. Om de nieuwe producten live te kunnen aanschouwen zal je moeten wachten op de eerste winkeliersdemo van de betrokken winkels. Daar zullen de producten worden getoond. Alle boxen en cakepakketten bevatten dus gewoon losse cakes met twee lonten.

    Na het gezellige gesprek was het alweer veel te snel tijd om naar huis te gaan. Wij willen daarom Fireworks for All heel erg bedanken voor de gastvrijheid en de tijd die voor ons genomen is. Wij kijken nu alweer uit naar het volgende gesprek!

  2. Deze 18 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    567
    Thanks
    0
    130 waarderingen in 99 posts
    Mooi verslag weer. ben blij dat het een een succes is geworden afgelopen jaar. Zie uit na de nieuwe producten beloofd iets weer goed te worden zo te lezen. Maar wat mij nou op viel die effecten komen deze niet gewoon van de zelfde fabrieken als wolf vuurwerk!?(cruel traction afdeling) effecten toch wel aardig over heen komen met elkaar hmmm.

  4. Deze gebruiker waardeert hardstylboy voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Het klinkt kinderachtig maar het is echt mooi om te horen dat er weer rotjes op de markt kopen die oldschool in pakjes verpakt zitten. En als ik het zo hoor gaan ze ook op gebied van de boxen goed vooruit. Hoop dat er een dealer bij mij in de buurt komt.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  6. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.492
    1.722 waarderingen in 787 posts
    6 cakes 30 mm box daar ben ik wel benieuwd naar

  8. Deze gebruiker waardeert emieloss voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Het grote nadeel aan hun boxen vind ik dat ze veeeeeeeeeel te hoog schieten. Leuk voor de mensen aan de andere kant van de wijk maar niet voor degene die het aangeschaft heeft.

  10. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2009
    Locatie
    jailhouse rock
    Berichten
    501
    Thanks
    1.357
    466 waarderingen in 183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Het grote nadeel aan hun boxen vind ik dat ze veeeeeeeeeel te hoog schieten. Leuk voor de mensen aan de andere kant van de wijk maar niet voor degene die het aangeschaft heeft.
    10 meter ingraven probleem opgelost
    VEILIGHEID EERST

  11. Deze 2 gebruikers waarderen hutter voor het bericht:


  12. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Het grote nadeel aan hun boxen vind ik dat ze veeeeeeeeeel te hoog schieten. Leuk voor de mensen aan de andere kant van de wijk maar niet voor degene die het aangeschaft heeft.
    Dan kijk je maar uit je dakraam, dan zit je er alsnog met je neus bovenop

  13. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  14. #8
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Ha da's goed nieuws ik begin al weer in de stemming te komen. RandomDaniel ik vind het ook top dat er weer rotjes zijn in rood papier en op de markt komen.Helemaal niet kinderachtig. Ben benieuwd. Mooi verslag heren.
    December Will Be Magic Again!!

  15. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  16. #9
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts


    Schiet niet altijd te hoog. Het waren 9 leuke cakes. Hoop op nog dikkere boxen. Lekker in de buurt altijd leuk om paar even snel te kopen op de verkoopdagen.

  17. Deze 4 gebruikers waarderen Jantjebeton1981 voor het bericht:


  18. #10
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Leuk verslag en veelbelovend qua uitbreiding. Ondanks dat ik, afgaande op films, niet echt kapot ben van de boxen, wil ik ze dit jaar wel live zien om goed te oordelen. Hopen op een demo (in de buurt) met goed weer!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  20. #11
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Bedankt voor je verslag Bastiaan. Wat er nieuw komt ziet er best veel belovend uit . Ben hier heel erg benieuwd na . Afgelopen jaar vond ik het al goed overkomen , Maar had toen te weinig geld om nog van die boxen te halen , Dit jaar gaat ik deze lijn en wat er al te koop is zeker in de gaten .

  21. Deze gebruiker waardeert mikeyy voor het bericht:


  22. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2012
    Berichten
    567
    Thanks
    0
    130 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Het klinkt kinderachtig maar het is echt mooi om te horen dat er weer rotjes op de markt kopen die oldschool in pakjes verpakt zitten. En als ik het zo hoor gaan ze ook op gebied van de boxen goed vooruit. Hoop dat er een dealer bij mij in de buurt komt.
    Leuk en aardig maar als ze ook beetje old skool knallen min 90,s en snipperen dat willen we graag zien vindt de knal belangrijker dan de verpakking

  23. #13
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Mooi verslag weer Bastiaan. Goed om te horen dat een aantal artikelen niet aan te slepen waren en dat het eerste jaar een succes is gebleken. Mooie uitbreiding van verkooppunten en ik hoop dit jaar bij een demo aanwezig te kunnen zijn waar de producten van Fireworks for All worden geschoten. Het klinkt in ieder geval goed!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  24. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  25. #14
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Top verslag Bas, thnx. Klinkt erg goed allemaal, ben dan ook erg benieuwd wat het allemaal gaat brengen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  26. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  27. #15
    VWC-Lid pyrofreak96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Locatie
    Groningen (provincie)
    Berichten
    427
    Thanks
    431
    263 waarderingen in 101 posts
    Goed verslag, info is prima en dik orde.

    klinkt voor mij als een interessante nieuwkomer.

    mocht deze in de buurt van Groningen, tekoop komen dan zeker even proberen
    Fireworks is a lifestyle

  28. Deze gebruiker waardeert pyrofreak96 voor het bericht:


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •