Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Night [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    In de Nieuwjaarsnacht heb ik het ook al geroepen, in mij ogen echt een topper vanwege de diversiteit en de opbouw!
    Staat alweer in bestelling.

    Comment


      Heb ik niet vaak maar....Twijfel enorm over deze box.

      Alles ziet er (zelf op film met veel wind) eigenlijk geweldig uit. reacties zijn super positief maar ik vind dat fish effect zo ongelooflijk nutteloos.

      Gelukkig heb ik 50.5 weken om na te denken ;)

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
        Heb ik niet vaak maar....Twijfel enorm over deze box.

        Alles ziet er (zelf op film met veel wind) eigenlijk geweldig uit. reacties zijn super positief maar ik vind dat fish effect zo ongelooflijk nutteloos.

        Gelukkig heb ik 50.5 weken om na te denken ;)
        Mijn ervaring: twijfel? Niet doen!
        Alleen kopen wat je echt helemaal te gek vindt. Dan blijft er nog steeds genoeg over.

        Comment


          Hahaha bedankt voor de tip. Dat werkt met alles behalve vuurwerk onder dwang van kruitstress.....

          Comment


            Vuurwerk Winternight Box - Straatfilmpje

            Comment


              Die tails zijn erg gaaf, fijne versnelling er ook in!.(tails van de Splitting Stars waren al dik, dus dit moet helemaal een feestje zijn!) Prachtige opbouw en mooi divers, super gaaf ook met die paar spinners, dit is nou siervuurwerk!
              Laatst aangepast door Komkommer; 20 January 2018, 20:30.

              Comment


                Mooi video's, lijkt me een prachitge box. Zie hem staan voor 90 lijkt me schitterende prijs hiervoor.
                In de winkelwagen dus maar
                31/12 Knalle als een malle!

                Comment


                  Die laatste cake is wel echt waanzinnig hoor. En het begin met die dikke tails mag er ook wel zijn. Staat op de short-list.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                    Hahaha bedankt voor de tip. Dat werkt met alles behalve vuurwerk onder dwang van kruitstress.....
                    Gewoon doen! Straks krijg je er spijt van....
                    Youtube: Fuse & Cues

                    Comment


                      Afgelopen weekend werd deze geschoten een straat verderop ter ere van een verjaardag, had hem verder nog nooit eerder gezien. Vooraf hoorde ik alleen de doffe schoten en dacht ik dat het ver weg was, maar toen begon het beuken en bleek het wel erg dichtbij. Prima van kunnen genieten, dikke boeketten, brede spreiding en een mooie mix van effecten van goede kwaliteit. Begin dus niet gezien, maar qua kwaliteit van boeketten een absolute aanrader hoor.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Dat is nog eens een origineel verjaardagscadeau, daar ben je vast en zeker zeer dankbaar voor geweest!

                        Comment


                          Winternight Pyroforum 2018

                          Comment


                            Vond dit een prachtige box. Ben zelf niet zo'n fan van de eerste cake, maar dat is persoonlijk. Cake 2,3 en 4 zijn werkelijk wonderschoon. Dikke aanrader!
                            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                            Comment


                              Cake 1 is gewoon sierlijk. Je moet er inderdaad van houden. Vanaf cake 2 is het gewoon overweldigend goed. Gisteren bleek dat ook weer. Je begint met de (perfect uitgevoerde..) staarten wat misschien niet zo'n spektakel is als je hoopt bij een box van Evolution maar toch weten ze ook dit effect weer goed uit te voeren. Daarna is het gewoon perfect! Deze moet je gewoon een keer gehad hebben.

                              Comment


                                Demo van gisteren:

                                Comment

                                Working...
                                X