Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Night [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Rotje92 Bekijk bericht
    Is inderdaad smaak haha! Om mij mag die cake direct vervangen worden voor wat anders
    Smakelijk verschillen idd.
    Echter zijn wij altijd bezig om nieuwe effecten te ontwikkelen.
    En de consument vind dit soort nieuwe dingetjes geweldig.

    De doelgroep liefhebbers zijn vaak veeleisender en wisselend qua wat men wel of niet mooi vind.

    Wij gaan dan ook een tweedeling maken in ons aanbod.

    Gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #62
      Ik sluit mij aan bij het kamp dat dit Go-getter achtige effect geweldig vindt.
      Ook van mij mag dat effect in een losse cake verschijnen.
      Ik houd sowieso wel van die aparte/unieke effecten. Het brengt een beetje afwisseling tussen al die soorten goud.

      Tot die tijd heb ik in ieder geval de Serenity besteld, waar dit ook in zit.

      Eddy.
      Waar rook is, is vuurwerk.

      Comment


        #63
        Net deze ook bestelt
        Wat een prachtbox
        Evo jullie moeten stoppen
        Ik hou geen geld meer over haha.
        Dit is echt mijn merk geworden
        Nog nooit zulke mooie heldere kleuren in consu gezien.

        Comment


          #64
          De burst van de spinners in deze box waren de hardste van de demo vanavond in Milheeze! Hele mooie box.

          Comment


            #65
            Prachtige box inderdaad. Schitterende kleuren en de tails zijn om te kwijlen!
            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

            Comment


              #66
              Maar een 2e besteld
              Thnx evo

              Comment


                #67
                Mooi ding.

                Comment


                  #68
                  Vind deze box steeds mooier worden. Dit jaar andere keuzes gemaakt maar voor volgend jaar gegarandeerd op de lijst.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                    Vind deze box steeds mooier worden. Dit jaar andere keuzes gemaakt maar voor volgend jaar gegarandeerd op de lijst.
                    Hier het zelfde idee. De nieuwe boxen van Evo stuk voor stuk pareltjes. De variatie qua effecten en schietrichtingen, gekoppeld aan een rustig tempo... genieten!
                    Well, that depends...

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                      Mooi ding.

                      Ik miste de moving stars al dus even het aantal shots geteld, dat zijn er 75. Er is dus 1 cake blijven staan.

                      Comment


                        #71
                        Fantastische cakebox, harde burst en grote effecten. Zeker in de straat zal deze indrukwekkend zijn:

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #72
                          Wel jammer dat cake 4 is blijven staan.

                          Maar mocht de pret niet drukken.

                          gr
                          Marchel
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #73
                            Had het zelf niet echt gemerkt dat hij niet volledig af ging... En alsnog was ik enthousiast. Dus dat zegt wat Prachtige box met geweldige kleuren.

                            Ook de uitstraling van de box vind ik net als de Snowstorm tot de beste van Nederland behoren. Prachtige labels die er echt uitspringen in de showroom.

                            Comment


                              #74
                              Nog een kleine aanmerking over de demo van gister, in het originele filmpje zijn de schoten met de colored tips en crackling wat langzamer en volgen ze elkaar mooi op zonder door elkaar heen te schieten terwijl op de demo van gister dit wel bijna in salvo de lucht in ging. Terwijl ik het effect zo mooi vind dat deze prima per 1 kan afgaan en de schoten door elkaar alleen maar rommelig er uit ziet
                              Laatst aangepast door lbanoa; 26 November 2017, 14:02.

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                                Nog een kleine aanmerking over de demo van gister, in het originele filmpje zijn de schoten met de colored tips en crackling wat langzamer en volgen ze elkaar mooi op zonder door elkaar heen te schieten terwijl op de demo van gister dit wel bijna in salvo de lucht in ging. Terwijl ik het effect zo mooi vind dat deze prima per 1 kan afgaan en de schoten door elkaar alleen maar rommelig er uit ziet
                                Dit hadden ook wij gezien,echter is dit bij onze demo in Duitsland wel goed gegaan.
                                Ik ga er dan ook vanuit dat deze te kort op elkaar is door gelont geweest of een doorslag had.

                                gr
                                Marchel
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X