Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je eigen vuurwerkshow...honeymoon style!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Je eigen vuurwerkshow...honeymoon style!!

    Tja als jeje vriendin op oudjaars vond ten huwelijk vraagt tijdens je eigen show, dan mag dat op het huwelijksfeest zelf natuurlijk niet ontbreken.

    2 juni was de dag!!! Ik stapte in het huwelijksbootje en omdat het feest in duitsland gehouden werd, was er netjes een vergunning aangevraagd bij de burgermeester.

    Voor de gene de de duitse regelgeving niet kennen, in DE mag je tijdens een feestje zelf vuurwerk afsteken mits er een vergunning is.

    Wat er dus gebeurde is dat de show door mij samengesteld en klaargemaakt is en door mijn vrouw en ik electrisch geschoten is. Wat een toetje....eerst trouwen en dan je eigen show schieten.


    Producten,
    - sky splitter ( Lesli)
    - mayhem ( Evolution)
    - chemical box ( Vuurwerktotaal)
    - crackling Cry ( Zena)
    - 2x Snowstorm ( Evolution) waarvan de laatste cake een beetje gekieteld..
    - en een dik toetje..10x @once

    Enjoyyyy.

    Laatst aangepast door jakhal; 19 June 2017, 21:28.

    #2
    Van harte gefeliciteerd Jakhal. Ik meen dat ik de beelden destijds al heb gezien van de big guestion show, maar kan de film nu nergens meer vinden, wederom weer een dikke show en mooi dat dat op die manier geregeld kan worden in Duitsland. Veel geluk samen en op naar de volgende show. Mocht ik ooit gaan trouwen dan wil ik zo'n show ook graag hebben om de avond knallend af te sluiten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Hahaha..dank je. Er zitten een aantal kleine haken en ogen aan. Je mag doorlontboxen gebruiken( doorgelont) van max 2kg nem en daarnaast moet op al het vuurwerk CE zitten en een duitse omschrijving.

      Dat word dus een feest in duitsland voor jouw...fijn dat zoiets nog mogelijk is

      Comment


        #4
        Ten eerste: van harte met jullie huwelijk!

        Mooi showtje zeg! Ik verbaas me iedere keer weer over de effect grootte van de snowstorm als ik m op film zie. Prachtig!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
          Ten eerste: van harte met jullie huwelijk!

          Mooi showtje zeg! Ik verbaas me iedere keer weer over de effect grootte van de snowstorm als ik m op film zie. Prachtig!
          Dank je wel, de snowstorm was inderdaad erg goed. De keuze om de laatste cake als finale te gebruiken pakte erg goed uit....mooi idee voor Evolution, nu hebben ze een prima voorbeeld.

          Comment


            #6
            Gefeliciteerd :-)
            http://www.stefandrukker.nl

            Comment


              #7
              Van harte gefeliciteerd, mooie gelegenheid om wat vuurwerk af te steken!

              Comment


                #8
                2x Snowstorm ( Evolution) waarvan de laatste cake een beetje gekieteld..

                Ben benieuwd wat je verstaat onder een beetje gekieteld. Ziet er in de film echt gaaf uit en heb de Snowstorm voor O&N 2017/2018 besteld dus hoor graag hoe dat aan te pakken.

                THX!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door MaSyQu Bekijk bericht
                  2x Snowstorm ( Evolution) waarvan de laatste cake een beetje gekieteld..

                  Ben benieuwd wat je verstaat onder een beetje gekieteld. Ziet er in de film echt gaaf uit en heb de Snowstorm voor O&N 2017/2018 besteld dus hoor graag hoe dat aan te pakken.

                  THX!
                  Gebruik je fantasie...er zijn een hoop manieren om een cake sneller te laten lopen.

                  Comment


                    #10
                    Gebruik je fantasie...er zijn een hoop manieren om een cake sneller te laten lopen.

                    Dank voor je reactie, maar mijn fantasie schiet te kort in deze. Je doet mij een plezier met een meer inhoudelijke reactie. Als je dit om welke reden dan ook niet kan/ wil geven dan moet ik het maar doen met de mooie beelden uit jouw filmpje

                    Comment


                      #11
                      Gefeliciteerd met jullie huwelijk Jakhal!
                      Wat een fantastisch idee om in Duitsland te trouwen met de mogelijkheid tot een vuurwerkshow!
                      Mooie show ook voor een knallende avond

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door MaSyQu Bekijk bericht
                        Gebruik je fantasie...er zijn een hoop manieren om een cake sneller te laten lopen.

                        Dank voor je reactie, maar mijn fantasie schiet te kort in deze. Je doet mij een plezier met een meer inhoudelijke reactie. Als je dit om welke reden dan ook niet kan/ wil geven dan moet ik het maar doen met de mooie beelden uit jouw filmpje
                        Wil je de laatste cake alleen wat sneller hebben kun je beide lonten ontsteken.
                        Wil je heel de box snel hebben is het een kwestie van de cakes met lont 1 naar het midden zetten.
                        Wil je chaos zelfde als hierboven alleen dan alle lonten gebruiken whahahahaha

                        gr
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #13
                          Leuk showtje man en Gefeliciteerd nog met jullie huwelijk!

                          Het gejuich net na de Chemical Box zegt genoeg, blijft een bruut blokje, ik moest gelijk weer ff terugdenken aan de afgelopen Jaarwisseling. De evo doosjes zijn een mooie afsluiter van het geheel.

                          Bedankt voor het delen

                          Comment


                            #14
                            Mooi showtje! Lekker tempo, mooie opbouw en gevarieerd.

                            En gefeliciteerd!

                            Comment


                              #15
                              Ik heb even een bericht verwijderd, het is hier niet toegestaan om uit te leggen hoe je een cake 'kietelt'.

                              Van harte Jakhal, lijkt me geweldig om zo je bruiloft af te sluiten.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X