Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Fireval 2017 - waardering voor jullie meningen namens GBV-WECO

    Na contact te hebben gehad met GBV-WECO over Fireval 2017 wilden ze zich ook nog even richten tot de leden van Vuurwerkcrew om te vragen om jullie onderbouwde mening en wat toelichting op de avond vanuit GBV-WECO zelf.

    GBV-WECO zou het fijn vinden, als jullie leden, naast hun commentaar ook een cijfer geven. Met hetzelfde principe als op de avond zelf, een 5 is absoluut niet, een 10 is absoluut wel. Op die manier kan jullie oordeel ook makkelijk meegenomen worden in de gemiddelde beoordelingen.

    Daarnaast zien ze veel over het dubbel schieten en de prijzen. Hier willen ze ook even kort op inhaken;

    Dubbel schieten
    Zoals jullie van ons gewend zijn, schieten wij normaal altijd enkel. Omdat men vergelijkt met productfilms en demo’s van onze collega’s waar wel dubbel op geschoten wordt zien wij al jaren een verkeerd beeld in vergelijkingen met andere producten in dezelfde prijsklasse. Als bedrijf hebben wij hier dan last van, terwijl wij eigenlijk veel liever enkel schieten. Onze officiële productfilms op de webwinkels zijn bijvoorbeeld altijd enkel, en dat blijven we doen. Wij willen namelijk dat de consument
    exact ziet wat 1 verkoopeenheid is.


    Prijzen
    Tijdens Fireval noemen wij een adviesprijs. Het hoeft niet zo te zijn dat dit product voor die prijs op de folder gaat komen. Wij weten wat een sample kost, en daar gooien we een formule overheen, en die ronden we af. Kan ook omhoog zijn, als dit mooier is voor de opbouw van de schietlijst. Maar denk er bijvoorbeeld ook aan, dat deze prijzen kunnen zijn inclusief gratis vuurwerk, of dat het juist een aanbieding voorverkoop wordt, of zelfs een pré prijs tot de kerst. Waardoor het product soms ipv € 300 op de folder
    € 240 gaat kosten.



    Ze hopen dat ze hiermee meer duidelijkheid kunnen geven. En verder wilden ze de crew en de forumleden bedanken voor de positieve feedback. De negatieve kennen ze, en gelukkig zien ze dat er nu ook serieus verteld wordt hoe jullie als leden en liefhebbers over iets denken, zonder GBV-WECO als bedrijf af te branden. Zij willen graag dat iedereen kan genieten van hun vuurwerk, als zij weten wat men graag ziet, doen Zij er alles aan om dit toe te voegen aan de collectie, is het niet dit jaar, is het misschien wel het jaar er op.

    Dus, nog niet alles bekeken en beoordeeld? Doe het dan alsnog en help op die manier mee aan de collectie van GBV-WECO!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 3 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    top! Wel zo netjes om je mening over een product te onderbouwen en niet alleen naar een advies prijs te kijken. Ik ga gelijk weer even het fireval gedeelte van het forum induiken.

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Bij mijn weco gvb dealer krijg ik 40% korting op de adviesprijs maar zelfs dan vind ik de prijzen vaak te hoog.

  5. #4
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Dan ga ik maar weer eens kijken naar fireval. en los van de prijs mijn mening geven

  6. #5
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Goed bezig mannen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:


  8. #6
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Zij doen het ook dus wij ook. Je kan je beter onderscheiden en je Eigen richting aan houden door enkel te schieten. Ik vind het tegen oplichting aan zitten als demo's dubbel worden geschoten

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •