Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knalkeet Vuurwerk Rijssen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Knalkeet Vuurwerk Rijssen

    Knalkeet Vuurwerk Rijssen


    Met in 2017 meer dan 350 verschillende artikelen op voorraad. Van de leveranciers WECO, Broekhoff en Cafferata. Altijd voorraad tot het laatste moment en geen wachttijden. Vuurwerk kopen is hier een beleving.

    Adresgegevens:
    Knalkeet Vuurwerk
    Morsweg 5
    7461 AG Rijssen
    Kom je uit Rijssen, Holten, Nijverdal, Enter, Markelo, Geesteren, Wierden, Almelo, Hengelo, Borne, Enschede, Zuna, Notter, Losser. Lochem, Bathmen, Deventer of Zwolle: Je slaagt bij Knalkeet.

    0548769034

    #2
    Knalkeet

    Hier koop ik altijd mijn vuurwerk. Je word geholpen door mensen die er ook verstand van hebben. En door het grote assortiment, heb ik genoeg keus uit allemaal verschillende soorten cakes. Waar ik persoonlijk fan van ben.

    Comment


      #3
      Heb je dit al gecheckt Indo77?



      Er zijn eigen filmpjes van de Knalkeet. www.freakfire.nl staan er nog meer.

      Comment


        #4
        Ik snap die hele site niet ik kan geen vuurwerk erop vinden. Er staat dat ze om 0:00 open zijn op 28 december, als ze wat leuke hebben wil er even langs voor de lol

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
          Ik snap die hele site niet ik kan geen vuurwerk erop vinden. Er staat dat ze om 0:00 open zijn op 28 december, als ze wat leuke hebben wil er even langs voor de lol




          Comment


            #6
            De drie webshops linken nu wel door naar de site.

            En inderdaad NON-stop open tijdens de laatste drie dagen. Lekker in een oude "keet"'s nachts vuurwerk halen.

            Comment


              #7
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	black friday poster2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:144,6 KB
ID:	1568518


              Comment


                #8
                [ATTACH=CONFIG]43399[/ATTACH]
                stukje nostalgie noem ik dit. Bij de knalkeet kon je tijdens de voorverkoop gratis vuurwerk zelf uitzoeken, maar je kon ook kiezen voor een verrassingspakket, en wat krijgen we, een pakket van bijna 20 jaar terug, Haarman vuurwerk Enschede, en ze doen het gewoon na al die jaren in de bunker te hebben gelegen
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Knalkeet presteert erg goed dit jaar. Super goeie acties, veel gratis vuurwerk gekregen en top vervangende producten ontvangen.

                  Zo hadden ze bijvoorbeeld de 500sh. ratelband niet meer. Had er 3 besteld, maar kreeg 3x 1000sh ter vervangen. Daarnaast ook deze oude fontein er extra bijgekregen, omdat ik in de VIP Whatsapp-groep zit (waar je je voor kon aanmelden).

                  Ik zeg volgend jaar weer de Knalkeet voor mij!Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181229_145750.jpg
Vertoningen:1
Grootte:132,9 KB
ID:	1570748

                  Comment


                    #10
                    Is mij ook goed bevallen. Mijn bestelling stond al klaar en kon zo door naar het volgende adres. Had mooie acties mee kunnen pakken tijdens blackfriday.
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181228_083150629.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,6 KB
ID:	1570764

                    Comment


                      #11
                      Voor de vroege vogels staat nu op www.knalkeet.nl alle PRO-line aangeboden met 25% kassakorting en all Showtime met 20% kassakorting.

                      Comment


                        #12
                        Straks om middernacht staan er weer heel veel artikelen met korting in de outlet van de Knalkeet.

                        Comment


                          #13
                          Ik zie dat ze hier nu ook het assortiment van Eurostar verkopen, maakt deze winkel nog weer een stukje interessanter

                          Komt hier nog een mooie actie mee?

                          Comment


                            #14
                            Ik lees hier gebeuren over een VIP whatsapp groep? Hoe zit dat in elkaar

                            En iets over gratis uitzoeken? Vorig jaar kreeg ik die optie niet

                            Comment


                              #15
                              Dit vuurwerk is zo mooi. Dit heeft geen actie nodig. ;-)

                              Er staan wel wat andere actie gepland. Op dit moment is er 50% korting op de pro-line en 25%korting op de showtime collectie.

                              en tot 1 november deze:
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	69348585_2970066726397196_253889084668248064_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:184,2 KB
ID:	1573908

                              Comment

                              Working...
                              X