Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ramadan-rellen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ramadan-rellen.

    HAARLEM - Gemeenten staan goeddeels machteloos tegen ramadanvandalen. Verschillende steden namen voorafgaand aan de vastenmaand maatregelen, maar toch gaat het mis. „Veel kan je niet doen. Behalve de pakkans vergroten”, zegt Jan Brouwer, directeur van het Centrum voor Openbare Orde en Veiligheid.

    In Hilversum en Haarlem werden afgelopen week auto’s en bushokjes vernield. Omwonenden klagen over herrie en het afsteken van zwaar vuurwerk. Niemand is opgepakt. „Ik hoor dat de overlast toeneemt. Je kan het zo langzamerhand vergelijken met oud en nieuw.”

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Kijken of GroenLinks nu dan ook een Ramadan-verbod wil...
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #3
      Galgroen slinks in ieder geval niet.

      Comment


        #4
        Slecht verhaal dit eigenlijk....Ik snap ook niet echt waarom dit zou moeten. Dit is volgens mij ook niet waar de ramadam/islam voor staat....hoop dat ze die mensen die dit veroorzaken snel pakken iig!

        Comment


          #5
          Het is beter als we dit soort nieuws niet meer plaatsen.
          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

          Comment


            #6
            Heeft niks met de ramadan te maken, maar met gasten die na zonsondergang, wanneer ze weer mogen eten en drinken, zich in groepjes op straat verzamelen en rotzooi trappen.
            Geen gedrag dat past bij de ramadan.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
              Heeft niks met de ramadan te maken, maar met gasten die na zonsondergang, wanneer ze weer mogen eten en drinken, zich in groepjes op straat verzamelen en rotzooi trappen.
              Geen gedrag dat past bij de ramadan.
              Jammer dat het gross van de jongeren die dit geloof aanhangen er niet ook zo over denken en naar mijn mening is de enige verband met vuurwerk is dat dit zorgt voor een explosieve discussie

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                Dit is volgens mij ook niet waar de ramadam/islam voor staat...
                Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                Heeft niks met de ramadan te maken...
                Integendeel. Dit heeft alles met de islamitische leer en het levensverhaal van Mohammed te maken.

                Wie de moeite neemt zich in te lezen in de islam en koran zal snel begrijpen dat de maand ramadan van oudsher een traditionele islamitische oorlogsmaand is: vrijwel alle belangrijke islamitische oorlogen zijn onder leiding van Mohammed gevoerd tijdens de maand ramadan. Het is dan ook niet heel verwonderlijk dat juist tijdens de maand ramadan het aantal islamitische overlastmeldingen en zelfs het aantal islamitische aanslagen enorm toeneemt.

                Maar goed, ik zal er verder niet te diep op ingaan gezien het theologisch verklaren van de islam mij al eerder een waarschuwing heeft opgeleverd.

                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                Het is beter als we dit soort nieuws niet meer plaatsen.
                Inderdaad. Want zaken negeren, doen alsof wij ze niet zien en horen, doet vanzelf alle problemen verdwijnen, niet waar?

                Comment


                  #9
                  Meld je lekker aan op het geert wilders forum.

                  De discussie die je wilt voerem hoort hier niet thuis.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                    Integendeel. Dit heeft alles met de islamitische leer en het levensverhaal van Mohammed te maken.

                    Wie de moeite neemt zich in te lezen in de islam en koran zal snel begrijpen dat de maand ramadan van oudsher een traditionele islamitische oorlogsmaand is: vrijwel alle belangrijke islamitische oorlogen zijn onder leiding van Mohammed gevoerd tijdens de maand ramadan. Het is dan ook niet heel verwonderlijk dat juist tijdens de maand ramadan het aantal islamitische overlastmeldingen en zelfs het aantal islamitische aanslagen enorm toeneemt.

                    Maar goed, ik zal er verder niet te diep op ingaan gezien het theologisch verklaren van de islam mij al eerder een waarschuwing heeft opgeleverd.



                    Inderdaad. Want zaken negeren, doen alsof wij ze niet zien en horen, doet vanzelf alle problemen verdwijnen, niet waar?
                    Gast donder eens een keer op

                    Comment


                      #11
                      De discussie naar aanleiding van het nieuwsbericht gaat maar door en bij deze komt daar een einde aan. Nu weer op een normale manier verder in de andere topics.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment

                      Working...
                      X