Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fireval No.31 - GBV-WECO Fireval 2017 - Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fireval No.31 - GBV-WECO Fireval 2017 - Compound

    Geef jouw mening over onderstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling.
    Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats ze zeker!
    Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.



    Netto Kruitgewicht: 1920 gram
    Aantal Schoten: 100 (Compound)
    Richtprijs: € 159
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Dit is ook een sierlijke box.

    Comment


      #3
      Zeer mooie effecten hoor!

      Cake 1 en 2 hebben wat mij betreft het beste tempo en salvo"s
      Ik vind hem bij cake drie inkakken
      Cake vier is heel mooi maar zou ik op 2 of 3 zetten en voor cake 4 een "snelle cake nemen met een eindsalvo.

      ps,is niet goed te beoordelen maar ik heb het idee dat sommige effecten wel erg laag gaan.
      Dit zou dan een reden kunnen zijn voor afkeur.

      Comment


        #4
        Mooi, lekker veel blink! de 3e cake doet een beetje afbreuk aan het geheel. Wat trager en wel heel veel goud terwijl het net zo'n mooi kleuren en blink feestje was. Laatste cake maakt het weer een beetje goed, daarom een 8

        Comment


          #5
          Lekkere blink hoor! Alleen de 3e zou ik omwisselen met de 2e voor een beter lopend slot van eem verder mooie bak. Met echt een mooi kleurenfestijn en goed uitgevoerde blinkers. En zoals al eerder gezegd, heeft de 3e niet iets te weinig kleur? een 7,5 voor mij
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment

          Working...
          X