Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Meeting 2017 *Reminder*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zena Meeting 2017 *Reminder*



    MEI-MEETING
    Mei is in aantocht en dan denken wij meteen aan de gezelligste vuurwerkmeeting van het jaar, de Mei-meeting!

    Hou je van vuurwerk, een gezellige babbel, animatie en lekker eten?

    Dan is onze Mei-meeting voor jou de place to be! De hele dag wordt netjes gevuld met verschillende activiteiten.
    Natuurlijk is er de traditionele quiz waarmee zeer leuke prijzen te winnen vallen, enkele nieuwtjes omtrent de vuurwerkwereld, etc. .
    En last but not least kan iedereen zijn buikje vullen met overheerlijke vleesjes van de barbecue en een frisse pint! Dit allemaal volledig gratis.

    Heb je toch zin om wat centen op te doen? De Zena Megastore Maaseik biedt die dag exclusieve acties aan!

    Wanneer? Zondag 28 mei (vanaf 14h)
    Waar moet je zijn? Zena Megastore Maaseik, Schoorstraat 7 (Industrieterrein Jagersborg), 3680 Maaseik

    Omdat wij niet van verspilling houden en niet te veel maar ook niet te weinig vlees willen inkopen is inschrijven voor iedereen verplicht! NIET INGESCHREVEN = GEEN TOEGANG!

    Inschrijven kan tot en met woensdag 24 mei 2017

    Kan je er om één of andere reden toch niet geraken laat dit dan vóór 26/05/2017 weten op [email protected].
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    ik weet het, het staat ook in het zena maaseik topic...maar een kleine iets specifiekere reminder leek me geen kwaad kunnen ;-)
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      en het wordt nog eens prachtig weer ook.....baal ervan dat ikzelf niet kan helaas....

      Comment


        #4
        Vorig jaar was ik erbij maar moet helaas dit jaar verstek laten gaan. Veel plezier iedereen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Qua weer treffen ze het zeg, mooi! Ik ben er na jaren van aanwezigheid helaas niet bij komende zondag, maar ik wens iedereen die gaat alvast een gezellige dag toe!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Voor de mensen die gaan maak er een top dag van kan helaas ook niet komen ik hoop dat de speciale aan biedingen nog iets langer blijven staan en online komen dan kan ik nog een keer langs komen

            Gr vvw

            Comment


              #7
              Weer aanwezig met mijn zoontje, wordt gezellig
              Ik zei nog zo, geen bommetje!

              Comment


                #8
                Dit jaar ben ik voor het eerst aanwezig bij de Zena Meimeeting. De weersvoorspellingen zijn top en wat is er dan mooier dan BBQ'en en samen zijn met medeliefhebbers. Ook ben ik erg benieuwd naar de mogelijke nieuwtjes. Kortom, ik heb er zin in!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Voor iedereen die gaat, enorm veel plezier allemaal en geniet er van.
                  Jullie hebben er in ieder geval mooi weer bij.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Iedereen veel plezier die gaat! en post alle nieuwtjes hier zodat we op de hoogte blijven!

                    Comment


                      #11
                      Ik sla dit jaar over i.v.m andere verplichtingen ondanks dat het maar 20min rijden is voormij...veel plezier voor de Zena Meeting gangers.

                      Comment


                        #12
                        Ben benieuwd of er nog iets verteld gaat worden mbt de nieuwe regelgeving. Het lijkt me sterk dat al die nieuwe categorie 3 producten enkel voor 1 of 2 Poolse webshops zijn geproduceerd.

                        Comment


                          #13
                          Wat valt er hier dit jaar te doen dan? Gaan we met ze allen afscheid nemen van het zena original tijdperk?
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            #14
                            Ik snap de kritiek die jij hebt op zena, die heb ik zelf ook.
                            Maar het is en blijft de enige winkel met dit soort dagen.
                            Om zo in dit topic te reageren slaat nergens op.


                            Ik ben benieuwd naar de nieuwtjes die vandaag verteld zijn!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                              Ik snap de kritiek die jij hebt op zena, die heb ik zelf ook.
                              Maar het is en blijft de enige winkel met dit soort dagen.
                              Om zo in dit topic te reageren slaat nergens op.


                              Ik ben benieuwd naar de nieuwtjes die vandaag verteld zijn!
                              Uh morgen toch? 28 Mei...

                              Comment

                              Working...
                              X