Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 85
  1. #61
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oerendhard Bekijk bericht
    Eén grote vuurwerkshow op een centrale plek in de stad, met een feest er omheen. Dat staat met stip bovenaan nadat 350 Enschedeërs een dag lang spraken over hoe Enschede in de toekomst moet omgaan met vuurwerk.
    Ik heb hierover zojuist een mail naar zowel de Tubantia, EnschedeFM als RTV-Oost gestuurd.

    Dit is namelijk een verkeerde voorstelling van zaken. Hoewel het betreffende voorstel gister weliswaar op plaats één in de top tien is geëindigd, heeft betreffende categorie "georganiseerd vuurwerk en/of vuurwerkzone" slechts 96 stemmen verdeeld over twee voorstellen in de top tien weten te behalen. De categorie "voorlichting en opvoeding" daarentegen wist liefst 162 stemmen verdeeld over vier voorstellen in de top tien te behalen.

    Naam: stemmingEnschede.PNG
Bekeken: 84
Grootte: 479,0 KB

    De organisatie heeft inmiddels aangegeven de volledige uitslag in de loop van komende week op haar website te zullen publiceren.

  2. Deze 3 gebruikers waarderen Brainiac voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.450
    379 waarderingen in 181 posts
    Super dat jullie gegaan zijn, helaas kon ik zelf niet. Stemmen doe ik natuurlijk wel! Alles behalve een oud en nieuw zonder vuurwerk waarbij je nog moet hopen op een optionele vuurwerkshow.

    Leuk dat alleen een show geflatteerd op nummer 1 staat. Maar als het al zover komt dat er geen consumentenvuurwerk meer is, twijfel ik of er zelfs wel een show komt.
    Het vervolg is namelijk dat Enschede niet bepaald een rijke gemeente is en veel burgers niet indirect willen betalen voor een vuurwerkshow. Al helemaal als blijkt dat er nog steeds overlast is en er gewonden zijn(verhelp je niet door alleen een show te geven). Door te behouden zoals nu is, met vuurwerk(vrije)zones en betere voorlichting kan iedereen uitgeven wat die zelf wil, hoef je niet een hele show te organiseren met alles wat daar bij komt kijken door een grote massa mensen op in plek etc. etc.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen PieterV voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Daarbij denk ik ook dat een algemene oplossing uit slechts één van de 8 thema's niet dekkend genoeg is. Men kan wel een vuurwerkshow willen, maar dat gaat gepaard met vuurwerk(vrije) zone(s), voorlichting, traditie etc. Dus erg jammer dat er dan zo'n berichtje gepubliceerd wordt, dat alleen de vuurwerk-haat-kant laat zien terwijl dat totaal niet de toon was gisteren.

  6. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  7. #64
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Bedankt voor jullie inzet, tijd en energie die jullie hierin steken.
    Ben erg benieuwd wat het allemaal gaat brengen. Wel weer erg typisch dat nieuws bericht. De media brengt het vuurwerk hoe dan ook slecht in het nieuws.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  9. #65
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
    Het publiek kan halverwege volgende week ook stemmen op de vandaag opgedane ideeën via de website van de organisatie.
    REMINDER:

    Iedereen kan vanaf nu stemmen op de voorstellen en meediscussiëren via het G1000-forum.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Brainiac voor het bericht:


  11. #66
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
    REMINDER:

    Iedereen kan vanaf nu stemmen op de voorstellen en meediscussiëren via het G1000-forum.
    waar kan men stemmen? ik zie door de bomen het bos niet op die site, of ben ik nu zo scheel :P

  12. #67
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Ik heb het zelfde sjon beton. Vind de site alles behalve duidelijk/overzichtelijk.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #68
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    waar kan men stemmen? ik zie door de bomen het bos niet op die site, of ben ik nu zo scheel :P
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Ik heb het zelfde sjon beton. Vind de site alles behalve duidelijk/overzichtelijk.
    Overzichtelijk of gebruiksvriendelijk is het inderdaad helaas niet. Het is daarentegen wél zéér belangrijk dat wij als liefhebbers meedenken en onze mening geven.

    Men dient zich te registreren, dat kan rechtsboven aan de hoofdpagina. Pas na registratie kan men stemmen op de voorstellen en meediscussiëren over betreffende ideeën.

    Ieder afgelopen zaterdag voorgesteld idee heeft een eigen topic, men bereikt het overzicht door op de knop "bekijk alle ideeën" op de hoofdpagina te klikken. In totaal zijn er voor zover ik kan zien vierendertig ideeën die bediscussieerd worden. Het zelf aanmaken van topics kan naar mijn weten (nog) niet.

    Stemmen voor of tegen een voorstel doet men in het bij een voorstel horend topic middels een duimpjessysteem. Tevens kan men de reacties op dezelfde manier beoordelen.

  14. #69
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.450
    379 waarderingen in 181 posts
    3 keer gestemd.

  15. #70
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Zijn mijn mede-enschede-g1000-deelnemers er aanstaande zaterdag 1 juli ook bij in het stadhuis?

    Er zal dan een begin gemaakt worden met het uitwerken en samenvoegen van de voorstellen van 2 weken geleden, en zal het zogenoemde Burgerforum opgestart worden.

    Ik zal er hoogstwaarschijnlijk zijn, en houd jullie natuurlijk op de hoogte over de voortgang van de G1000!

  16. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  17. #71
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Ik ben aankomende zaterdag ook weer aanwezig Ik ben benieuwd hoe het nu gaat . En waar we op uitkomen.

  18. Deze 2 gebruikers waarderen mikeyy voor het bericht:


  19. #72
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts
    Waar ik aan begonnen ben, maak ik af. Ik ben dus ook wederom aanwezig.

    Wil daarbij ook mijn mede VWC'ers nogmaals oproepen om via het G1000-forum voor (of tegen) de gedane voorstellen te stemmen. Er is geen maximum aan het uit te brengen stemmen, men mag ieder voorstel beoordelen. Mee discussiëren kan ook.
    Laatst gewijzigd door Brainiac; 28 juni 2017 om 20:35

  20. Deze 3 gebruikers waarderen Brainiac voor het bericht:


  21. #73
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Gestemd en gereageerd. Kan er helaas niet naartoe, hopelijk kan deze kleine contributie wel helpen.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  22. #74
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Veel succes overmorgen heren. Ben benieuwd wat er nu uit komt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  23. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  24. #75
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Veel succes morgen Mikeyy, Koala en Brainiac. Ben weer benieuwd naar jullie bevindingen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  25. Deze 2 gebruikers waarderen pyrofan#1 voor het bericht:


Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •