Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts

    [Verslag]Bezoek Vuurwerktotaal 20-04-2017

    Afgelopen week zijn Mike en ik afgereisd naar Vuurwerktotaal om het afgelopen jaar te bespreken, de prijzen voor beste cake en mooiste labels uit te reiken en uiteraard te kijken of er al wat nieuwtjes zijn zo vroeg in het jaar.

    Seizoen 2016-2017
    Afgelopen jaar is een topjaar geweest voor Vuurwerktotaal. Men heeft een zeer goede verkoop gehad, ze hebben diverse nieuwe verkooppunten mogen verwelkomen en de nieuwe VOLT! Collectie werd door zowel de liefhebbers als de consument erg gewaardeerd.
    Vuurwerktotaal verwachtte zelf veel van deze lijn en is dan ook erg blij dat deze lijn het zo goed gedaan heeft. Als kers op de taart heeft zowel een cake van de VOLT! Collectie de trofee voor “Beste Cake 2016” gewonnen alsook de labels de trofee voor "Mooiste Label 2016". Wij hebben al een sneakpreview van enkele nieuwe labels gezien en dat ziet er ook weer super gruwelijk uit!






    Prijsuitreiking
    Wij hadden natuurlijk de trofeeën mee om officieel uit te reiken. De Capital was volgens de leden van VWC de Beste Cake van 2016 en die kwam uit de VOLT! Collectie welke volgens de leden van VWC ook het Mooiste Label van 2016 had. Wederom 2 mooie prijzen voor Vuurwerktotaal, ze hebben inmiddels een klein muurtje van trofeeën staan en het motiveert ze om ook dit jaar weer hun best te doen om volgend jaar een trofee (of meer) te mogen ontvangen!

    De winnaars die verkozen zijn doordat ze een stem hebben uitgebracht op de polls zullen van Vuurwerktotaal een mooie vuurwerkprijs krijgen! Lid argss wint heel toepasselijk een karton VOLT! Capital en RafQue krijgt een VOLT! Chemical Box!










    Seizoen 2017 - 2018
    Dit jaar zal de VOLT! Collectie uitgebreid worden met enkele nieuwe producten. We weten nog niet welke dat zijn, maar het belooft veel goeds. Elk jaar probeert Vuurwerktotaal innovatief bezig te zijn en dat heeft men dit jaar ook weer geprobeerd, wij zijn benieuwd waar ze nu weer mee gaan komen.
    Er zullen dit jaar ook nog 1 of 2 nieuwe lijnen geïntroduceerd worden. Het is nog even afwachten wat voor een lijnen dit zullen zijn, maar wij of de heren van Vuurwerktotaal melden het zodra hier meer over bekend is.

    Ook kunnen we alvast vermelden dat de welbekende winacties van Vuurwerktotaal ook dit jaar weer op het forum te vinden zullen zijn! Zowel Vuurwerktotaal als wij vinden het erg leuk om te lezen en te zien dat dit erg gewaardeerd wordt door alle leden.


    Vragen van leden
    We hebben jullie vragen meegenomen en los gesteld, hieronder de antwoorden van Vuurwerktotaal.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
    Wat gaat er overigens met de Distraxion gebeuren dit jaar?
    De Distraxion zal dit jaar gewoon terug komen in het assortiment! Men heeft afgelopen jaar wat pech gehad met deze cake maar dit jaar is ie er gewoon bij.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
    Mijn vraag is waarom had de Machine Gun Box Geen faling leaves?
    De sterren voor de falling leaves zaten wel in de tubes maar er is helaas iets misgegaan in het productieproces waardoor en deel niet presteerde zoals hij zou moeten zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
    komt de kwaliteit van de gangsterbox 2015/2016 weer terug? en wat is er gebeurd dat deze zo achteruit is gegaan?
    Door de vele productiestops afgelopen jaar in China was men genoodzaakt om deze in een andere fabriek te laten produceren. Dit is een les geweest voor de toekomst, want helaas was hij niet van de kwaliteit die men voor ogen had. Dit jaar wordt hij weer gewoon geproduceerd door de originele fabriek.




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevin010 Bekijk bericht
    Op een Duitse website kwam ik een aantal VOLT producten tegen en de meeste productnamen en labels kwamen mij niet bekend voor.
    VOLT Mystic Beauty 26sh 500gr nem --> lijkt op een omlabeling van de X-treme Fan
    VOLT The Strobe 50sh (2x25sh) 1000gr nem --> Lijkt op een omlabeling van de X-treme Blink Box
    VOLT The Winner 75sh (3x25sh) 1500gr nem --> Lijkt op een omlabeling van de Performance
    VOLT Expedition 35sh 490gr nem --> Komt mij niet bekend voor
    VOLT Speed Zone 25sh 500gr nem --> Geen film en afbeelding bekend, maar de naam Speed Zone komt ook terug in het NL assortiment.

    Gaat het hier om producten die specifiek voor de Duitse markt zijn ontworpen? Klopt mijn suggestie omtrent de omlabelingen? Zo niet, gaan deze artikelen ook bij de Nederlandse winkels aangeboden worden?
    Je hebt jouw huiswerk goed gedaan. De producten komen niet op de NL markt. The Strobe was al een compound product voor de Duitse markt. Speedzone was uiteraard al wel in NL te verkrijgen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevin010 Bekijk bericht
    In 2015 heb ik de Hallucinator voor het eerst gehad en wat een geweldige cake was dat. Ik vond het in dat jaar een vernieuwend effect en daarnaast was het effect ook erg goed uitgevoerd, met goed gevulde boeketten die lang bleven branden. De burst was dik in orde en het tempo was snel en dit alles maakte dit voor mij één van de toppers van jaarwisseling 2015/2016. Afgelopen jaarwisseling had ik de Hallucinator opnieuw, deze keer de 2016 batch. Al met al een goed product, maar ik vond hem niet meer zo overtuigend als de 2015 batch. Het tempo lag wat lager, de spreiding van de boeketten was kleiner en de burst leek ook wat minder overweldigend. Kortom, de echte wowfactor ontbrak wat mij betreft bij de 2016 batch, daar de 2015 batch op het niveau van de Massive presteerde. Nu is mijn vraag, is er aan de Hallucinator iets aangepast? Zo ja, kan de kwaliteit van de eventuele nieuwe batch weer hetzelfde worden als de 2015 batch?
    Er is niks aangepast aan de Hallucinator. Kan het liggen aan perceptie? Misschien was jouw verwachting hoger, omdat je hem het jaar ervoor ook al gehad had en toen blijkbaar indruk maakte en viel hij naar jouw verwachting nu wat tegen, dat kan altijd. Er is in ieder geval geen aanpassing gedaan en ze hebben verder ook geen opmerkingen daar over gehad.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevin010 Bekijk bericht
    Is het een idee om een 100 schots cakebox op de markt te brengen die gebaseerd is op de Massive en die ook dezelfde hoge kwaliteit nastreeft (burst, tempo, spreiding boeketten). Hierin zie ik 4 verschillende 500 gram cakes voor me, waaronder een exacte kopie van de Massive, waarin multicolor boeketten centraal staan. Dus 1 cake met bijvoorbeeld palm effecten met strobe, 1 cake met dahlia's met strobe en een finalecake met spinning tail to multicolor met 2 finalesalvo's van 5 schoten per salvo.
    Hey Kevin, ben je toevallig een werknemer van Vuurwerktotaal? Er komen inderdaad een paar producten die dichtbij jouw idee zullen komen.


    Wij danken Vuurwerktotaal voor het fijne bezoek en de gastvrijheid. We kijken alvast uit een nieuw bezoek waarbij we misschien meer concreet nieuws mogen vermelden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 25 gebruikers waarderen Viva la Bang voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Mooi verslag, en de laatste vraag was eigenlijk wel voor de hand liggend kijkende naar het enorme succes van de Colorful city (Pangu). Het gebruik van de massive als basis staat op voorhand al garant voor succes.

  4. #3
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Leuk verslag!
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. #4
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Leuk en prima verslag!
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  6. #5
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Cool verslag!
    Ook erg vet om te horen wat mijn prijs gaat worden: de Chemical Box!
    Ik voel nú al kruitstress...

  7. #6
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Kort, maar leuk verslag. Ben benieuwd naar de 2 nieuwe lijnen. Vuurwerktotaal kennende maken ze er weer iets moois van.

  8. #7
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Lekker verslag Tabe, top.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #8
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Weer een top verslag en de foto's zijn weer een mooie aanvulling. Erg mooie prijzen voor Argss en RafQue en goed om te horen dat de winacties van Vuurwerktotaal ook dit jaar weer op dit forum te vinden zijn. Goed dat de producten kritisch worden bekeken en dat de Gangster Box weer in de originele fabriek gemaakt zal worden, want wat is dit een geweldige box. Ik ben overigens erg benieuwd naar de producten die dichtbij het idee van Kevin010 zullen komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #9
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Mooie verslagje. En klinkt allemaal goed wat vuurwerktotaal van plan is..erg benieuwd naar de nieuwe lijnen en toevoegingen.

  11. #10
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Dank heren voor dit verslag!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •