Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2018 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    idd.....we gaan dus weer lekker on topic! Viva las fallas!

    Comment


      #77
      Laat de dagen maar snel gaan, wat kijk ik hier weer naar uit na dit festival .

      Gellukig 1 jaar geleden dit festival bij toeval ontdekt op YouTube, bij een van mn mede freaks.
      En van af toen gezegd, als het lukt met de finacien wil ik hier proberen elk jaar bij te zijn ook als is het maar een paar dagen.

      Comment


        #78
        Geluk bij een ingeluk, nouja niet helemaal waar. Vorig jaar had ik een ontzettend mooi appartement op de 9e verdieping met groot dakterras van waar je de avond shows kan zien. Deze week weer geprobeerd die te boeken, maar kreeg van de eigenaar te horen dat het minimale verblijf 7 nachten is (ik zou van 16-21 gaan). Ik kon het appartement boeken maar wel betalen voor 7 nachten (yeah right).

        Nu kreeg ik net bericht dat m'n vlucht tijden waren veranderd (5 min eerder haha) maar ik kon ook kosteloos m'n vlucht om boeken.

        Nu ga ik dus vanaf de 14e en heb weer een prima appartement. Ik zit in de wijk aiora waar ook zeer veel straat mascletas zijn. ZIN INNNN!!!!

        Comment


          #79
          Afgelopen week zijn de Fallera Mayor en Fallera Mayor infantil voor Las Fallas 2018 bekend gemaakt:

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #80
            Ook weer present natuurlijk. Met zijn 4e totaal. Appartement gehuurd. Wanneer? Vanaf 15 de eerste, ik ben er vanaf 16 en de andere 2 vanaf 17. Terug gaan we allemaal de 21e op Amsterdam. Heenreis ga ik vanaf Rdam The Hague Airport.
            Laatst aangepast door Bizzle; 19 October 2017, 15:47.

            Comment


              #81
              Wij hebben dan ook eindelijk een appartement geboekt. Was behoorlijk zoeken dit jaar, maar we hebben iets gevonden voor 10 man op 10 minuten lopen van het plein. Nu al zin in.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #82
                wehehhe...idd....duurde effe...maar prima voor elkaar nu!

                Comment


                  #83
                  Weer even de startpost aangevuld met de laatste info. Zoals Wesley al aangaf is het appartement geboekt en ik kijk er nu toch wel heel erg naar uit!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #84
                    Ik vind de accommodaties wel steeds duurder worden moet ik zeggen. Waar ik paar jaar geleden nog 600 ofzO voor een week kwijt was (vliegen en verblijf) ben je nu al gauw 1000 kwijt. Die spanjaarden profiteren goed van las fallas

                    Comment


                      #85
                      Klopt, helemaal mee eens. Was dit jaar ook voor het eerst dat we veel moeite moesten doen om een appartement te boeken.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #86
                        Jaa, ik ga ook heen voor de eerste keer ��, Samen met mijn vriendin vliegen we de 16e vanaf Eindhoven en we gaan de 23e weer terug, hebben een appartement vlakbij het centrum ��

                        Comment


                          #87
                          Inderdaad...de appartementen worden steeds duurder lijkt wel....aan de andere kant...blijft vraag en aanbod he? En als je ziet hoeveel nederlanders er wel niet naartoe gaan.....

                          Comment


                            #88
                            Yes, het gaat er dan toch van komen. Niet heel lang helaas maar ben al blij dat het door kon gaan. Ik ga samen met mijn neef en zwager van 16 t/m 19 maart. We vliegen vanaf Zaventem Brussel en appartement ga ik morgen boeken. Heb er nu al zin in ...

                            Comment


                              #89
                              Wij hebben nog steeds 1 plek over in ons appartement. Kamer delen samen met iemand
                              15 - 20 maart! Eventueel optie tot 21 mrt ivm vluchten.
                              https://www.facebook.com/fallasfans

                              Comment


                                #90
                                Ja, ook ik heb weer geboekt 14 tot 21 maart op 2 minuten lopen van plaza de ayuntamiento

                                Comment

                                Working...
                                X