Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 255 van 287
  1. #241
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Voor een ieder die nog moet gaan of al aanwezig is; heel veel plezier! Volgend jaar wil ik het ook gaan meemaken
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #242
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.558
    Thanks
    9.234
    3.547 waarderingen in 1.465 posts
    Heel veel plezier iedereen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #243
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    437
    Thanks
    87
    645 waarderingen in 272 posts
    Voor ons ons is het mooiste feest van het jaar ook begonnen. Wordt hier al flink geknalt in de wijk aiora

  4. Deze 2 gebruikers waarderen firewall voor het bericht:


  5. #244
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Eindelijk is het dan zover ....
    Effe wachten nog. Naam: DD479E6B-3B2D-4397-B7E6-48077E9C8048.jpg
Bekeken: 318
Grootte: 182,0 KB

  6. Deze 3 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


  7. #245
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Dat was het dan, mijn 1e Fallas de Valencia. Gisteravond laat thuis gekomen en zit nog lekker na te genieten. Man, man wat was het mooi !!
    Punt 1: ik ben verslaafd aan Macleta's voor de rest van mij leven ! Wat een ervaring is dat
    Dat is op film bijna niet te vertalen, dat moet je letterlijk voelen. Ik dacht toch vooral voor het siervuurwerk te gaan, omdat ik dat zelf veel mooier vindt, maar dit is een andere categorie.
    Punt 2: Hoe mooi zijn al die Fallas zelf en wat is het gezellig (en druk) in de stad.
    Punt 3: Heerlijk om te zien hoe de kids daar met die houten kistjes met vuurwerk rond lopen en dat iedereen daar zo relaxed over is. Een verademing ....
    Punt 4: Gekkenhuis in het Turia park in de avond. Wat een vuurwerk wordt daar afgestoken
    Lekker vanaf een klein afstandje van genoten
    Spel met de politie is mooi om te zien. Vervolgens wordt er wat in beslag genomen en gaat er een plastic tas met vuurwerk mee, achter op de politiemotor. Daar komt geen EOD aan te pas ...
    Punt 5: Het zal voor mij geen jaarlijks terug kerend festijn worden, maar ik ga zeker nog vaker !!
    Laatst gewijzigd door heho; 22 maart 2018 om 12:24 Reden: typo

  8. Deze 4 gebruikers waarderen heho voor het bericht:


  9. #246
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Man man man wat heb ik een partij foto's en video's langs zien komen de afgelopen dagen. En ik heb dit feestje hoog op de lijst staan, al is het maar voor een dag of 2/3.

    Iedereen die geweest is inmiddels weer terug?

  10. #247
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    847 waarderingen in 367 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Man man man wat heb ik een partij foto's en video's langs zien komen de afgelopen dagen. En ik heb dit feestje hoog op de lijst staan, al is het maar voor een dag of 2/3.

    Iedereen die geweest is inmiddels weer terug?
    Ik ben er nog, morgen weer richting huiswaarts, helaas is het afgelopen en is er niets maar ook niets meer te zien van fallas, geen enkel knalletje meer te horen, ga nog een dagje nagenieten van de afgelopen dagen en dan is fallas 2018 een gesloten hoofdstuk en kijken we weer vooruit.

  11. Deze gebruiker waardeert jeremy21 voor het bericht:


  12. #248
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Man man man wat heb ik een partij foto's en video's langs zien komen de afgelopen dagen. En ik heb dit feestje hoog op de lijst staan, al is het maar voor een dag of 2/3.

    Iedereen die geweest is inmiddels weer terug?
    Ik ben ook 3 dagen geweest en dat was wat mij betreft prima ! Zeker doen dus als je de kans hebt ...

  13. Deze gebruiker waardeert heho voor het bericht:


  14. #249
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    141
    Thanks
    5
    145 waarderingen in 45 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Man man man wat heb ik een partij foto's en video's langs zien komen de afgelopen dagen. En ik heb dit feestje hoog op de lijst staan, al is het maar voor een dag of 2/3.

    Iedereen die geweest is inmiddels weer terug?
    Wij zitten hier nog even heerlijk in de spaanse zon. Dit was voor mij de 1e keer Fallas, maar is nu al beslist dat we volgend jaar weer gaan!
    De hele sfeer hier van is echt een "cultuur shock". Ik als nederlander die me helemaal druk maakte om een harde knaller af te steken vanwege de reacties van de omstanders. Niemand die er op reageerd, agenten die zelfs moeten lachen om mijn reactie prachtig gewoon.
    Ook moet ik toegeven dat ik vooal uitkeek naar de grote siershows. Maar echt die mascletas groot of klein, was gewoon in 1 word te omschrijven, heftig!
    Dat gevoel van de naderende finale, en letterlijk de aardbeving die er opvolgd. Ik ben echt gek op mascletas geworden.

    Echter vond ik een ding wel weer heel erg jammer. Wat ik op filmpjes zag maar ook bang voor was gebeurde ook. Nederlanders die ladingen vol vanuit polen naar spanje toe sturen. 1e avond over Palau gelopen, na 5 minuten waren wij er al klaar mee. Werd gestrooid met cobra's, shells en weet ik veel wat voor eigenbouwsels alsof het rotjes waren.
    Gister liepen we in de middag een rondje over palau. Na een avond dat er echt achterlijk veel zwaar spul werd geknald. Eindstand, 1 gebroken straattegel, een stuk beton van bijna 1 meter lang en een kleine 40cm dik gewoon kapot gemaakt. Precies op de plek waar ze gister "gezellig" lawinepijlen tussen aan het vrutten waren.
    Was ook duidelijk te zien van een afstand hoe ook de omwonende maar ook sommige agebten reageerden op de knallen/dreunen die er te horen waren.
    Voor de gene die daar zo "lekker" bezig waren. Bedankt voor het ook hier omzeep helpen van een machtig mooie traditie. Ik hoop ook zeer dat jullie een bezoekje hebben of nog krijgen van de politie!
    Hier lopen janken dat je minder mag af steken, ga je als gast in een ander land daar hun traditie verkloten top jongens!

    Al bij al, ik ga volgend jaar zeker weer. ! Me fotos en films zal ik als ik thuis ben gaan uitzoeken en hier posten

  15. Deze 10 gebruikers waarderen jeffo voor het bericht:


  16. #250
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    @jeffo: daar ben ik dus niet eens dichtbij genoeg voor geweest om dat te zien. Heel jammer inderdaad ...
    Vroeg me al af hoe ze dat spul daar allemaal kregen.

  17. #251
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.364
    Thanks
    146
    1.635 waarderingen in 583 posts
    Nou, weer heerlijk genoten op Palau hoor. Wat een gekken weer daaro. Gezellig met alle NL-ers bij elkaar. Biertje erbij en genieten.. Prachtig!

  18. #252
    VWC-Lid ruben_3's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2008
    Locatie
    Aalsmeer
    Berichten
    206
    Thanks
    27
    70 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeffo Bekijk bericht
    Wij zitten hier nog even heerlijk in de spaanse zon. Dit was voor mij de 1e keer Fallas, maar is nu al beslist dat we volgend jaar weer gaan!
    De hele sfeer hier van is echt een "cultuur shock". Ik als nederlander die me helemaal druk maakte om een harde knaller af te steken vanwege de reacties van de omstanders. Niemand die er op reageerd, agenten die zelfs moeten lachen om mijn reactie prachtig gewoon.
    Ook moet ik toegeven dat ik vooal uitkeek naar de grote siershows. Maar echt die mascletas groot of klein, was gewoon in 1 word te omschrijven, heftig!
    Dat gevoel van de naderende finale, en letterlijk de aardbeving die er opvolgd. Ik ben echt gek op mascletas geworden.

    Echter vond ik een ding wel weer heel erg jammer. Wat ik op filmpjes zag maar ook bang voor was gebeurde ook. Nederlanders die ladingen vol vanuit polen naar spanje toe sturen. 1e avond over Palau gelopen, na 5 minuten waren wij er al klaar mee. Werd gestrooid met cobra's, shells en weet ik veel wat voor eigenbouwsels alsof het rotjes waren.
    Gister liepen we in de middag een rondje over palau. Na een avond dat er echt achterlijk veel zwaar spul werd geknald. Eindstand, 1 gebroken straattegel, een stuk beton van bijna 1 meter lang en een kleine 40cm dik gewoon kapot gemaakt. Precies op de plek waar ze gister "gezellig" lawinepijlen tussen aan het vrutten waren.
    Was ook duidelijk te zien van een afstand hoe ook de omwonende maar ook sommige agebten reageerden op de knallen/dreunen die er te horen waren.
    Voor de gene die daar zo "lekker" bezig waren. Bedankt voor het ook hier omzeep helpen van een machtig mooie traditie. Ik hoop ook zeer dat jullie een bezoekje hebben of nog krijgen van de politie!
    Hier lopen janken dat je minder mag af steken, ga je als gast in een ander land daar hun traditie verkloten top jongens!

    Al bij al, ik ga volgend jaar zeker weer. ! Me fotos en films zal ik als ik thuis ben gaan uitzoeken en hier posten
    Ik vraag me af wat de traditie meer om zeep helpt. De masa Nederlanders die steeds maar groter word of de knallen op palau? Ik heb in ieder geval weer heerlijk genoten van alle heerlijk zware dreunen op palau. Er komen ook steeds meer valencianen kijken die het juist wel kunnen waarderen. En de traditie fallas word echt niet kapot gemaakt door een paar knallende franse,duitsers,engelse,spanjaarden en Nederlanders.ik vind het heerlijk om met een koud biertje in de hand toe te kijken hoe een stel enthousiaste freaks lekker los gaan.

  19. Deze 4 gebruikers waarderen ruben_3 voor het bericht:


  20. #253
    VWC-Lid maikel89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2007
    Berichten
    198
    Thanks
    24
    197 waarderingen in 46 posts
    Tuurlijk alles leuk en gezellig, maar als delen van het plein sneuvelen door het gene wat daar niet in de winkel te koop is zal het eerder daardoor de traditie omzeep geholpen worden dan een hele groep toeristen die daar stoken met het vuurwerk wat daar gewoon te koop is.

    Verder hele vette week gehad hier in Valencia!

  21. Deze gebruiker waardeert maikel89 voor het bericht:


  22. #254
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    pff, wat was het vroeg gisteren ochtend! Om 10.45 terug gevlogen, wat was het stil aan boord! (afgezien van het applaus voor de stewardess die d´r slappe lach probeerde te onderdrukken om haar verhaal af te krijgen, wat voor alleen maar meer gelach zorgde)

    Dalijk de laatste filmpjes uploaden, de rest van mijn koffer opruimen en nagenieten met die piep in m'n oren ;)
    Youtube: Fuse & Cues

  23. #255
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Gisteren ook weer thuis gekomen naar een paar geweldige dagen gehad te hebben. Wat was het weer een mooie editie zeg. Erg genoten van al het vuurwerk, al worden castillios steeds minder aantrekkelijk vind ik. Als je zag wat er stond, helemaal de 16 de met een 11 minuut durende show is dat echt Fallas onwaardig vind ik. Maar goed, de mascleta's op het plein en de buitenwijken blijven geweldig om te zien. Dit jaar een show of 25 gezien, dikke prima dus. Iedereen ontzettend bedankt voor alle mooie en gezellige momenten en op naar 2019.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  24. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •