Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2018 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Maar in de avond en nacht ook ?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
      Maar in de avond en nacht ook ?
      Ik had mijn winterjas mee vorige jaar en daar was ik tijdens het wachten s'avonds toch wel erg blij mee
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
        Ik had mijn winterjas mee vorige jaar en daar was ik tijdens het wachten s'avonds toch wel erg blij mee
        Het kan wel eens koud zijn snachts. Heb eigenlijk nooit een jas mee gehad. Altijd een trui of vest aan
        De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

        Comment


          In de avond en nacht kan een winterjas wel, is dan zeker nog wel frisjes.

          Comment


            Inderdaad, zou de winterjas zeker mee nemen. Je loopt tot snachts laat in de straten, dan kan het behoorlijk afkoelen en heb je hem zeker nodig.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Wij hebben de laatste keer in 2015 gewoon natte sneeuw gehad hoor. Het is dan net Maart he, kan gewoon ook koud zijn.

              Comment


                Ik ben best een koukleum maar heb nog nooit een winterjas mee genomen. Tis idd doorgaans tussrn 15 en 25gr. Overdag is je winterjas echt te warm dan, savonds kan idd fris zijn. Mijn tip, zomerjas met vest!

                Comment


                  na Hotelsyndroom, er dit jaar weer bij, van 16-19 maart!
                  https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkftw Bekijk bericht
                    na Hotelsyndroom, er dit jaar weer bij, van 16-19 maart!
                    Gaaf Vuurwerkftw! Vorig jaar erg goed bevallen dus. Heb toen met veel belangstelling de uitzending gekeken en vond het erg sneu dat net de mascleta niet doorging. Maar de beelden vanaf een dakterras zagen er fantastisch uit.

                    De lijst wordt steeds groter met leden die gaan en ik kijk er enorm naar uit.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Iemand enig idee wanneer we het officiële programma kunnen verwachten, volgens mij word het altijd ergens rond deze tijd bekend gemaakt?

                      Comment


                        Ik verwacht dat vandaag het programma bekend word. Meen ergens 8 feb te hebben gelezen.


                        Wel is er positief nieuws over de shows. De budgetten worden namelijk wederom verhoogt

                        Mascleta's €5500 (€5000 vorig jaar en in 2015 was dit nog €4000)
                        Castillo's €20.000 (€19,500 vorig jaar)
                        Nit del Foc + crema en bijbehorende show op het plein €59.000 (€56.000 vorig jaar)

                        Benieuwd of we hier iets van terug gaan zien het immers alom bekend dat het de pyros meer kost dan dat ze krijgen.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Heel mooi nieuws, goed om te zien dat het daar ook weer beter gaat qua financiën dan een paar jaar geleden. Helaas is de stijging van de Castillo's niet veel. Maar goed, alles is mooi mee genomen uiteraard.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Later vanavond komt het pyrotechnische programma, ik denk rond 22:00
                            De stijging van de budgetten is mooi, maar ik hoop niet dat het te maken heeft met/gecompenseerd wordt door het ontbreken van een castillo op 15 maart. In het huidige programma staat hij er nog steeds niet in. Vanavond zullen we meer weten.

                            Comment


                              De stijging van budgetten zal net voldoende zijn om alle stijgende grondstof-productie etc. prijzen te compenseren...
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                Het officiële programma van 2018:



                                Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X