Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 20 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 287
  1. #121
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Velen denken inderdaad dat het daar een stook paradijs is, maar de werkelijkheid zit wel even wat anders in elkaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  3. #122
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Velen denken inderdaad dat het daar een stook paradijs is, maar de werkelijkheid zit wel even wat anders in elkaar.
    Dat is zeker waar, aantal jaar terug ben ik geweest en heb me uitermate vermaakt zonder het stoken, sterker nog ik kwam tijd tekort. Ik zou zeggen geniet lekker van alle festiviteiten (ook buiten het vuurwerk is er meer dan genoeg te beleven)

    Helaas in 2018 er niet bij maar wie weet wat 2019 gaat brengen.

  4. #123
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Ja ga er ook niet heen voor het stoken, maar meer voor de algehele sfeer! Lijkt mij dan toch wel gaaf om wat 'lokale producten' uit te proberen!

    Je mag toch ook gewoon stoken 'met mate' op bepaalde plekken? Dat is in ieder geval wat ik begrepen had, of heb ik dat mis?
    https://youtube.com/@Pyroblom

  5. #124
    VWC-Lid Meshuggah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    416
    Thanks
    1.741
    300 waarderingen in 104 posts
    Het mag op zich wel, maar het is meer dat elke buurt zijn eigen feesttent en stukje ruimte heeft waar gestookt wordt, veelal door kinderen. Als toerist ga je daar niet echt bij staan om vuurwerk af te steken. Vorig jaar heb ik in de stad niet veel los vuurwerk afgestoken zien worden door mensen.

    Als je wat vlinders en kleine dingetjes af wilt steken kan je dat het beste in het park doen, daar lopen vooral jongeren en wordt 's avonds het meeste vuurwerk afgestoken.

  6. #125
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb ‘t in de jaren echt achteruit zien gaan que gedrag van medelanders. Voornamelijk bij Palau... je schaamt je dood voor wat men daar aan het doen is!!

  7. #126
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    Tis een beetje zoals nederland. Stoken kan, maar blijf niet al te lang op 1 plek hangen zodat er 'overlast' ontstaat

  8. #127
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door widowmaker Bekijk bericht
    Heb ‘t in de jaren echt achteruit zien gaan que gedrag van medelanders. Voornamelijk bij Palau... je schaamt je dood voor wat men daar aan het doen is!!
    Mede daarom hangt er nu (sinds paar jaar) een camera denk ik. Het zal door het hele jaar heen wel een hangplek zijn

  9. #128
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.357
    Thanks
    146
    1.631 waarderingen in 580 posts
    Die camera doet echt niets hoor. Elk jaar is het gewoon chaos daar. Stook zelf nooit in VLC maar vind het heerlijk om er tussen te staan.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Bizzle voor het bericht:


  11. #129
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door widowmaker Bekijk bericht
    Heb ‘t in de jaren echt achteruit zien gaan que gedrag van medelanders. Voornamelijk bij Palau... je schaamt je dood voor wat men daar aan het doen is!!
    Wat denk je dan van die duitsers? Die gasten gaan daar met de auto heen en lopen daar gewoon met salutes en zelfgemaakte zooi te strooien. En dan ook niet even waarschuwen van hey gasten ik gooi even een salute daarheen

    Juist omdat mensen illegale zooi meenemen en het voor valencianen gevaarlijk word om door het park te lopen voert de politie daar nu elke avond charges uit en pakken ze alles af van iedereen
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  12. #130
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    En net als hier is het ook daar een relatief kleine groep die het verziekt voor de rest.

  13. #131
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Heb daar maar 1x een vlindermat afgestoken....omdat het kon en ik niet nog langer langs vuurwinkels kon lopen zonder wat te kopen.

    Dat is echt alles verder veel te druk met de toerist uithangen

  14. #132
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Locatie
    Prov. Valencia
    Berichten
    432
    Thanks
    87
    640 waarderingen in 268 posts
    Worden de trueno nr7 pijlen trouwens nog verkocht?

  15. #133
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2009
    Berichten
    110
    Thanks
    6
    44 waarderingen in 21 posts
    Nee die worden niet meer verkocht.

    En die charges heb ik nog niet meegemaakt ? Dat ze even op de motor langskomen dat wel, maar je ziet die blauwe lichten van ver aankomen..

    Ik heb overigens nog maar een dag extra geboekt.
    Nu van 14 tot 21 maar ! Vliegend vanaf eindhoven.

  16. #134
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 april 2017
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    45
    Thanks
    23
    29 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steppa Bekijk bericht
    Nee die worden niet meer verkocht.

    En die charges heb ik nog niet meegemaakt ? Dat ze even op de motor langskomen dat wel, maar je ziet die blauwe lichten van ver aankomen..

    Ik heb overigens nog maar een dag extra geboekt.
    Nu van 14 tot 21 maar ! Vliegend vanaf eindhoven.

    Vorig jaar werden die pijlen nog gewoon verkocht hoor, ze hebben shells er uit gelaten sinds 2016. En pijlen zover ik weet worden nog verkocht, net zoals borachos etc (wel onder de toonbank en 18+ en je naam wordt opgeschreven ).

    Gr, Kas

    En voor de mensen die alleen gaan, vaak kom je tijdens fallas op palau of andere plekken wel nederlands tegen die solo of ik kleine groepjes ronden lopen waar je kan aansluiten (op palau staat altijd een grote menigte >25-60 man van af 20.00 tot in de late uurtje's. Vaak gaat dan een grote groep daar van naar een straatmascleta tegen 21.00.22.00 en dan daarna weer stoken @palau tot de avondshow en verwacht het dit jaar niet heel veel anders.

    Wel veel spul wat onder de toonbank wordt verkocht Het F3 etc spul, gewoon in bosje's leggen en dan af en toe wat pokken om te stoken. Cat 1/2 wordt er wel gedoogd cat 3 verkopen ze maar mag je niet bij je hebben.

    En die charge's waar hier boven over wordt gesproken, zijn meestal vaak 4-6 agenten op motor's die elke tas na kijken en dan weer weg rijden. Zoort kat en muis spel, tot ze iets vinden en dan houdt iedereen gewoon keurig zn mond.

    Heb 1x in het 1e jaar een charge meegemaakt met 8 motor agenten en volgens mij 2 burgerwachten etc'' Toen ''Project Holanda" er 200+ trueno n7 de lucht in ging vlak voor de nittel del foc, mensen dachten serieus we zijn te laat (achteraf kan je er om laggen).

  17. #135
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kas VuurwerkFreak Bekijk bericht
    Vorig jaar werden die pijlen nog gewoon verkocht hoor, ze hebben shells er uit gelaten sinds 2016. En pijlen zover ik weet worden nog verkocht, net zoals borachos etc (wel onder de toonbank en 18+ en je naam wordt opgeschreven ).

    Gr, Kas

    En voor de mensen die alleen gaan, vaak kom je tijdens fallas op palau of andere plekken wel nederlands tegen die solo of ik kleine groepjes ronden lopen waar je kan aansluiten (op palau staat altijd een grote menigte >25-60 man van af 20.00 tot in de late uurtje's. Vaak gaat dan een grote groep daar van naar een straatmascleta tegen 21.00.22.00 en dan daarna weer stoken @palau tot de avondshow en verwacht het dit jaar niet heel veel anders.

    Wel veel spul wat onder de toonbank wordt verkocht Het F3 etc spul, gewoon in bosje's leggen en dan af en toe wat pokken om te stoken. Cat 1/2 wordt er wel gedoogd cat 3 verkopen ze maar mag je niet bij je hebben.

    En die charge's waar hier boven over wordt gesproken, zijn meestal vaak 4-6 agenten op motor's die elke tas na kijken en dan weer weg rijden. Zoort kat en muis spel, tot ze iets vinden en dan houdt iedereen gewoon keurig zn mond.

    Heb 1x in het 1e jaar een charge meegemaakt met 8 motor agenten en volgens mij 2 burgerwachten etc'' Toen ''Project Holanda" er 200+ trueno n7 de lucht in ging vlak voor de nittel del foc, mensen dachten serieus we zijn te laat (achteraf kan je er om laggen).

    Ik heb als ervaren rot toch echt wel wat mooie charges uitgevoerd zien worden in Valencia waar de knuppel ook bij hanteert werd. De nederlanders/belgen/duitsers weten meestal wel dat ze hun mond moeten houden, maar ik raad iedereen aan om gewoon normaal te doen. Ook met het zelf stoken van vuurwerk
    https://www.facebook.com/fallasfans

Pagina 9 van 20 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •