Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vandaag weer even geweest om de missende cake te halen. Samen met de "manager" ;) nog even een leuke klant geholpen om te zorgen dat hij de dikste boxxen kocht

    Trek volgend jaar wel een trui aan met adviseur, waren nog aardig wat meer mensen die wel wat info konden gebruiken

    Comment


      Vandaag mijn bestellen gehaald en die van Remcus. Liep aardig door daar moet ik zeggen. Mijn bestelling was compleet, Remcus had 1 artikel niet. Eenmaal aan het inladen kwam er nog iemand voor de controle. Foto camera bij zich en te veel informatie vragen naar de bestelling. Dat was voor ons een reden om vroegtijdig te vertrekken. Daardoor de mensen niet kunnen groeten.

      Bij deze, bedankt voor alles en tot volgend jaar!
      >0597<

      Comment


        Ik ben gisteren geweest. Best veel klopte er niet. Een complete cakebox waren ze vergeten bij te voegen. Ook had ik 4 keer gate of heaven 2 besteld. Die was helaas vervangen voor gate of heaven 3. Erg jammer maar dat risico loop je natuurlijk als je iets in de outlet haalt. Voor 2 andere kleine cake's hebben ze een hele dikke cake Eclips toegevoegd als vervanging waar ik heel blij mee ben. Omdat ik zoveel dozen had hebben ze zelfs alles helpen inladen.Top service en alles netjes opgelost dus. Volgend jaar zeker weer!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
          Vandaag weer even geweest om de missende cake te halen. Samen met de "manager" ;) nog even een leuke klant geholpen om te zorgen dat hij de dikste boxxen kocht

          Trek volgend jaar wel een trui aan met adviseur, waren nog aardig wat meer mensen die wel wat info konden gebruiken
          Hey Lidu,

          Je weer eens in levende lijve ontmoet!
          Jaren geleden deed ik Pyro, you know?!
          Een extra top-adviseur is altijd welkom.
          Die trui wil ik dus wel voor je regelen.
          Tot volgende jaar dan?! Hehehe...

          Bedankt,

          Sander

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door pekelder Bekijk bericht
            Vandaag mijn bestellen gehaald en die van Remcus. Liep aardig door daar moet ik zeggen. Mijn bestelling was compleet, Remcus had 1 artikel niet. Eenmaal aan het inladen kwam er nog iemand voor de controle. Foto camera bij zich en te veel informatie vragen naar de bestelling. Dat was voor ons een reden om vroegtijdig te vertrekken. Daardoor de mensen niet kunnen groeten.

            Bij deze, bedankt voor alles en tot volgend jaar!

            Was zcker een leuk dagje en idd ben ik net me auto aan het inladen, komt er zo'n gemeente eikel aan met een camera in zijn klauwen foto's maken van me collectie en me bonnen dus pekel en ik kijken mekaar aan en gaan de auto in en snel weg wezen voordat meneer andere plannen had

            Morgen kom ik nog een keer langs met 2 kameraden om hun bestelling op te halen + ik moet van een andere kameraad zijn zooi ook nog ff halen dus bij deze tot morgen

            Comment


              Goedemorgen vrienden van het kruit,

              Gister was weer een topdag!
              Helaas hier en daar wat manco’s, maar door dikke vervangers is dat allemaal prima opgelost.

              Vandaag gaan we afsluiten met vanaf 18u een “alle remmen los” spectaculaire opruimings uitverkoop!

              ZEGT HET VOORT, ZEGT HET VOORT...

              Iedereen bedankt, veel plezier met jullie passie en prachtige vuurwerk en alvast de allerbeste wensen voor 2018.

              Sander
              VuurwerkOutlet Haulerwijk

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
                Hey Lidu,

                Je weer eens in levende lijve ontmoet!
                Jaren geleden deed ik Pyro, you know?!
                Een extra top-adviseur is altijd welkom.
                Die trui wil ik dus wel voor je regelen.
                Tot volgende jaar dan?! Hehehe...

                Bedankt,

                Sander
                Haha, prima !

                Je vertelde me op de eerste verkoopdag inderdaad over je shop .

                We treffen elkaar zoiezo nog dit jaar

                Comment


                  Aah moet van iets te ver komen om nog eens heen en weer te rijden. Samen met mijn kameraad en mijn zoontje hebben we afgelopen donderdag een bestelling opgehaald. Volgend jaar kom ik zeker bij jullie terug met een veel grotere bestelling. Moet maar eens kijken of we dit jaar alles opkrijgen. Bij onze bestelling ook twee producten niet aanwezig maar dit is heel netjes opgelost. In deze vuurwerkwinkel staan mensen die verstand van en passie voor vuurwerk hebben en dat is niet overal het geval.

                  Mijn zoontje heeft het nog steeds over deze leuke vuurwerkwinkel
                  Sander bedankt voor de service afgelopen donderdag.

                  Comment


                    Twijfel om nog even heen te gaan, haha

                    Comment


                      Net bij outlet haulerwijk het missende half karton big19 opgehaaldt.Gelijk in een veiling ook nog een tricolore gekocht voor een mooie prijs.
                      En ook nog een gratis goedmaker mee gekregen,waarvoor dank!
                      Wou eigenlijk nog even terug naar de veiling maar had 2 van mijn kinderen bij me dus is er jammer genoeg niet meer van gekomen.
                      En was eigenlijk speciaal voor vuurpijlen gekomen,vind mijn zoon(die morgen ook nog jarig is)geweldig,maar helaas compleet vergeten te kopen...
                      Maar mensen van outlet bedankt en een goed uiteinde en tot volgend jaar!!
                      Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
                      Pietje Bel,
                      Je hebt me al gebeld toch, je kwam van ver en we lossen het in 2018 met je op en mocht er nog wat zijn, dan app of PM je me maar even.
                      Genietze deze dagen.

                      Comment


                        ik wil vw-outlet haulerwijk bedanken, alles dik voor elkaar en goede sfeer bij de afhaalnacht de 28e!

                        complimenten voor de chef/manager, aardige kerel!

                        tot volgend jaar!

                        Comment


                          28ste mijn bestelling opgehaald. Na even uitzoeken hoe mijn bestelling via de mail bij elkaar ezocht moest worden stond er een mooie bestelling klaar. Helaas waren er 2 kartonnen niet. Hier heb ik netjes wat anders voor kunnen uitzoeken in overleg met Luc. Wel erg jammer natuurlijk, maar het is netjes opgelost zo.

                          Comment


                            Ik wil bij deze Vuurwerk Outlet Haulerwijk ook nog bedanken voor de service en het vuurwerk, ik heb ervan genoten met de jaarwisseling. Op de 29e mijn bestellingen samen met een vriend opgehaald, beiden een behoorlijke hoeveelheid. Vriend van mij kreeg zijn bestelling als eerste, maar bleek na het controleren wat producten te missen. Dit is samen met Luc goed opgelost, uiteindelijk een 100% levering bij hem.

                            Mijn bestelling duurde wat langer, dus kreeg in de winkel wat drinken aangeboden, wordt altijd gewaardeerd Vervolgens werd ik naar achter geroepen, waar mijn bestelling op een steekkarretje klaarstond. Helaas waren een aantal producten niet meer op voorraad (4x Green Flashing, 1x Purple Haze en 1x Brutal). Samen met Luc mijn bestelling rustig gecontroleerd en nog een aantal ontbrekende producten bij elkaar gezocht. Voor de 4x Green Flashing, 2x de Golden Willows van Evolution en 2x de Yellow River van Pangu als vervangers gekregen en de Coco Blue als vervanger voor de Purple Haze. Ook voor de Brutal een goede vervanger geregeld. Al met al, goed geholpen dus.

                            Ondanks misschien wat opstartprobleempjes dit eerste jaar, zijn wij hier meer dan tevreden naar huis gegaan. Dit jaar zijn wij weer van de partij!

                            Comment


                              Zaterdag hier een paar mooie bestellingen opgehaald. De bestelling was helemaal compleet en er werd even meegeholpen in te laden. Gezellige winkel met vriendelijk personeel. Ik zal de freakactie in de gaten houden en zal zeker weer terugkomen dit jaar. Ook bij een eventuele open dag!

                              Comment


                                Gistere een grote bestelling opgehaald 1000+ alles klopte en stond keurig op een pallet klaar, top geregeld

                                Comment

                                Working...
                                X