Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 153
  1. #106
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Hier vanmorgen ook geweest, na eerst de buren in Groningen te hebben aangedaan. Ik had hier 4 bestellingen gedaan waarvan ik één bestelling niet had uitgeprint. De 'manager' raakte gelijk in paniek en vroeg aan mij hoe we dat dan moesten gaan oplossen, want hij kon niks voor me doen.. Geadviseerd om onder mijn naam en adres de bestellingen te zoeken, wat de vriendelijke dame achter de kassa gelukkig al had gedaan en gewoon had klaarliggen.

    Eerste indruk was dus niet geweldig, maar deze indruk werd al snel beter. De verkopers waren heel vriendelijk, maar volgens mij waren de medewerkers in het magazijn niet heel erg scherp. De ene na de andere bestelling was verkeerd of ontbrak, wat ook bij mijzelf het geval was. Dit werd echter wel gelijk verholpen, maar voor de genen die nog komen is het dus zaak om goed je bestelling te controleren, want dit doen ze niet met je samen!

    Tot slot had ik 5 sirens besteld, waar er maar 4 van waren. Zoals gezegd was de 'manager' ondertussen in een hele andere mindset en zocht hij (evenals met andere klanten) naar een passende oplossing, welke hij ook absoluut kon leveren.

    Al met al kon je merken dat dit het openingsjaar was en nog niet alles gestroomlijnd liep. Hier heb ik echter alle begrip voor en ik ben dan ook als tevreden klant weggegaan. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
    Laatst gewijzigd door Lambal; 28 december 2017 om 22:54

  2. Deze gebruiker waardeert Lambal voor het bericht:


  3. #107
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Wij zijn vanmiddag geweest en ook bij ons had niet iedereen zijn orderbevestiging uitgeprint. Kon prima op mobiel getoond worden en dat was verder geen probleem. Twee producten hadden ze niet meer maar daarvoor wel twee prima vervangers gekregen.

    Bij andere klanten ging het wel af en toe mis, daarom ook altijd goed je bestelling gaan controleren!

  4. Deze gebruiker waardeert Altijdwat voor het bericht:


  5. #108
    VWC-Lid Rico88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Berichten
    137
    Thanks
    13
    173 waarderingen in 41 posts
    Ik heb vanmorgen ook mijn spulletjes opgehaald. Het ging niet helemaal vlekkeloos helaas. Paar artikelen waren niet op vooraard van Pangu en de Color Change van VWT. Maar mocht van de manager ff mee naar de bunkers om wat anders uit te kiezen.
    Ik ben zeer te vrede met de vervangers en de goede service.
    Zaterdag nog ff naar Happyhour

  6. Deze gebruiker waardeert Rico88 voor het bericht:


  7. #109
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Jammer dat de sparkles van Evolution er niet was dus heb ik maar een Yellow river van Pangu als vervanger genomen.

    Verder wel goed geholpen en ik heb nog even meegeholpen door een doosje uit de bunker te halen :P

  8. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  9. #110
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Vanacht ff langs gereden. Vond het redelijk goed georganiseerd hoor. Zeker voor een eerste verkoopjaar. Niks mis mee!

    Enige waar ik me over verbaasde is dat de kooien nog om de artikelen heen zaten. Er was wel een goede tang om deze eraf te knippen maar heb me klauwen weer flink vernagelt aan die kooien.

    Bestelling klopt op het eerste oog, ga morgen even alles nalopen. Heb van het happy hardcore ass gelukkig de 2016 versie meegekregen en daar ben ik heel blij mee.

    Voor mij geen reden om volgend jaar ergens anders te shoppen tis ook lekker anoniem inladen op de locatie en dat vind ik ook een pluspuntje.

  10. Deze gebruiker waardeert Sirens voor het bericht:


  11. #111
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Vanacht ff langs gereden. Vond het redelijk goed georganiseerd hoor. Zeker voor een eerste verkoopjaar. Niks mis mee!

    Enige waar ik me over verbaasde is dat de kooien nog om de artikelen heen zaten. Er was wel een goede tang om deze eraf te knippen maar heb me klauwen weer flink vernagelt aan die kooien.

    Bestelling klopt op het eerste oog, ga morgen even alles nalopen. Heb van het happy hardcore ass gelukkig de 2016 versie meegekregen en daar ben ik heel blij mee.

    Voor mij geen reden om volgend jaar ergens anders te shoppen tis ook lekker anoniem inladen op de locatie en dat vind ik ook een pluspuntje.
    toen ik aankwam zag ik ze net een zooi kooien naar buiten brengen naar de container. dus ze doen het nu wel zelf denk ik.

  12. #112
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
    Had het zelfde, gelijk aangegeven. De jongen die mijn bestelling had ingepakt dacht idd dat hij maar 6 cakes hoefde te doen. Mis nog één cake (pangu), hoop die nog op te mogen halen.
    Tuurlijk mag dat, tot morgen...

  13. #113
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Pietje Bel,
    Je hebt me al gebeld toch, je kwam van ver en we lossen het in 2018 met je op en mocht er nog wat zijn, dan app of PM je me maar even.
    Genietze deze dagen.

  14. #114
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Goed verslag Lambal,

    Kom je me volgende jaar assisteren? Winkwink...

    Geniet van deze dagen!

    De manager. Hehehehe.....

  15. Deze gebruiker waardeert firewire voor het bericht:


  16. #115
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
    Net terug uit haulerwijk,goed geholpen daar.
    Maar tijdens het controleren van de bestelling daar,toch iets mis gegaan.
    in plaats van 1karton big19 heb ik dus 6stuks gekregen.nooit eerder karton big19 gehad dus wist ik niet hoe groot de doos moest zijn...
    We hebben telefonisch contact gehad toch, je kwam van ver.
    In 2018 zullen we t met je oplossen maar mocht er nog wat zijn, dan PM of app je maar.
    Fijne dagen.

  17. #116
    Banned
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Berichten
    584
    Thanks
    362
    416 waarderingen in 221 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
    Hier vanmorgen ook geweest, na eerst bij de buren in Groningen te hebben aangedaan. Ik had hier 4 bestellingen gedaan waarvan ik één bestelling niet had uitgeprint. De 'manager' raakte gelijk in paniek en vroeg aan mij hoe we dat dan moesten gaan oplossen, want hij kon niks voor me doen.. Geadviseerd om onder mijn naam en adres de bestellingen te zoeken, wat de vriendelijke dame achter de kassa gelukkig al had gedaan en gewoon had klaarliggen.

    Eerste indruk met de manager was dus niet geweldig, maar deze indruk had ik na afloop totaal niet meer. De verkopers waren heel vriendelijk, maar volgens mij waren de medewerkers in het magazijn niet heel erg scherp. De ene na de andere bestelling was verkeerd of ontbrak, wat ook bij mijzelf het geval was. Dit werd echter wel gelijk verholpen, maar voor de genen die nog komen is het dus zaak om goed je bestelling te controleren, want dit doen ze niet met je samen!

    Tot slot had ik 5 sirens besteld, waar er maar 4 van waren. Zoals gezegd was de 'manager' ondertussen in een hele andere mindset en zocht hij (evenals met andere klanten) naar een passende oplossing, welke hij ook absoluut kon leveren.

    Al met al kon je merken dat dit het openingsjaar was en nog niet alles gestroomlijnd liep. Hier heb ik echter alle begrip voor en ik ben dan ook als tevreden klant weggegaan. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
    Goed verslag Lambal.
    Geen woord gelogen.

    Pfieuwww ik kan vannacht goed slapen, groetjes de manager. Hehehe..

    Fijne dagen...

  18. Deze 2 gebruikers waarderen firewire voor het bericht:


  19. #117
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2016
    Berichten
    443
    Thanks
    198
    128 waarderingen in 84 posts
    Ik zal je even een pm sturen,maar wij hebben geen telefonisch contact gehad.
    ik heb enkel je voicemail ingesproken en een sms gestuurdt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    We hebben telefonisch contact gehad toch, je kwam van ver.
    In 2018 zullen we t met je oplossen maar mocht er nog wat zijn, dan PM of app je maar.
    Fijne dagen.

  20. #118
    VWC-Lid Gupje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 januari 2014
    Berichten
    1.083
    Thanks
    14
    1.268 waarderingen in 397 posts
    Vandaag ook geweest! Top geregeld, wilde nog even rondkijken en direct een dame naar mij toe geef je voorbestelling lijst maar en kijk rustig rond!

    Na controle van de bestelling, paar kleine dingen mis. Maar werd direct opgelost!

  21. Deze gebruiker waardeert Gupje voor het bericht:


  22. #119
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
    Ik zal je even een pm sturen,maar wij hebben geen telefonisch contact gehad.
    ik heb enkel je voicemail ingesproken en een sms gestuurdt.
    Reactie onder verkeerde bericht

  23. Deze gebruiker waardeert Edraket0802 voor het bericht:


  24. #120
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firewire Bekijk bericht
    We hebben telefonisch contact gehad toch, je kwam van ver.
    In 2018 zullen we t met je oplossen maar mocht er nog wat zijn, dan PM of app je maar.
    Fijne dagen.
    Ik heb ook een half karton gehad en heb inderdaad telefonisch contact gehad en een mailtje gedaan. Woon in Apeldoorn dus niet te doen om het andere deel weer op te halen.
    Verder een mooie zaak, snelle service en leuke medewerkers.
    Fijne jaarwisseling!!

  25. Deze gebruiker waardeert Edraket0802 voor het bericht:


Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •